Hoe contact opnemen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 16:55

Ik heb al een tijdje een zwak voor iemand en ik zou nu eigenlijk wel aan hem willen vragen of hij zin heeft in een date :D
Maar ik zie hem eigenlijk alleen als hij aan het werk is en ik heb verder alleen zijn werk email van hem.
Zou ik hem dan toch aan moeten spreken als hij aan het werk is? Ik vind dat lastig. En via zijn werk email lijkt me ook niet echt gepast.
Hebben jullie tips? Brand los :+ :o



TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 17:00

HorseTopShop schreef:
Wat voor werk doet hij? Als het bijvoorbeeld in een winkel is, zou ik hem gewoon aanspreken :)


Nee niet in een winkel. Dat hou ik even voor me ;)


anjali schreef:
Is hij wel vrijgezel? maak eerst eens een gewoon praatje.Over een neutraal onderwerp.


Hij is wel vrijgezel ja. En ik klets regelmatig met hem :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 17:03

dieseltje schreef:
Als je regelmatig met hem kletst kun je hem toch ook makkelijk op date vragen?


Tja, dat vind ik dus lastig. Omdat er meestal andere mensen bij zijn.

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 17:10

cobiie schreef:
Informeer net voor het weekend of hij gaat stappen en waar, kan je hem daar toevallig tegen het lijf lopen. O:)


Dat zou inderdaad kunnen. Al betwijfel ik of hij een uitgaans type is (ik al helemaal niet). :D
Maar ik kan iig eens informeren wat hij het weekend gaat doen ;)

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 18:31

Dat was wel een goede actie inderdaad van Resistance :D

Maar een briefje met mn nummer ga ik niet doen. Dat afwachten of hij er op reageert, daar kan ik niet goed tegen. Ik zal inderdaad al mn moed bij elkaar moeten verzamelen en hem vragen of hij wat wil drinken.
En hopen dat ik hem een keer tref zonder al te veel mensen erbij :D Want zo dapper ben ik niet :+

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 18:32

Danielleeee_ schreef:
Wat leuk TS! Dit topic ga ik volgen tot aan de bruiloft! (nee oke, sorry)

Ik begrijp dat je het lastig vindt, ondanks dat je vaak met hem kletst. Ik denk wel dat dat de leukste manier is :D Veel succes alvast!


Ik heb me eigenlijk voorgenomen om niet meer te trouwen (ben nu een jaar gescheiden). Dus dat kan een lang topic worden dan :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 18:39

karuna schreef:
Lunchen jullie tussen de middag? Anders hem daarmee vragen. Minder impact dan na werktijd ook. Kunt eventueel je eigen lunch vergeten mee te nemen hihi


Hij kan niet weg van zijn werk om te lunchen, dus dat wordt hem niet helaas.


bigone schreef:
Hebben jullie Facebook?? Gewoon via daar vragen.

Ik heb wel Facebook, maar ik heb hem niet als vriend op Facebook. En ik vind dat onpersoonlijk. Ik zie liever zijn reactie.

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 18:52

Emmaa_ schreef:
Misschien niet heel leuk, deze reactie, maar ik vind het nogal wat om iemand mee uit te vragen terwijl hij/zij aan het werk is :o Ik heb heel lang in de supermarkt gewerkt en achter de kassa kreeg ik wel eens de vraag of ik zin had om eens wat te drinken en dat is heel lastig. Omdat het zo onverwachts is is het heel moeilijk om stante pede nee te zeggen of dat je er even over na wil denken, en al helemaal als er ook andere mensen in de buurt zijn kan het erg ongemakkelijk zijn.

Ik weet natuurlijk niet in wat voor omgeving hij werkt want kan me voorstellen dat er ook plekken zijn waar dit wat makkelijker is, maar denk er wel goed over na. Wat dat betreft is het imo netter om hem toe te voegen op Facebook oid en daar te kijken wat hij ervan vindt.


Dat is inderdaad iets waardoor ik ook een beetje twijfel. Is het wel gepast om hem uit te vragen als hij aan het werk is.
Ik zal misschien wel gelegenheid komen om hem alleen te spreken te krijgen, maar toch...

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-18 13:19

Als het goed is zie ik hem morgen weer. Dus ik ga flink wat moed verzamelen :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-18 18:06

Het is geen collega, maar iemand die ik regelmatig zie als hij aan het werk is.

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-18 19:42

Ik heb hem wel gezien, maar het was te druk om hem op date te vragen -O-

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-18 16:11

Ik twijfel nu toch wel een beetje of ik het wel durf :o
Aan de ene kant denk ik: gewoon doen, ik heb niets te verliezen. En aan de andere kant ben ik toch een bang om afgewezen te worden, omdat ik best veel met hem te maken heb.
Pfff, ik baal ervan dat ik hier zo onzeker van word ;)

Ik heb hem vandaag ook heel even gezien, maar weer met andere mensen erbij. -O-

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-18 13:59

Ik heb hem een berichtje via Messenger gestuurd.
Want zo face to face durfde ik hem toch niet te vragen :o
Dus ik ben benieuwd of hij reageert.
Ik heb hem afgelopen dagen een aantal keer gezien, maar steeds met andere mensen erbij. En ik merk verder ook niet aan hem dat hij me speciaal opzoekt ofzo. Dus ik ga er maar vanuit dat hij me gewoon alleen aardig vindt. Maar als ik het niet vraag, kom ik er nooit achter natuurlijk.
Dus nu ben ik stik zenuwachtig :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-18 20:47

Helaas wil hij niet -O-
Ik had het eigenlijk wel verwacht, maar goed nu weet ik het zeker :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-18 12:13

Ik heb trouwens gisteren ochtend nog een berichtje gekregen van hem, dat hij het wel bewonderenswaardig vind dat ik het gevraagd heb. En dat hij dat zelf niet zo snel zou durven :D

Gisteren heb ik hem ook weer gezien. Het was een klein beetje ongemakkelijk, maar ik durf hem nog wel onder ogen te komen :+

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 14:58

Even weer een reactie in dit topic. :D

Inmiddels heb ik niets meer met hem te maken en ik ben verhuist, ik zie hem dus in principe niet meer.
Toevallig kwam ik hem van de week tegen in de supermarkt, en blijkbaar vind ik hem nog steeds heel erg leuk. Want ik ben gelijk weer van slag en krijg hem niet uit mijn hoofd :D
We hebben even staan praten en hij vroeg hoe het nu ging en hoe het in mijn nieuwe buurt beviel. Eigenlijk heel oppervlakkig dus.

Ik heb tegen een vriendin vertelt dat ik hem tegen gekomen ben, en dat ik hem dus nog steeds leuk vind. Zij vindt dat ik hem nog een keer mee uit moet vragen. Omdat hij toen gezegd heeft dat hij werk en privé gescheiden wil houden. En ik nu dus niets meer met hem te maken heb.

Maar ik ben bang dat dat een beetje opdringerig over komt. En als hij mij leuk zou vinden, had hij zelf wel contact opgenomen toen ik ging verhuizen.
Wat is jullie mening?

Anderhalf jaar geleden heb ik hem dus mee uit gevraagd, toen zei hij "nee" omdat hij werk en privé gescheiden wil houden. Sinds 3 maanden ben ik verhuist en heb ik dus ook niets meer met hem te maken. Ook 3 maanden niet gezien. Tot van de week. Toen deed hij gewoon aardig.

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 15:11

capopjekop schreef:
Ik zou het zelf niet doen want ik gebruikte werk en privé gescheiden houden als een excuus om niet direct nee te hoeven zeggen ( ik was toen wel jonger, inmiddels vind ik dat al minder lastig).

Is hij nog steeds vrijgezel?


Dat idee heb ik ook. Het is een goede "smoes" om nee te zeggen ;) :D
Volgens mij is hij nog steeds vrijgezel ja. Hij woont namelijk schuin boven mijn broer, dus ik heb even gevist of hij wat weet :D :+

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 17:17

Lara_Silver schreef:
Ik denk dat als hij echt geïnteresseerd was geweest, hij je dat nu had laten weten TS, zeker omdat werk en privé nu gescheiden is.


Dat zei ik ook al tegen mn vriendin. Maar zij zegt dat ik het gewoon nog een keer moet proberen, omdat hij gezegd heeft dat hij niet zo snel de eerste stap durft te zetten.
En hierdoor ga ik dus weer twijfelen, haha.

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 22:35

Haha, de meningen zijn duidelijk verdeeld.
Ik denk dat ik het er maar bij laat. Mijn gevoel zegt dat ik het niet moet doen, dus daar luister ik maar naar ;)
Misschien als ik hem nog eens een keer tegen kom en we hebben een leuk gesprek, dat ik hem nog een keer uitnodig voor een drankje. Maar ik ga er niet achteraan.
Als hij echt interesse zou hebben, zou hij zelf wel contact opgenomen hebben de afgelopen maanden, lijkt me.

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-19 10:44

Gisteren avond belde hij me op, of ik toch nog een keer wat af wil spreken met hem :D *\o/*
Dus zaterdag gaan we samen wat drinken :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-19 14:16

Hij zei dat hij twijfelde of hij het moest vragen, omdat hij niet wist of ik inmiddels een relatie had.
En nadat ik hem vrijdag tegen ben gekomen, had hij blijkbaar hetzelfde als ik :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-19 14:46

Dank jullie wel. Ik begin nu toch wel een nieuwe zenuwachtig te worden :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-19 18:17

Dioxide schreef:
Lekker op het gemakje klaar gaan maken? Muziekje aan enzo :)

Heel veel plezier!!!


Ik heb 3 kinderen thuis, waarvan 1 met autisme. En die wil absoluut niet dat ik weg ga vanavond. Dus bovenstaande is een illusie helaas :D

TinkerTreas
Berichten: 3633
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 13:45

Het was een heel leuke avond. En er komt zeker nog een vervolg. Het klikt erg goed <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, IASCrawler, Petra_O, SemrushBot en 149 bezoekers