Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:15

Noek_Bronco schreef:
PSvanlot ik had aan mijn jurk zelf niet zo'n hele lange sleep als Marrlinde (prachtig zeg!). Er was wel een sleep aan maar dus niet zo lang. Ik had wel een hele lange sluier <3 . Dat was handig, om te dansen ging die uit maar dus wel een écht bruidsgevoel met dat ding achter mij.

Hier is die mooi te zien
[ Afbeelding ]

Mijn man vond dat heul erg handig om zijn auto nog snel eens bij te boenen :=
[ Afbeelding ]


Leuke foto's! :D Prachtige jurk en sluier trouwens. :j

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:22

Amandavd schreef:
Nog aanraders voor bruidswinkels met grote maten?


Mijn moeder is in Lelystad geweest. EMB fashion, maar daar is afgelopen jaar brand geweest. Weet niet of ze al weer iets nieuws hebben of geopend zijn. Daar had je tot en met maat 70. Prachtige jurken in alle prijscategorieen!

fjordjes

Berichten: 12022
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:42

Amandavd schreef:
Nog aanraders voor bruidswinkels met grote maten?


Diane's bruidshuis Boxmeer
Nikita Bruidsmode Wanroij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:38

Sinds een paar dagen hebben we de foto's compleet dus ik kan nu denk ik wel wat laten zien van de jurk en natuurlijk de mouwtjes waar zoveel werk in is gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Tuhan

Berichten: 1588
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Almere

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 22:47

@Gloa: wat een romantisch plaatje. Heel mooi

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 18:54

Poeh, ik heb wat gemist! Erg leuk om even bij te lezen en alle mooie foto's te zien!

Ik heb al een jurk gekozen en ga pas over een jaar (min een paar dagen) trouwen. Er was bij ons in de buurt outletdagen en daar viel ik voor een jurk. Ik vond het heel lastig om met een open blik een bruidswinkel te kiezen. Ik heb gewoon op den duur maar een afspraak gemaakt (met als idee oriëntatie) en toen kwam de Outlet voorbij en hoefde die andere afspraak niet meer.

Ik heb strakjes een beetje sleep, met het passen voelde dat wel heel gaaf ook! Ik mocht ook door de winkel een rondje lopen etc met de jurk aan. Is natuurlijk wel wat anders, want de jurk was iets te lang, maar geeft wel een idee.

Iris1702

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:24

Hoi allemaal,

Blijft zo leuk trouwjurken kijken :)
En de verschillende stijlen van iedereen te zien.

Ik ga 5 juli trouwen en heb gister mijn jurk weer even gezien.
Zo mooi!!
De laatste aanpassingen gaan ze nu maken en 19 juni kan ik hem ophalen.
Ben zo benieuwd naar het complete plaatje van ons samen met onze dochters erbij.
even geduld hebben nog.... hahaha

miezelke

Berichten: 1315
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: België

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 11:25

Ik kan ook definitief plannen gaan beginnen maken; mijn vriend is op zijn knie gegaan op 1 mei :list:

We hebben onze trouwdatum vastgelegd op 29 augustus 2020, dus nog genoeg tijd om alles op t gemakje te regelen.

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:37

Ik ben nu bij Koonings voor de laatste passessie.
Hij is zo mooi <3. Hij wordt nu nog heel iets ingenomen en dan issie perfect!

Nog 2,5 week :D

@miezelke gefeliciteerd! Had je het aan zien komen?
Heb je al een idee wat je wil?

Tuhan

Berichten: 1588
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 13:01

miezelke schreef:
Ik kan ook definitief plannen gaan beginnen maken; mijn vriend is op zijn knie gegaan op 1 mei :list:

We hebben onze trouwdatum vastgelegd op 29 augustus 2020, dus nog genoeg tijd om alles op t gemakje te regelen.


Van harte gefeliciteerd!!!!

lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:34

Gefeliciteerd miezelke!!

Ik heb hem thuis! Nog 2 dagen te gaan

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 22:40

Gefeliciteerd miezelke.
X_rebecca, spannend, ik moet nog 1 week wachten voor ik weer mag passen..
Irm, nog maar 2 dagen, wauw, spannend..

Ik twijfel alleen over mijn schoenen, wilde graag een blokhak en stoer, heb nu een 8cm naaldhakje met bandje..maar kan niet meer annuleren.. waren het een na laatste paar en dus met korting.. ahhh ik word bridezilla..

PSvanLot

Berichten: 10137
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 09:02

Misschien een idee om er een paar bij te nemen? Loopt dat heel de dag fijn met een naaldhak en een bandje?

miezelke

Berichten: 1315
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:10

Dankjulliewel voor de felicitaties allemaal :j

x_Rebecca schreef:
Ik ben nu bij Koonings voor de laatste passessie.
Hij is zo mooi <3. Hij wordt nu nog heel iets ingenomen en dan issie perfect!

Nog 2,5 week :D

@miezelke gefeliciteerd! Had je het aan zien komen?
Heb je al een idee wat je wil?


We hadden het er wel eens over - ik wou eigenlijk nooit trouwen en hij wel, en met de jaren (we zijn 10 jaar samen nu) ben ik de laatste jaren van "ach ja, waarom niet". Maar op dat moment had ik het niet zien aankomen nee :) . Hij had een nachtje weg geregeld voor mijn verjaardag, en ik wou nog vanalles in orde hebben voor we zouden vertrekken; mest ruimen, hooizakken vullen, meststof gooien op de wei, bekapper kwam nog etc.. Dus ik was me wat aan het afjagen en ineens tussen de hooizakken heeft hij het gevraagd :D Was wel wat van mijn melk ja. Van meststoffen gooien is niets meer in huis gekomen, integendeel, hebben een fles champagne geopend en samen met mijn broer en schoonzus (die wonen naast ons) geklinkt.

Hoe en wat geen idee, maar ik ben helemaal niet romantisch aangelegd dus wil niet te veel poespas, gewoon heel simpel. Naar het gemeentehuis, goed gaan eten met de naaste familie en daarna dansfeest voor iedereen met genoeg eten, drinken en goeie muziek. Geen bruidskinderen, paarden, sjieke auto's, groepsdansen, sluiers, misviering, etc..
En ik wil cowboyboots onder mijn trouwkleed <<)

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:24

Gefeliciteerd met jullie verloving <3.
Grappig dat je ook al weet wat voor schoenen je wilt. Hier idem. Geen cowboylaarzen dan in mijn geval, maar sneakers.

miezelke

Berichten: 1315
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: België

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:32

Voor wat betreft trouwkleed totààl nog geen idee. Wit-wit ben ik niet echt voor, cream vind ik wel mooi - en ik sta ook open voor een kleurtje. Maar qua stijl: absoluut geen prinsessenjurk of klassieke trouwjurk, boho en western vind ik wel leuk,.. Ik denk dat ik vooral eens moet gaan passen om te weten welke stijl ik uit wil.. Maar waar begin ik.... :? (waar ben ik weer aan begonnen :roll: :D )

PSvanLot

Berichten: 10137
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:38

miezelke schreef:
Dankjulliewel voor de felicitaties allemaal :j

x_Rebecca schreef:
Ik ben nu bij Koonings voor de laatste passessie.
Hij is zo mooi <3. Hij wordt nu nog heel iets ingenomen en dan issie perfect!

Nog 2,5 week :D

@miezelke gefeliciteerd! Had je het aan zien komen?
Heb je al een idee wat je wil?


We hadden het er wel eens over - ik wou eigenlijk nooit trouwen en hij wel, en met de jaren (we zijn 10 jaar samen nu) ben ik de laatste jaren van "ach ja, waarom niet". Maar op dat moment had ik het niet zien aankomen nee :) . Hij had een nachtje weg geregeld voor mijn verjaardag, en ik wou nog vanalles in orde hebben voor we zouden vertrekken; mest ruimen, hooizakken vullen, meststof gooien op de wei, bekapper kwam nog etc.. Dus ik was me wat aan het afjagen en ineens tussen de hooizakken heeft hij het gevraagd :D Was wel wat van mijn melk ja. Van meststoffen gooien is niets meer in huis gekomen, integendeel, hebben een fles champagne geopend en samen met mijn broer en schoonzus (die wonen naast ons) geklinkt.

Hoe en wat geen idee, maar ik ben helemaal niet romantisch aangelegd dus wil niet te veel poespas, gewoon heel simpel. Naar het gemeentehuis, goed gaan eten met de naaste familie en daarna dansfeest voor iedereen met genoeg eten, drinken en goeie muziek. Geen bruidskinderen, paarden, sjieke auto's, groepsdansen, sluiers, misviering, etc..
En ik wil cowboyboots onder mijn trouwkleed <<)


Je lijkt wel een beetje op mij haha. Al heb ik gaandeweg wel wat concessies gedaan. Wilde absoluut geen sluier, tot mijn moeder zei: probeer toch eens. En toen was ik vekocht.

Maar hier ook geen bruidskinderen, openingsdans, paarden, ingewikkelde uitnodigingen etc haha.

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:26

Je lijkt ook op mij. Wilde niet trouwen.
Op mijn verjaardag deed hij geheimzinnig en vervelend, ik dacht dat ik een lounge set zou krijgen, totdat hij zei ik ga het kado ophalen. Toen dacht ik barst, dat past niet in de auto.. Hij kwam terug dook op zijn knieën doosje verkeerd om en vroeg wil je trouwen.. heb volgens familie 2 gevraagd wat zeg je..
Ik wilde ook geen witte jurk, poeffie, prinsessen niet voor mij..Wij hebben maar 13 man op de trouwerij, misschien van de zomer nog een grote BBQ.

Extra schoenen is misschien wel een idee..die andere zitten heerlijk dus dat is het probleem niet.
Afbeelding

PSvanLot

Berichten: 10137
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 13:18

Wat een grappige foto!

Ik zie op een facebookpagina ook steeds voorbij komen: Wat voor kleurenthema heb jij?

Hoezo een kleurenthema? Daar snap ik niks van.

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 14:19

Wij hebben de meeste dingen niet, maar een kleurenthema hebben we wel :Y) We hebben gekozen voor champagne, zilver en twee soorten groen als richtlijn voor de uitnodigingen en de wedding planner.

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 16:37

Ik wil hysterisch paars met veel glitter en een toefje neongroen :j.


Wat een leuke foto van het aanzoek, toch bijzonder om dat moment op foto te hebben zeg!
Hier ging het ook eh.... bijzonder, maar dat zijn we wel gewend.
Het was onze eerste avond in New York (begin januari) en na het eten stelde vriendlief voor om nog een rondje te wandelen. Daar ben ik altijd wel voor te porren, we waren ten slotte in New York. We liepen langs het Rockefeller Center en hebben even staan kijken bij het ijsbaantje. Op dat moment was daar net een huwelijksaanzoek. Hartstikke romantisch. Iedereen riep oh en ah en ach, het leek zo lief. Maar tussen alle oh en ah roepende mensen stond ik. En ik verzuchtte: "godallemachtig, ben blij dat ik daar niet sta zeg, je zal maar door 100 mensen gefilmd en toegejuicht worden, niks voor mij, zullen we verder wandelen?"
Dus we liepen verder. Richting het Central Park. Eenmaal daar kregen we nog een discussie of we wel (vriend) of niet (ik) het Central Park in zouden gaan. Hij won, dus we liepen het park in. En op een rustig plekje gaat hij op 1 knie.
Ik, in shock, dacht eerst dat hij een grapje maakte: "HEB JE WEL EEN RING DAN"
Maar hij was bloedserieus, ik heb daarna ook volmondig ja gezegd en het allerbeste: er waren geen filmende toeschouwers :D.

Afbeelding

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 17:28

Wat gaaf noeps...
Het was mijn verjaardag en ik heb een zoon van 18 waarbij zijn lijf vergroeid is met zijn telefoon.. dus heb een aantal foto's..Afbeelding
Ik begreep al niet waarom mijn moeder riep toen ze binnen kwam, had je nou niet iets leuks kunnen aantrekken ..ik hoezo, nou euh ja euh oh ja je word maar 1 keer 40..Maar ik had niets door..

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:24

Wat lief Bohème!

Noeps, gaaf zo! In een grootse stad toch nog zo knus en persoonlijk een aanzoek krijgen. Te lief!

Ik ben in augustus op Cyprus gevraagd. Het was heerlijk onhandig zoals ik gewend ben van mij en mijn vriend.
We keken naar de zonsondergang, ik zat op de rotsen in een kort rokje. Ik stond op, zei tegen mijn vriend 'volgens mij kun je de rotsen op mn billen zien', draaide me om, liet mijn billen zien en mijn vriendje zakte op een knie :'). Was hij alleen even vergeten dat hij de ring uit zijn broek moest halen _O- dus eerst weer op staan, en toen vroeg hij het....

We vertellen meestal maar een opgepoetste versie als we het aan anderen vertellen :')


Wij hebben wel een kleurenthema, maar vooral voor onszelf en de versiering. We trouwen bij ons op de boerderij in de tent en alle decoratie is op elkaar afgestemd met een aantal kleurtjes. Voor gasten maakt het mij niet zoveel uit wat voor kleur ze dragen.


Ik heb net mijn jurk op een paspop gehangen. Kreeg hem vorige week mee, wilde ik hem aan het midden in de logeerkamer aan de lamp (zit een slangetje aan) hangen, hang ik hem op, valt het met lamp en al naar beneden :') daarna maar aan de gordijnrails gehangen, maar dan kon de jurk net niet lekker uit hangen. Nu staat ze prachtig <3 kan niet wachten om 'm weer aan te doen.

PSvanLot

Berichten: 10137
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:24

Haha Rebecca ik zie je jurk met lamp en al al naar beneden komen...

Bij mijn ouders is er een grote haak in het plafond gemaakt zodat 17 juni mijn jurk daar kan hangen.

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:43

Ja... dat was ik van plan, tot ik er achter kwam dat ik schijnbaar een betonplafond heb :')