[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:30

Mirriezz, ben ik met je eens, hij heeft alles al.. En daarom is hij dus ook niet meer zo makkelijk tevreden te maken. Met een ps4 zou je hem het meest gelukkig maken.. Maar naast dus de wii, switch, ps 3 en computer komt er echt geen ps4 meer bij.

Rummikub hebben we nog niet, althans, niet de volwassen versie want we hebben wel de junior versie..

Veulen, ja carcassone hebben we ook al :')
Hij heeft het 'voordeel' dat hij bij zijn moeder ook nog cadeau's krijgt, dus hij krijgt/heeft 2x zoveel.

We zijn nu aan het kijken voor een kinder dj-tafel of walkie talkies, aangezien we wel genoeg spellen hebben eigenlijk. :)


Deksel, geef m een vaste plant :) :P Dat is iets wat mannen vaak vergeten in een nieuw huis.. Wat groens!

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:42

Hoi!

Ik ben op zoek naar een cadeautje voor een babyshower.
Er is een lijst met dingen die ze nodig heeft, maar ik zou er graag iets sentimenteels bijgeven.
Ik zat er aan te denken om zelf een dromenvanger te maken, maar ik vroeg mij af of jullie misschien nog wat ideetjes hebben?

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:19

_Nancy schreef:
Deksel, geef m een vaste plant :) :P Dat is iets wat mannen vaak vergeten in een nieuw huis.. Wat groens!

Omg, dit was echt een heel goed idee geweest!!! Jammer want nu heb ik al iets anders :'). Een kussen voor in z'n nieuwe huis :D. Bedankt voor je reactie tho.

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 02:08

Ik ben op zoek naar een cadeau van €50,- voor mijn vader. Hij heeft niet echt iets wat hij leuk vindt of graag wilt. Door financiële redenen willen wij als kinderen eens iets extra’s geven aan onze ouders met kerst in plaats van dat zij dat aan ons geven. Voor mijn moeder is het niet zo moeilijk, maar voor mijn vader.. Mijn vader houdt wel van uit eten gaan, weekendjes weg etc. Maar om daar nou iets van te geven, dan krijgt mijn moeder dubbelop cadeau en dat vind ik uit verhouding, wil ze beide een gelijkwaardig cadeau geven.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 08:51

Maar Kim, is dat wel ongelijkwaardig? Voor je vader is het misschien zo dat je hem niets leukers kan geven dan een avondje uit met zijn vrouw. Daardoor zal het voor hem niet ongelijkwaardig voelen waarschijnlijk. Mij zou je er iig heel blij mee maken, ookal krijgt mijn vriend nog iets materieels.

Alternatieven: een dagje weg met het hele gezin, een BBQ pakket, een nieuwe messenset voor in de keuken, iets voor de computer, een dagje skydiven, vatten, skiën in de skiehal.... Ik noem even random wat dingen, heb uit je berichtje geen idee wat je vader verder leuk zou vinden.

Anoniem

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 10:35

Mijn vader kan je onwijs blij maken met een bierbrouw-set of een goede whiskey die hij te duur vind om zelf te kopen. Maar vooral het bierbrouwen vind hij onwijs leuk om te doen!

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 12:57

Ik ga toch voor een dinerbon denk ik. Na overleg met mijn broers en vriend tot de conclusie gekomen dat mijn pa het helemaal niet erg zal vinden dat hij iets krijgt om samen met mijn moeder te doen. Het probleem zat meer in mijn hoofd :o

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:02

Ik kom een keer binnen vallen, want het is minder als een week voor kerst en ik heb echt nog NIKS om aan mama te geven.
Last minute call is iets van rituals maar ik weet dat dat iets is waar ze wel blij mee is maar gewoon niks mee kan.

dus ik bedacht me... maak een gift box met van alles leuks erin.
- thee (uit een blik?)
- Chocolademelk, eventueel pure? Maar dan speciale - niet die van Nesquick ofzo
- warm water kruik/kersenzak
- geurkaarsjes
- lekkere niet-alledaagse koekjes
- pure chocolade
- eventueel wandelsokken omdat ze van wandelen houdt

Maar dat vind ik wat karig, wat kan ik er nog bij doen?

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 11:13

Ik koop ook altijd op tijd cadeautjes. Vriendlief heeft bedacbt dat hij misschien met goede deals een xbox of playstation wilt kopen. Dus een donatie of een spel zou dan goed uitkomen maar hij is er nog niet over uit en ik verwacht de deals pas als mensen salaris met eju of 13e maand hebben ontvangen. Dus toch vast kleinigheidje besteld: dilemma op dinsdag kalender (grapje tussen ons altijd) en saboteur het duel zodat we die met zn tweetjes kunnen doen. Gewone saboteur is zijn lievelings spel namelijk. Doe er dan nog of een spel/donatie bij maar ligt er in ieder geval iets onder de boom. Had ook al zo'n stom kerst muziek huisje gegeven toen we de boom gezet hadden. Daar roept hij ook al 3 jaar om haha dus vooruit ik ga maar mee. Dus die staat bij de boom al. 1 per jaar is zat ;)

Voor familie van mn vriend heb ik de vals speel editie gekocht van monopoly omdat monopoly echt een familie ding is bij ze met de behorende ruzies en vals spel. Kunnen we dt die avond met elkaar mooi doen en wat knutsel spulletjes voor zijn nichtje. Verder doen we niet echt cadeautjes met hyn maar vond dat wel toepasselijk. Voor bij mijn vader wijnpakketje gemaakt als bedankje dat we het daar vieren. Verder ben ik wel rond.

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 13:16

Iemand een kadotip voor m’n vriend? :+ budget maakt me niet uit.

- hij is 29
- vrachtwagenchauffeur / maken van veevoeders
- rijdt graag met z’n motor
- hij heeft een kat en een hond
- zingt in een death metal band

Veel tijd voor vakantie/weekendjes weg is er niet.
Help :Y)

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 14:14

Iets leuks voor in zijn vrachtwagen?

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 14:29

Hij en zn collega’s rijden met meerdere vrachtwagens en hebben dus vaak een andere. Dat lijkt me nogal moeilijk dan :\

Wyb_ster

Berichten: 784
Geregistreerd: 22-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 16:10

Noblesse_ schreef:
Iemand een kadotip voor m’n vriend? :+ budget maakt me niet uit.

- hij is 29
- vrachtwagenchauffeur / maken van veevoeders
- rijdt graag met z’n motor
- hij heeft een kat en een hond
- zingt in een death metal band

Veel tijd voor vakantie/weekendjes weg is er niet.
Help :Y)


Een miniatuur van zijn motor? Iets dat er op lijkt? Een soort beeldje of de "speelgoedvariant" :+

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 18:36

Ik ben op zoek naar een leuk bedankje. Heb zomaar voor niks kwalitatief zeer goede muurverf gekregen via een collega. Haar vriend is schilder en kent mij niet, ik hem ook niet. Zonder te vissen wil ik iets leuks voor hem of hun samen meenemen. Wie o wie?

L_iek
Berichten: 9709
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:28

Janine1999 een bon zodat ze samen iets kunnen gaan doen?

Hier ook een vraag. Mijn vriend en ik worden binnekort voor het eerst oom en tante. Superleuk maar mijn schoonzus is nogal moeilijk. Ze vindt niet veel mooi en is heel kieskeurig waardoor kleertjes al afvallen. Toen ze bekend maakte dat het een jongen werd hebben wij baby Allstars gegeven in het blauw, maar dit werd helaas niet zo goed ontvangen als wij gehoopt hadden. Nu zoek ik een leuk kraamcadeau wat we kunnen geven. In het slechtse geval geven we een bon van Prenatal maar dat is echt het laatste redmiddel.

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:41

Duplo!!! Kleertjes krijgen ze echt genoeg.

Ik dacht meer aan iets tastbaars.. weet ook niet goed wat ze doen in hun vrije tijd :')

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 22:50

Dinsdag neem ik na 15.5 jaar afscheid van mijn collega's.

Ik wil mijn collega's graag een leuk kleinigheidje geven maar ik heb echt geen inspiratie. Met 5 collega's kan ik heel goed, met 3 daarvan ben ik heel close, met 2 een oppervlakkige, connectie.. We zijn dus niet echt een oprecht en echt team, wat we de afgelopen jaren ook geprobeerd hebben, vandaar dat ik nu voor mezelf kies en intern iets anders heb gevonden.

Dat maakt het voor mij ook lastig om iets passends bij allemaal te vinden.

Heeft iemand toevallig een ideetje?

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 23:59

Wil je ze allemaal apart iets geven? Ik zou geen onderscheid maken tussen leuke en minder leuke collega's en dan zou ik het simpel houden bij een doos merci oid.
Of iets voor op de afdeling, afhankelijk van je werk natuurlijk.

Een goede vriendin van mij is morgen jarig, maar ik heb haar al een jaar niet meer gezien, omdat we beide met langdurige ziekte kampen. Ik zou haar bijvoorbeeld wel mee uit eten willen nemen, maar ivm haar ziekte gaat dat waarschijnlijk toch niks worden.
Ze wordt 22, is vooral aan haar bed/bank gebonden en het geloof is voor haar het allerbelangrijkst.
Iemand een idee?

Anoniem

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 00:32

Een goed boek?

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:27

Oke, ik bedacht mij gisteren ineens dat mijn verloofde volgende week jarig is dus ik moet snel wat gaan verzinnen.

Hij heeft niet echt super uitgesproken hobby's, hij handbalt zelf en hij kijkt graag de F1. Verder is hij vrij makkelijk en weet zelf ook nooit echt wat hij wilt. Hij heeft nog 3 boeken in de kast liggen die hij moet lezen dus een boek wordt het niet. Ik zat zelf te denken aan iets met de F1, nu zijn kaartjes voor Spa echt te duur, ik wil onder een budget van €100,- blijven. Maar ik had een beetje gegoogled en ik kwam iets tegen over zelf racen etc. Dat leek mij heel tof alleen ik weet niet zo goed welke het beste is of betrouwbaar is. Misschien hebben jullie hele andere ideeën dus ik hoor het graag.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:40

Slipcursus?

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 09:55

Britta31 schreef:
Slipcursus?


Helaas, dat heeft hij al eens gedaan.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:56

Karten?Of naar een automuseum en daarna uit eten.

Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:54

Iemand een ideetje?

Ik heb binnenkort een verjaardag van het zusje van mijn vriend. Ik heb nog niet zo heel lang een relatie met die jongen, maar heb al wel de vraag gekregen of ik mee wil naar de verjaardag.

De jarige wordt 16 jaar oud... Maar wat geef ik haar nou als cadeautje?

iiSunshine

Berichten: 1245
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 15:06

misschien samen met je vriend iets kopen. dan heb je een hoger budget voor je cadeau en misschien weet hij iets