Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-21 16:46

Het leven blijft maar ergernissen geven, dus hier is topic #8 :+

Het vorige topic hebben we in bijna precies 6 maanden vol geklaagd :Y)

Dus.. zit je dag even niet mee? Moet je wat kwijt of van het hart? Of wil je gewoon even ouderwets zeuren? Dan ben je hier aan het goede adres.

Hou het netjes naar elkaar en wees niet te oordelend over andermans ergernissen, daar is dit topic niet voor. Mocht je toch de behoefte hebben om het verder te bespreken, dan doe dit liever elders zodat we dit topic echt voor het klagen kunnen houden :D

Gericht over bokkers klagen is ook niet toegestaan.

Moderatoropmerking:
Wij hebben wel eens berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als "ik erger me aan een bepaalde bokker", maar ook voor berichten als "ik erger me aan mensen die X doen" als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.
Laatst bijgewerkt door Ladybird op 31-12-21 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Modopmerking toegevoegd

Niobe

Berichten: 7983
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:53

Goed bezig!!!

Dan heb ik er gelijk weer 1:

Waarom doet iemand op het werk op de laatste dag van het jaar nou zo'n vreemd verzoek bij mij... Ik wil het jaar altijd positief afsluiten en geen nee zeggen tegen mensen. Maar dit is zo'n raar onredelijk verzoek :=
Gelukkig via de mail, ik doe maar gewoon even alsof ik het nog niet gezien heb _O-

Avalanche

Berichten: 15974
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:55

Aan mezelf. Ik heb colitis ulcerosa en moet dagelijks de wc schoonmaken, en problemen hebben is een, maar ik wens te kunnen richten :+

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-21 16:56

Avalanche81 schreef:
Aan mezelf. Ik heb colitis ulcerosa en moet dagelijks de wc schoonmaken, en problemen hebben is een, maar ik wens te kunnen richten :+

Dat lijkt me echt rottig
Maar moest toch wel een beetje gniffelen om je post
Sorry Y;(

Avalanche

Berichten: 15974
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:00

Mag ook hoor, zonder humor is het leven toch niet vol te houden. Ik kan er zelf ook om lachen :j

Maar dat er een nijlpaard naar de wc gaat is een ding, maar niet kunnen richten is ergerlijk >;)

anjali
Berichten: 15071
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:09

Ik erger me vandaag aan het keiharde vuurwerkgeknal weer terwijl het in mijn stad geheel verboden is.Maar daar trekken sommige personen zich helemaal niets van aan.

Maddy_Paola

Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:13

Avalanche81 schreef:
Aan mezelf. Ik heb colitis ulcerosa en moet dagelijks de wc schoonmaken, en problemen hebben is een, maar ik wens te kunnen richten :+


Die moest ik opzoeken, lastig wel, mijn oom kwam erachter toen ie stopte met roken dat ie ziekte van Crohn heeft, kreeg spontaan darmproblemen, nu rookt ie nog een aantal sigaretten per dag, wel minder dan vroeger, op doktersadvies, nicotine blijkt de chronische ontstekingen te remmen en daardoor ervoor nooit echt last gehad

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:16

Avalanche81 schreef:
Aan mezelf. Ik heb colitis ulcerosa en moet dagelijks de wc schoonmaken, en problemen hebben is een, maar ik wens te kunnen richten :+

Hier een partner met hetzelfde. Wat je aangeeft, soms moet je er de humor even van maken om het dragelijk te maken. Maakt het niet altijd makkelijker :+:
Schoonmaken van het toilet is inderdaad wel een ding. En met de huidige medicijnen is dat ook niet altijd even makkelijk :+

Avalanche

Berichten: 15974
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:20

Herkenbaar. Hygiënische doekjes zijn fijn :j

Maar 5 keer op een dag is wel frustie soms >;) maar binnenkort krijg ik nieuwe medicijnen :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:33

Hoewel ik altijd en de hele tijd klaar over geluidsoverlast is het hier echt stil. Je hoort af en toe wat in de verte maar dat klinkt hetzelfde als als wanneer je over een putdeksel rijdt ofzo. Vanmorgen in het bos was er meer herrie. :=

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:46

De flat en ramen die liepen te trillen.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:48

Dat de buurvrouw der kat niet binnen liet vanmiddag en het sinds dien de ene knal na de andere is, nu zit het arme dier te schuilen in een kartonnen doos onder ons afdakje. Y;(

Avalanche

Berichten: 15974
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:49

Ah nee, dat arme dier :(:) dat vind ik echt sneu.

Toktokmiauw
Berichten: 119
Geregistreerd: 19-10-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:57

Volwassenen die negeren dat kids in hun bijzijn vuurwerk naar auto’s gooien.
Terwijl ik mijn rondje maak met de hond lopen er voor mij een klein groepje mensen. Waarvan 3 jonge jongens van een jaar of 11/13. De rest zijn volwassenen en echt de 30 wel gepasseerd zullen we maar zeggen.
Maar die jongens steken een rotje aan en gooien die dus richting rijdende auto’s. Waarvan er een aantal de auto’s raken, maar gelukkig pas tegen de grond tot ontploffing komen. Omdat het een doorgaande weg is waar je niet makkelijk even kunt parkeren rijden de auto’s vermoedelijk door.
Maar de jongens worden op geen enkel moment tot orde geroepen. Daar begrijp ik echt helemaal niets van.
Het is dat ik mijn hond bij me had, anders had ik er iets van gezegd. Maar je houdt gewoon rekening met een risico dat ze iets jouw kant op gooien. Gezien de volwassenen hier al niet op reageren zullen ze daar misschien ook weinig van zeggen.
Blijf het echt schrikbarend vinden hoe asociaal het er soms aan toe kan gaan.

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:58

Mijn vader en vriend zijn met het internet bezig en nu kan ik Encanto niet naar de tv streamen.

Zebrastreep

Berichten: 9747
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:17

Inmiddels woon ik even tijdelijk in Afghanistan jemig hoe komen mensen überhaupt aan dit soort vuurwerk.

Zebrastreep

Berichten: 9747
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:19

Toktokmiauw schreef:
Volwassenen die negeren dat kids in hun bijzijn vuurwerk naar auto’s gooien.
Terwijl ik mijn rondje maak met de hond lopen er voor mij een klein groepje mensen. Waarvan 3 jonge jongens van een jaar of 11/13. De rest zijn volwassenen en echt de 30 wel gepasseerd zullen we maar zeggen.
Maar die jongens steken een rotje aan en gooien die dus richting rijdende auto’s. Waarvan er een aantal de auto’s raken, maar gelukkig pas tegen de grond tot ontploffing komen. Omdat het een doorgaande weg is waar je niet makkelijk even kunt parkeren rijden de auto’s vermoedelijk door.
Maar de jongens worden op geen enkel moment tot orde geroepen. Daar begrijp ik echt helemaal niets van.
Het is dat ik mijn hond bij me had, anders had ik er iets van gezegd. Maar je houdt gewoon rekening met een risico dat ze iets jouw kant op gooien. Gezien de volwassenen hier al niet op reageren zullen ze daar misschien ook weinig van zeggen.
Blijf het echt schrikbarend vinden hoe asociaal het er soms aan toe kan gaan.


Ik had dat laatst ook een flinke bom gooide iemand ( ik zag zelfs niemand) in het gras naast de weg. Ik schrok me rot ging echt naast mijn auto af. Voor hetzelfde geld maak ik een rare stuurbeweging. Gelijk gecheckt of mijn auto geen schade had anders was ik zeker teruggereden om te vragen of ze ook genoeg centjes hadden om te betalen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:20

Dat de overheid de huren voor mensen als mijn vriend en mij wil verhogen... Enkel omdat we wat te veel verdienen en in een sociale huurwoning zitten. Maar we verdienen weer niet genoeg om in deze markt een huis te kunnen kopen :\.

Het is niet dat wij hierom gevraagd hebben... als het kon zouden we gisteren al verhuisd zijn naar een koopwoning ;(.

DuoPenotti

Berichten: 29430
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:28

Boompje1985 schreef:
Dat de buurvrouw der kat niet binnen liet vanmiddag en het sinds dien de ene knal na de andere is, nu zit het arme dier te schuilen in een kartonnen doos onder ons afdakje. Y;(

Ik weet dat het je verantwoordelijkheid niet is. Maar is het voor jou mogelijk hem binnen te houden?

Echt zo zielig |(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:29

Boompje1985 schreef:
Dat de buurvrouw der kat niet binnen liet vanmiddag en het sinds dien de ene knal na de andere is, nu zit het arme dier te schuilen in een kartonnen doos onder ons afdakje. Y;(

Ach nee ;(. Kan het dier bij jullie ergens veilig schuilen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:44

De knallen worden steeds harder :\.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:44

Dat mijn man oliebollen uit de supermarkt heeft gekocht i.p.v. bij een oliebollenkraam.
Deze oliebollen zijn echt niet te eten :r

Mando

Berichten: 15691
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:45

Kan je idd de kat niet binnen halen. Zo sneu.
Of je buurvrouw erop aanspreken dit kan toch niet.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:47

Ik wil thuis blijven met mijn visschotel maar ik moet naar een feestje. ;(

Dropneus95

Berichten: 785
Geregistreerd: 17-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:48

Boompje1985 schreef:
Dat de buurvrouw der kat niet binnen liet vanmiddag en het sinds dien de ene knal na de andere is, nu zit het arme dier te schuilen in een kartonnen doos onder ons afdakje. Y;(


Deze had ik zelf naar binnen gehaald en eventueel in de badkamer ofzo laten zitten.. arm beest :(:)