Model worden/hoe? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:08

Ja zeker ! Ik wilde het bijna opgeven, omdat ik al lang geen shoots meer gedaan had, maar het gaat nu weer super ! Het is wel mijn eerste echt opdracht, dus ik vind het wel erg spannend.
Pff gelukkig heb ik niet zo veel huiswerk.. Succes!

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:51

Ik ben helemaal vergeten een update te plaatsen ! Het ging onwijs goed donderdag met mijn eerste opdracht. Het was voor ROC Amsterdam en Flevoland, dus daar zullen jullie me ook tegenkomen overal :') Op het eind toen we allemaal beneden stonden om weg te gaan had de fotograaf nog gezegd dat ik op alle foto's perfect keek en dat dat heel zeldzaam was. Ik was dus echt onwijs blij en het heeft me dag goed gedaan (ik was een beetje depri, omdat me katje overleden is |( ). Wel heb ik school gemist, maar ik zou het zo weer doen !

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:58

Wat is de functie van hier aanmelden? ik zie 'aanmeldingen' voor bij komen, maar waarvoor als ik vragen mag? :)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 17:13

Helemaal niks, gewoon meepraten etc.

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:14

Zodat we een beeld van je hebben als je mee praat :)

Sammy_xxs

Berichten: 2640
Geregistreerd: 11-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:33

Ik meld me ook!
Alleen dan wil k graag meepraten over mn kids.
mn dochtertje is 6 en mn zoontje is 3 en ze zijn sinds vorige week aangenomen op een modellenbureau :)
As woensdag moet ik erheen om portfolio shoots van ze te maken, en dan worden ze opgenomen in hun bestand en hopen dat ze opdrachtjes krijgen :D


http://m.flickr.com/lightbox?id=10211309083
dit zijn mijn kinders :D

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:39

Wauw! Wat een prachtige kindjes heb je zeg <3 Mag je heel erg trots op zijn.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 17:39

Jeetje, mooie kinderen hoor! Wat voor een achtergrond hebben ze als ik vragen mag, iets Aziatisch ofzo? :)


Ik ben momenteel enormmmm druk, zit met deadlines etc dus vandaar mijn afwezigheid. Wel cape besteld voor een komende shoot, echter moet die uit China komen dus dat duurt nog wel even :')

Afijn, weer terug aan m'n huiswerk. Fijne zondag!

Sammy_xxs

Berichten: 2640
Geregistreerd: 11-06-10

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:43

Bedankt! Ben ook erg trots op ze hihi <3
Ze zijn eigenlijk een hele mix, ze zijn Nederlands, kaapverdiaans, hindoestaans en spaans :D

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:46

Echt prachtig, die oogjes vooral!

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 17:54

Het hindoestaanse zie er echt in terug ! Ze zijn prachtig! Bij welk bureau zijn ze opgenomen ?

Sammy_xxs

Berichten: 2640
Geregistreerd: 11-06-10

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:05

Dank je wel! Ze zijn bij the kids bv opgenomen. Als ik het zo lees op hun website is het wel een goed bureau, ze hebben veel bekende keten als vaste klant oa bijenkorf, V&d , hema zeeman dus lijkt me wel goed!

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:07

Heel mooie kindjes! :j En fijn dat je shoot zo goed ging Hassina! Wat moest je precies doen?

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:19

Ja ik had het niet verwacht ! We moesten de logo van ROC weer op pimpen, de o van ROC werd dus veranderd. Ik moest met een groep van 15 modellen in een cirkel staan die steeds kleiner werd (het jongste model/kleinste kwam in het midden enz. En dan omhoog kijken en je mooiste glimlach geven. Wat op een geven moment ontzettend moeilijk werd ; stijve nek en een fake lach. Maar gelukkig werden we goed verzorgt en hebben we 4x pauze gehad in 3 uur en we kregen lekker te eten :D Dus het was echt een super ervaring !

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:29

@hasina, goed om te horen dat je zo goed gaat! Ben wel benieuwd naar het resultaat :j Kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment pijn in je nek kreeg :=

@sammy, wat een mooie kindjes idd! <3

Artocreas

Berichten: 1710
Geregistreerd: 26-07-12
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:42

Wat een mooie gezichten zie ik hier langskomen! :D

Ik zou me, als stille meelezer, dan ook graag even willen melden. Ik ben Fatima (-en heb geen Marrokaanse achtergrond, ik zeg het er altijd maar even bij ;) ), nog maar 13 en +- een half jaar geleden gescout door een modellenbureau en een maand later aangesproken door een fotograaf. Het is nog even wachten of ik aan het werk kan (en wil!) als model bij dat bureau, maar stiekem vind ik het (ondanks mijn cameraschuwheid) toch wel wat hebben om op de foto gezet te worden. Verder ben ik op dit moment 1,73 en geobsedeerd door fotografie. Ik heb nog geen 'echte' shoots gedaan.

Onder een cap, haha. Negeer de wallen. :')
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb ook zo m'n bevliegingen...

Afbeelding

Afbeelding

De makeup was al uitgeveegd... Bovendien was het daarvoor ook niet erg netjes.

Afbeelding

Afbeelding

EDIT: Als ik het zo teruglees klinkt het een beetje of ik er heel erg vanuit ga dat ik heel mooi ben en dat ook van jullie wil horen, dit is natuurlijk helemaal niet zo. Ik weet dat het heel goed een soort 'vergissing' geweest kan zijn dat ik gescout ben en het ook niet alles zegt. :)

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 19:31

faatxhorse schreef:
Wat een mooie gezichten zie ik hier langskomen! :D

Ik zou me, als stille meelezer, dan ook graag even willen melden. Ik ben Fatima (-en heb geen Marrokaanse achtergrond, ik zeg het er altijd maar even bij ;) ), nog maar 13 en +- een half jaar geleden gescout door een modellenbureau en een maand later aangesproken door een fotograaf. Het is nog even wachten of ik aan het werk kan (en wil!) als model bij dat bureau, maar stiekem vind ik het (ondanks mijn cameraschuwheid) toch wel wat hebben om op de foto gezet te worden. Verder ben ik op dit moment 1,73 en geobsedeerd door fotografie. Ik heb nog geen 'echte' shoots gedaan.

Onder een cap, haha. Negeer de wallen. :')
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En ik heb ook zo m'n bevliegingen...

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

De makeup was al uitgeveegd... Bovendien was het daarvoor ook niet erg netjes.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

EDIT: Als ik het zo teruglees klinkt het een beetje of ik er heel erg vanuit ga dat ik heel mooi ben en dat ook van jullie wil horen, dit is natuurlijk helemaal niet zo. Ik weet dat het heel goed een soort 'vergissing' geweest kan zijn dat ik gescout ben en het ook niet alles zegt. :)


Niet zo onzeker! Beter dat je jezelf mooi vind dan dat je onzeker bent. Ik vind je 2e foto echt heel leuk. Mooi haar een prachtige ogen en lekker spontaan :) Ik word een beetje afgeleid door je make-up , omdat dat niet echt mijn ding is , maar je laatste foto vind ik ook erg mooi (als ik je make-up weg denk :') ) . Leuk dat je gewoon gescout en aangesproken bent ! Had ik dat maar, zou een stuk makkelijker zijn denk ik.

Artocreas

Berichten: 1710
Geregistreerd: 26-07-12
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 19:35

Dankjewel! :o
Haha ik kan me voorstellen dat de make-up behoorlijk afleidend is, maar dat zijn wat recentere en meer geposeerde foto's. :)

Talindos
Berichten: 1304
Geregistreerd: 14-04-12
Woonplaats: een stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 17:04

weten jullie geode bureau's omgeving [woonplaats]?
Laatst bijgewerkt door Giolli op 19-01-21 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Woonplaats verwijderd op verzoek

nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 14:32

Gister had k een enorme foto bui met me vriendin.
We waren eerst even lekker wezen winkelen en wouden onze nieuwe kleding wel even op de foto zetten..
Hier dus er een paar foto's van mij. Ik heb nooit echte shoots gedaan. Zou het wel graag willen, ben er ook over aan het denken om mezelf in te schrijven voor een modellenbureau.

Afbeelding
Afbeelding

xLoveSickx
Berichten: 66
Geregistreerd: 16-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:45

Ook ik meld me nu hier!
Ik ben eigenlijk vooral heel benieuwd of jullie denken dat ik het in me heb.
Ik heb nooit een echte shoot gehad maar sta wel graag voor de camera :)
Hier wat foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:00

Jullie hebben beide leuke foto's ! Maar daar gaat het niet alleen om.. Hoe lang zijn jullie en wat zijn jullie maten?
Nafnaf jouw eerste foto vind ik erg mooi! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet echt iets 'speciaals' zie. Maar als jullie het graag willen , probeer het dan zeker!

jasmijnz

Berichten: 1430
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: Breda

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:02

Misschien willen sommige het hier proberen?
Je kan je namelijk weer inschrijven voor Hollands next top model!
Zelf ben ik nog te jong dus dat gaat hem niet worden en wil meer ervaring op doen. :)

nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:07

Mijn maten gaan nog veranderen omdat ik nog groei, ook nog niet helemaal goed gemeten laatste keer was rond 1,60. Volgens GGD word ik ongeveer 1,75. Het lijkt mij leuk om wel modellenwerk te doen. Wil binnenkort misschien wel een TFP shoot doen!

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 20:14

Ik vind HNTM echt geen ruk aan. Al dat bitchy gedoe, nee, niks voor mij. Geeft perfect mijn afkeer voor die hele wereld weer haha.

Dames hierboven, ik vind jullie ook niet erg speciaal. Girls-next-door, leuke spontane uitstraling maar geen bepaalde speciale gelaatstrekken of structuren in je gezicht :)