Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
diesel83
Berichten: 1182
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: den haag

Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-14 12:31

Ik wil graag wat van mij afschrijven en delen met jullie ook om te kijken of meer mensen dit hebben meegemaakt.

Toen ik 17 weken zwanger was heb ik dit topic geopend omdat we maar geen naam wisten.

[LZP] In verwachting van een jongentje maar geen naam weten.....

Helaas werd dit topic gesloten omdat er al een topic bestond met namen voor baby's.

Hier mijn verhaal

20-03-2014 Logan Henry de Fluiter

36 weken en 2 dagen oud kwam ik uit de narcose in de verte hoorde ik mijn gynacoloog roepen Tamara....Tamara....hoorde stemmen van mijn moeder en vriend ''ze is nog niet wakker''......kreun.....dat was ik......''Tamara ik heb vreselijk nieuws voor je....Logan jullie zoontje heeft het niet overleefd'.....nee nee dat kan niet.....kreun nee en zakte weer weg......

36 weken en 2 dagen zwanger geweest, een zwangerschap die niet lekker liep.
Ik heb altijd al een probleem gehad met aankomen/dikker worden, zwanger zijn niks voor mij maar kindje krijgen wilde ik wel. Deze zwangerschap is zorgelijk geweest. Vanaf begin af aan al had ik een ''soort'' gevoel dat iets niet goed zat.

Zo heb ik geroepen het kan geen jongen zijn het moet een meisje zijn, en tot ik kan niet voor dit kindje zorgen heb er geen band mee.....zorgelijke kreten die uiteindelijk hebben gezorgd dat ik overgedragen werd aan het ziekenhuis en in een POP-traject kwam ( een traject voor trauma bevallingen, en psychische problemen tijdens zwangerschap). Er kwam heel snel uit dat ik een traumatische ervaring had van de bevalling van mijn dochter ruim 6 jaar geleden. Alhoewel ik dat toen nooit traumatisch heb ervaren. Affin van hieruit kreeg ik controles bij de gynacoloog en psychiatrisch verpleegkundige. Mijn verloskundige werd wel op de hoogte gehouden omdat zij ook in dit traject werkt.

Iedereen om mij heen (beste vrienden en ouders) verklaarde me toch echt voor gek hoe kon ik dit nou denken je krijgt een kindje. Maar ik raakte zo erg in de war dat mijn gedrag steeds ''gekker/lastiger'' werd om mee om te gaan ik sloeg aardig door ik mijn denken kan geen band krijgen met dit kindje.
Ik ging enorm afreageren op mensen om mij heen zei vaak waarom luistert er niemand....

Ik ben heel me zwangerschap en nu nog steeds ziek, hoesten, slijm, bloedneuzen eigenlijk een virus wat niet weg wil volgens artsen.

echo's waren goed kindje deed het goed. Suikertest goed recus c beetje vaag verhaal maar bleek 2e keer prikken goed.

23 weken ineens heftige weeen om de 3/4 min. De verloskundige gebeld die kwam gelijk kijken ik bleek idd weeen te hebben en een verweekte baarmoedermond, met spoed naar het ziekenhuis.

CTG was goed kindje deed het goed inwendig onderzoek (wel traumatisch verleden) was goed baarmoedermond was nog lang genoeg en ik mocht eind van de middag naar huis.

Wel moest ik de ziektewet in omdat de kans op herhaling groot was, alles stopte niet meer paardrijden,niet meer squashen niet meer werken poeh wat heftig voor een bezig iemand zoals ik.

controles en controles gingen door, regelmatig ziekenhuis in omdat er weer wat aan de hand was.....heb wel 7 keer aan de CTG gelegen zonder dat er iets was.

De datum kwam dichterbij ik mocht een keizersnede met 39 weken of met 38 weken inleiden, en toch had ik er een naar gevoel bij het zou te laat zijn kindje moet er eerder uit....maar gynacoloog zei dat kan echt niet als je kindje het goed doet doet hij het goed en moet hij langer blijven zitten.

gesprekken met de psychiatrisch verpleegkundige waren lastig maar ook wel fijn ik werd er steeds rustiger onder. Kindje deed het goed verder dus waarom maak ik me zorgen.....op de kwaaltjes en mijn virus na.

19 maart een hectische dag, vriend was ziek en out gegaan smorgens onder de douche ik heb de ambulance moeten bellen omdat hij lag te schokken hij kwam snel bij en er kwam niks uit toen de ambulance broeders er waren.
smiddags lag mijn vriend op bed ik heb me dochter uit school gehaald en ben naar mijn moeder gegaan om mijn partner rust te geven. Ik had een aardige goede dag weinig last van bekkeninstabiliteit dus lekker met mijn moeder naar de intratuin gegaan.
's avonds thuis eten verzorgd dochter naar bed en toen nog huishouden gedaan, ineens spookte er iets door mijn hoofd....Ik heb de baby niet gevoeld....ga liggen op bed en voel hoe hij ligt maar geen reactie, terwijl hij altijd reageerd.
Mijn moeder gebeld (woont wat verder weg) vriendin van haar woont om de hoek die is gelijk gekomen samen gevoeld niks. Mijn moeder en haar vriendin praatte op mij in. ''Je bent op het eind en kindje is al ingedaald'', hectische dag ook hij wil je gewoon rust geven.....het was al nacht en ik zou om 8.50 smorgens controle hebben bij de gynacoloog. Toch zat t me niet lekker maar ik werd ineens weer ziek overgeven en voelde me rot.....dacht nog pfff nog even dan is de zwangerschap voorbij en heb ik me kindje in mijn armen. En ben moeizaam in slaap gevallen

De volgende ochtend bij de gynacoloog aangegeven ze zei kom gaan we gelijk het hartje luisteren......gewoon hartslag....zie je geen zorgen niks aan de hand...
Maar we maken voor de zekerheid een ctg...hartje deed het maar in slaapstand dus wilde ze dat ik na een half uur nog een keer ging.
Ondertussen hadden we de knoop doorgehakt ze zou met 37 weken mijn baarmoedermond gaan opvoelen als deze gunstig was kon begin 38 weken inleiding plaats vinden als het niet vorderde 9 april keizersnede. Ze wilde voor mijn rust niet het traject baarmoedermond rijpen doen omdat ze graag snel het kindje eruit wilden hebben.

Na een 3 kwartier weer aan de ctg......assistente kon het hartje niet vinden....arts erbij ook niet....gynacoloog werd met spoed opgeroepen en echo apparaat kwam erbij....ineens een hartje van nog geen 60 slagen per min (normaal 160 slagen per min). Ik hoorde dat geluid en raakte helemaal in paniek daardoor kreeg de baby een boost en ging zn hartslag omhoog.Gynacoloog zei nog oke we gaan je overbrengen naar het andere ziekenhuis want hier doen we geen keizersnede maar we gaan je kindje halen....op dat moment zakte zijn hartslag weer weg en ik hoorde haar roepen code rood!!!!!

Het ging onwijs snel ik was doodsbang ik werd over de gangen gerend...'''lift vrij code rood code rood''!!!aan de kant opzij code rood!!!! mijn vriend belde me moeder op in paniek ze gaan em halen het gaat niet goed.....10 artsen om mij heen we gaan nu de keizersnede uitvoeren je kindje gaat slecht.

Ik reed de OK in mijn vriend mocht niet mee....ik riep ik ben bang...arts zei ik ga je een prik geven je gaat slapen...kleding werd van me afgetrokken (traumatische ervaring) geen voorbereiding (juist dat wat ik wel nodig heb)...''nee ik wil niet slapen'' riep ik nog arts zei er is geen tijd meer.....

Volgende moment zoals mijn verhaal begon.....langzaam werd ik wakker en drong het tot me door mijn kindje leeft niet....Er waren geen woorden voor artsen stonden voor een raadsel....reanimatie van 20 minuten mocht niet baten....

Ik keek naar mijn zoon Logan wat een mooi kindje alles erop en eraan.....49 cm en 3000 gram....en ik dacht ik wist het.....
Ik ben kapot mijn partner praat er niet veel over huild veel net als ik hoe kan dit toch gebeuren.....36 weken zwanger en je kindje dood geboren....In het ziekenhuis gaat het mis en nog zijn ze te laat.

Savonds werd ik zieker en zieker....ook een raadsel heel de zwangerschap al ziek, antibiotica die niet aansloeg....Ik heb 5dgn in het ziekenhuis gelegen werd overgebracht naar het andere ziekenhuis. We mochten Logan dag en nacht op onze kamer hebben mocht hem zo laten ophalen wanneer ik wilde.

We hebben heel veel steun aan mensen iedereen om ons heen is aangeslagen. afgelopen donderdag hebben we hem begraven van maandag tot donderdag is Logan mee gekomen naar ons huis en in zijn eigen bedje gelegen.

En nu vragen.....lege baby kamer....we weten niks...waarom Logan.....

Alle onderzoeken zijn gedaan van klinisch geneticus tot obductie (sectie) alles op kweek gaat weken duren als er al iets uitkomt.

We gaan een mooie steen uitzoeken voor zijn grafje pfff wat is dit vreselijk zwaar......hoe kan je dit ooit een plekje geven

Ik kan nog zoveel vertellen maar verhaal word langer en langer....ik vraag mezelf zo af heb ik geen band kunnen krijgen omdat mijn onderbewuste wist dat er iets niet goed zat?
Ook mijn moeder zegt het hele zwangerschap verhaal krijgt zo een andere lading.....vragen ben ik nu spiritueel speeld ook mee....heb er altijd wel wat mee gehad....zowel gynacoloog verloskundige en psychiatrisch verpleegkundige stellen die vragen aan zichzelf.....

En dan nog het al zo lang ziek zijn.....ik moet komende week voor longfotos naar het ziekenhuis omdat ze nu wel willen uitzoeken wat het is.....

Maar onze lieve Logan zijn kamertje staat leeg geen baby maar bloemen en vele kaartjes..... en zo kregen we gister de foto's binnen van stichting make a memory....prachtig dat dit bestaat maar had liever mijn kindje gehad...

respect als je mijn verhaal gelezen hebt.
Laatst bijgewerkt door diesel83 op 30-03-14 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt

[LZP] Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het Semke RIP 06-07-2011 mis je meisje voor altijd in mijn hart


sam_antha
Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:35

Wat een heftig verhaal. Heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

Miesemuisje
Berichten: 3084
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:36

Jeetje, wat ontzettend heftig!! wat heb je veel meegemaakt.. Ik kan je ook geen antwoord geven op je vragen, maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven en heeeeeel veel sterkte toewensen!

veerle92
Berichten: 762
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Lievelde

Re: Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:45

Jeetje wat heftig om te lezen! Zeker nu ik zelf ook zwanger ben.

heel veel sterkte!

ᑭᑌᖇᗩ ᖇᗩᘔᗩ ᗴᔕᑭᗩᑎ̃Oᒪᗩ ᗪᗩᑌᖇᗩᗪᗩ II
ᑭOᑎY ᑭOᗯᗴᖇ KᗩI ᐯᗩᑎ ᗴᑫᑌI ᑕᗴᑎTᗴᖇ (verkocht)
ᗴᐯᗴᖇTOᑎ ᴘᴀɪɴᴛᴇᴅ ʙʟᴀᴄᴋ x ᴛᴀɴɢᴏ (verkocht)
ᖴᗩᗰIᒪY

F_inley
Berichten: 6397
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:46

Heel heftig en heb het zitten lezen met tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte met het verlies en het verwerken hiervan het zal zeker tijd nodig hebben dikke knuffel! :(:)

Reserve Kampioen M district West 2019
Reserve kampioen L district west 2018
Dressuur B+10 L+13 M+12
Z+3
vaardigheid L+10 M+11 Z+3
Saluut mijn ster in de hemel 17-5-1999 ~ 19-12-2013.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110638
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:47

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je toch antwoord op de vragen krijgt en je de psychische hulp krijgt die nodig is.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

diesel83
Berichten: 1182
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: den haag

Re: Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-14 12:48

cayenne ja wij gaan samen in therapie bij de psychiatrisch verpleegkundige waar ik al onder behandeling was

[LZP] Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het Semke RIP 06-07-2011 mis je meisje voor altijd in mijn hart

Storm
Berichten: 20828
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:49

Och meis toch, ik zit te huilen om je afschuwelijk verhaal en je verloren kindje. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen maar wens je enorm veel kracht toe om dit verlies te kunnen dragen. Ik snap je angst, ik ben bijna even ver als jij was en ook hier is de angst dat het misgaat, maar dat had ik bij mijn zoontje ook en die is gezond geboren. Heel veel sterkte en dikke knuffels.

Is het al lente?

Esmeralda
Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:55

wat een ontzettend triest verhaal, leef met jullie mee. Wens jullie alle kracht en liefde toe, om dit verdriet te verdragen

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

zimbabwe
Berichten: 2313
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 12:57

Als er ook maar iets te zeggen viel dat het voor jou beter of makkelijker zou maken, dan had ik je dat gezegd, maar die woorden bestaan helaas niet of ik ken ze niet...heel veel sterkte in ieder geval...

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:01

Met tranen in mijn ogen gelezen... wauw, sterkte... :(:)

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

Anoeska27
Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:05

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:05

Wat verschrikkelijk voor je.. :(
Mijn collega heeft dit ook meegemaakt 4 weken geleden. Wij liepen gelijk op qua zwangerschap. Het is zo oneerlijk. Sterkte :(:)

Nordsvensk
Berichten: 4166
Geregistreerd: 16-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:08

Wat ontzettend hefftig! Tranen in mijn ogen...Heel veel sterkte! Y;(

Phιlιp Valιanт
мιa van 'т ѕaмвer -Verkocht

diesel83
Berichten: 1182
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-14 13:08

Het liefste wil ik weer heel snel zwanger worden de lege armen de lege kamer de lege box in de woonkamer vreselijk......moet zeker 6 maanden wachten ivm wond en rouwverwerking maar ook het opnieuw zwanger worden geeft zoveel angst omdat het ieder moment fout kan gaan ookal zijn alle controles goed ook al beloven ze me nog meer controles.....zelfs in het ziekenhuis met alle artsen om je heen kan het zo afgelopen zijn........

[LZP] Lieve Logan 36 weken overleden spoedkeizersnede..ik wist het Semke RIP 06-07-2011 mis je meisje voor altijd in mijn hart

maj0
Berichten: 6571
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:09

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Vreselijk dit heb dit met tranen in mn ogen gelezen.

ik hoop dat jullie uit eindelijk de oorzaak weten en hetvdaarna een plekjevkunnen geven.

Stukje voor stukje, beetje bij beetje, komt er een mooie foto tot stand.
http://www.marjoleinreekersfotografie.nl/

D_Desteny
Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:09

Zo wat ontzettend heftig. Heel veel sterkte!! :(:)

Tyke
Berichten: 2267
Geregistreerd: 27-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:10

Gets wat een verhaal zeg. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Orrie_VBW
Berichten: 1532
Geregistreerd: 29-09-05
Woonplaats: Ganzen-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:11

Heel veel sterkte. Ik ben mijn kindje vorig jaar verloren, hij heeft maar 2 week mogen leven. De tijd die daar na kwam was ongelovelijk heftig en nu een jaar later begint alles weer een beetje in een rustig vaarwater te komen.

Nooit verwacht, toch gebeurt......... |(
Sterrenmama van Rowald 14-03-2013 * 02-04-2013

fanci_mike
Berichten: 1976
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Kouwekappel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:12

Heel, heel veel sterkte.....

Pluus is niet tegen bont, bontjes zijn lief!
**...Pacific*Fanci*Macx*Smoke*Mister*Mike...**

BigOne
Berichten: 38191
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:12

:(:) Sterkte.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

wortel115
Berichten: 2125
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:14

Wat verschrikkelijk. Ik kan je vanaf hier alleen maar heel veel sterkte wensen!

Never give up, if you want to succeed. Life has no limitations, except the ones you make.

Wilawander
Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:14

Jeetje wat een verlies. Heel erg veel sterkte.

monnikenburg
Berichten: 2448
Geregistreerd: 03-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:16

vreselijk.
Ik kan er niets anders over zeggen dan vreselijk.
Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe, hopelijk kunnen jullie dit een plaatsje gaan geven en krijgen jullie ook de antwoorden waar je zo op zit te wachten.

Op 21-11-2011 geheel onverwachts afscheid moeten nemen van onze gouden kanjer Bryn Storm. Rust zacht lieve knul, we zullen je nooit vergeten.

nowylover
Berichten: 906
Geregistreerd: 13-12-08
Woonplaats: Oosterwolde GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:17

Jeetje ik heb het met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel zitten lezen. Heel veel sterkte met het verlies van je zoontje!!

Tjitske van 't Oosterzand (Fridse 423 X Lute 304)
Eip-Jan N. (Omer 493 X Fridse 423) verkocht


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amable, Amazonbot, Animal, ComscoreBot, ellen05, Evito_06, gigil, Googlebot, haffiefreak, Herfstblad, IndianSu, karlli, Ketly, Maanon_, Mar_X, Marloes_92, MayoNeighs, Pytje, Saskiaa_, Sastaic, stijntilla, topsylover, Unit, xAlice, Yellowbird en 154 bezoekers