Model worden/hoe? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 19:22

Thanks! :D Vind 't wel spannend, maar ik heb eindelijk genoeg ballen om mezelf gewoon een schop onder m'n hol te geven en het gewoon te doen. :')

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-19 19:36

Je mag best wel wat meer vertrouwenin je eigen kunnen hebben Resistance. Gewoon gaan voor wat je wilt, waar een wil is, is een weg ;)

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 09:01

Dankje, dat is lief! :) Denk dat dat hele idee van dat ik te kort ben in m'n hoofd zit, haha. Dat je dan toch minder kans maakt. En dat begrijp ik ook; ik doe zelf modevakschool en het is eerlijk echt waar dat de stoffen gewoon mooier vallen bij langere modellen. Maar er is ook een ander meisje van mijn lengte al door naar de halve finale, dus wie weet.

_Mar3
Berichten: 470
Geregistreerd: 29-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 10:49

Ik ben al een tijdje een stille meelezer, mag ik wat vragen?
Ik werk al een tijdje samen met een fotograaf en heb een aantal keer model gestaan voor hem. Voor de komende fotosessie heeft hij gevraagd of ik een keer bij een professionele visagiste langs wil gaan om mijn make up te laten doen (ik deed het altijd zelf). Hoe doen jullie dat qua kosten? Betalen jullie dat zelf of vragen jullie de fotograaf (mee) te betalen? Ik krijg overigens een vergoeding van hem voor het model staan.

Do what is right
Not what is easy

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 08:43

Toen mijn dochter nog modellenwerk deed stond er altijd een heel team klaar. Visagist, kledingontwerper, haar stylist, fotograaf en iemand die bepaalde welke sfeer er neergezet werd.
Op zijn minst kleding haat en visagist. Zelfs toen ze portfolio werk deed. Mijn dochter heeft dat werk 4 jaar gedaan waarna ze uiteindelijk geen zin meer had.
Hij heeft jou ingehuurd? Dan dient hij naar mijn mening ook te zorgen voor de visagie .

_Mar3
Berichten: 470
Geregistreerd: 29-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 17:29

Willl65 schreef:
Toen mijn dochter nog modellenwerk deed stond er altijd een heel team klaar. Visagist, kledingontwerper, haar stylist, fotograaf en iemand die bepaalde welke sfeer er neergezet werd.
Op zijn minst kleding haat en visagist. Zelfs toen ze portfolio werk deed. Mijn dochter heeft dat werk 4 jaar gedaan waarna ze uiteindelijk geen zin meer had.
Hij heeft jou ingehuurd? Dan dient hij naar mijn mening ook te zorgen voor de visagie .


Bedankt voor je antwoord. Hij huurt me in inderdaad en we hebben inmiddels afgesproken dat hij de kosten dekt. :)

Do what is right
Not what is easy

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 16:38

Helaas, niet door bij Elite Model Look. Maar wel een hele gezellige vriendschap aan over gehouden met een ander práchtig meisje wat wel door is. :D Ik denk oprecht dat zij wel kans heeft om het hele ding te winnen.

dalena
Berichten: 3109
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:23

Ik vraag me af of ik model zou kunnen worden. Ik heb laatst een shoot gehad omdat iemand haar portfolio wilde uitbreiden. Ik vond het een mooie ervaring, maar ik moet nog erg wennen.
Helaas heb ik haar foto's nog niet ontvangen, ik heb wel foto's gemaakt door mijn vriend:


[ img ]

[ img ]

Foto's zijn niet bewerkt en heb een niet zo mooi gebit... ;(

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

Gianti
Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:08

Giga schop *\o/*

hoe gaat het hier met iedereen :D

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Lau
Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 19:13

Is er toevallig een model die wil shooten volgende week bij mij in de studio in duiven?

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3333, afkepieteke, Amazonbot, Britta31, Eefje_Sammy, GoogleAdsense, Googlebot, idion, karelien, Majestic-12, Pieke_Gwen, Piekosjj, RoronaZorro, Zilfstar, Zoe_97 en 135 bezoekers