Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 12:18

Heike schreef:
Ik doe aan geocachen. Dit lijkt er ergens wel een beetje op. Maar dan heb je coordinaten en dan is het nog soms lastig vinden. Dit lijkt me helemaal lastig..ben heel erg benieuwd.


Een beetje? Dit vind ik er best wel heel erg op lijken haha. Ik vind het een leuk idee maar vind het veel te veel werk als je hem vindt met al die verplichte foto momenten en verslagen. Dus ik ga lekker volgen vanaf de zijlijn :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 12:27

Seb8iaan schreef:
Ja dat klopt inderdaad. Dit is om het voor mensen die in andere provincies wonen ook leuk te maken om mee te doen. Anders blijft de bokaal telkens in hetzelfde gebied. En voor de fanatieke zoekers zou dat geen probleem moeten zijn :) .

Als de bokaal alle 12 provincies heeft aangedaan (1 ronde) dan begint het weer van voor af aan en mag de bokaal in alle provincies verstopt worden.

Maar alle regels hierover staan duidelijk in de OP ;)


Eigenlijk best apart. Want je probeert het voor iedereen haalbaar te maken door telkens een andere provincie te nemen maar bokkers die niet makkelijk kunnen reizen kunnen dan sowieso al niet meedoen omdat hij in een andere provincie verstopt moet worden?

Ik snap de verdeling wel maar is dat niet op te lossen want zoals je het nu zegt lijk je een hele grote groep bokkers uit te sluiten en wordt het weer een soort feestje voor de volwassen makkelijk reizende bokker?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 12:32

Sowieso trouwens heeft niet iedere bokker denk ik tijd om binnen die tijd vragen te beantwoorden enzo. Is het geen optie dat de vinder de bb door kan sturen naar een nieuwe verstopper in een andere provincie die dat wel zie zitten zeg maar? :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 13:29

Het gaat mij erom dat je als vinder in deze constructie verplicht ook verstopper moet worden. En dat als je dus niet aan de hoge eisen kunt voldoen die aan een verstopper worden gesteld je dus nu ook niet mee kunt doen met zoeken.

Ik heb het absoluut niet over thuis in de kast laten verstoffen. Maar zijn zo te zien zat mensen die lol zouden hebben in het verstoppen en bijhouden zonder hem eerst zelf te vinden. Dus snap niet goed waarom je hem als vinder niet aan zo iemand zou mogen doorgeven?

Enige optie is dan dus vinden en netjes terug leggen waardoor je wel de lol van de goodies mist.


Ben jij eigenlijk een geocacher Sebastiaan?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:51

karuna schreef:
Danzkij dit topic vind ik altijd nieuw topic terug.


Hier hetzelfde :j

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 16:30

Oeh hoop dat er genoeg animo voor is, de huidige brandstofprijzen zullen niet mee helpen maar het zou wel heel leuk zijn. Ik zou zeggen er zit nu zolang tussen, lekker opnieuw beginnen qua provincies enzo hoor.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, _joy_c_, Dancer, fleurtjeuh, gillian, Googlebot, Grainey, hagelslag, Hindo2, HopeMyDay, jadeken, lucifertje, Majabeestje, Marion_, Marocje, Mizora, rocky_1995, Sannens, senna21, tengeltje11, Wescha en 56 bezoekers