Model worden/hoe? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 20:43

FIPO *\o/*

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:06

nafnaf schreef:
Mag ik me melden? :)


Tuurlijk, welkom!
Vertel je wat over jezelf? :D

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:08

Leukleuk, stel jij je ook even voor?
En ik ben ook wel benieuwd naar je foto's O:)



Ik heb zelf al een tijd niks gedaan qua shoots/shows helaas. Misschien vrijdag een promotie, maar da's nog niet zeker. Wil wel weer graag wat doen, maar heb gewoon zo weinig tijd om even actie te ondernemen!

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 11:32

Ik zal me dan ook nog even voorstellen.
Mijn naam is Amarens, 17 jaar en woon in Leeuwarden. Ik heb een bijrijdpaard die ik als eigen mag beschouwen, rij zo'n 5x per week en het doel is om uiteindelijk wedstrijden de starten. (paard = Oneta, 17 jaar, KWPN v. Houston, stermerrie, 10 veulens gehad)
Ik heb 1x een TFP shoot gedaan en een aantal keer een modeshow en meerdere promoties voor het Friese merk ByOni. Foto's staan in profiel en nog een aantal in het eerste topic :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:25

Hasiinaaax schreef:
Yeajj , ik ben als het goed is geboekt voor een shoot donderdag! Het valt alleen wel onder schooltijd.. Zouden jullie school daarvoor missen?


Dat zou ik wel doen, maar niet te vaak omdat je dan teveel mist natuurlijk :P

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 16:05

Hasiinaaax schreef:
Dat doen we meestal wel :)

En ik ga de shoot doen! Ik verdien er aardig wat centjes mee die ik zeker kan gebruiken ;)


Wat leuk! Wat voor shoot is het?

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:29

@hasina, goed om te horen dat je zo goed gaat! Ben wel benieuwd naar het resultaat :j Kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment pijn in je nek kreeg :=

@sammy, wat een mooie kindjes idd! <3

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:15

Ik kom ook weer 's even binnenvallen O:) Niet zoveel gereageerd de laatste tijd maar wel steeds meegelezen.

Courses, gaaf idee zeg! Ben benieuwd naar je foto's.

AntonyGold, persoonlijk vind ik je foto's wel wat hebben. Heb je ook foto's zonder make up die niet bewerkt zijn? Ben ik wel benieuwd naar :)

Joolien, hoe was de shoot? Naakt poseren, dat je dat durft. :o Dat zou ik echt niet zomaar durven!

Ben zelf net terug van een casting voor een modeshow. Ging opzich wel redelijk, alleen waren mijn hakken naar de schoenmaker geweest en die heeft onder 1 schoen een nieuw blokje gezet onder de hak en niet onder de andere, waardoor ik een hoogteverschil had van een paar mm. Liep niet zo heel erg lekker dus. :+ Ook waren de meeste andere meiden wel wat dunner dan mij, dus ik hoop dat ik daar niet op 'afgekeurd' wordt.
Vrijdag hoor ik of ik geselecteerd ben, ben heel benieuwd!!

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:35

@baileymix, idd beetje jammer ja :+ Maar goed, ging met al met al nog wel redelijk. We zullen wel zien :))

@deijs, leuk!! Fashionshoot of gewoon lol met je knol?

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:15

Wauw Hasina, heel gaaf! De eerste en laatste vind ik persoonlijk de sterkste :j

Courses schreef:
[ Afbeelding ]

Eerste foto is binnen, vind 'm erg leuk geworden :)


Gaaf! Vind alleen de bewerking van je handen niet zo, maar da's een kwestie van smaak denk ik ;)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:07

@eknein, klinkt als een leuke klus en mooie vergoeding ook, maar helaas kan ik dan niet!! Succes met zoeken... :)

Mweh, heb net mail gehad dat de uitslag van de casting wordt uitgesteld naar maandag.... Ik wil het weten! -O-

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:11

Ik ben ook wel benieuwd!

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:10

Mail gehad over de uitslag van de casting..... Ik ben geselecteerd! Wiehoe, ik heb er nu al zin in :D

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:15

Thanks! :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:44

Zal ik doen! 't is op 8 dec dus nadien laat ik even wat van me horen :)

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:52

Thanks allemaal! :o

Ze zijn idd gewaagd Joolien, maar ik vind vooral de laatste wel wat hebben :o
Lijkt me ook eng idd, om zo voor een fotograaf te staan! Op de foto's zie je idd niet zoveel maar de fotograaf wel.. respect dat je dat durft!

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:57

Gisteravond was de modeshow, wat een spektakel was het!! :D
Ik heb echt genoten, mocht ook veel lopen, 3 keer andere make up en minstens 10 verschillende kapsels gehad. De kleding was ook prachtig!! Dit zou ik echt zó graag vaker willen doen :))

Courses schreef:
No offence, maar dit is geen profesioneel fotograaf als ik dit zo zie :)

Ik ben nog steeds voor een keer een algemene meet-up. Echter heb ik .. heel erg weinig tijd zelf :P


Same here!! Meeting moeten we echt 's doen. Alleen die tijd idd, is hier ook spaarzaam. :=

Yvettee schreef:
Hallo!

Ik heb ooit in het vorige topic ook eens een oproepje geplaatst, maar toen is het er uiteindelijk niet meer echt van gekomen en had ik zelf ook weinig tijd.
Maar ik zou graag in de kerstvakantie een aantal shoots willen plannen om mijn portfolio uit te breiden.
De foto's zullen in de omgeving van Zuid-limburg gemaakt worden (op de brunsummerheide, een mooi natuurgebied met mooie heuvels begroeid met heide) dus je zult bereid moeten zijn om hierheen te reizen. Ik kan je wel eventueel in Heerlen op het treinstation ophalen! Verder mag je altijd een vriendin, vriend ouder etc meenemen! Dat vind ik geen probleem!
Er zitten geen kosten aan verbonden!
En je krijgt:
- Een fotoreportage
- 5 tot 10 webbestanden (800x600px) het aantal afhankelijk waarvoor ik de foto's precies zal gebruiken
- 2 grote digitale bestanden die je zelf mag uitzoeken en voor eigen gebruik mag gebruiken.
- verder alle gelukte foto's onbewerkt op een nabestelpagina waar je eventueel zelf nog foto's uit mag kiezen om na te bestellen, maar dit is zeker niet verplicht!
De bedoeling is om foto's in een winterse stijl te maken. Dus met wat leuke winterse accessoires. Het liefst ook met een klein laagje sneeuw, maar daar hebben we verder niet veel over te zeggen helaas! Wat precies de bedoeling is zal ik nog met jouzelf over de pb precies bespreken! (ook kijkend naar jouw uiterlijk en foto's) En eigen inbreng mag natuurlijk ook altijd!
Heb je interesse? Stuur mij dan een pbtje of een maitlje naar info@ybfotografie.nl met een foto van jezelf (liefst een van je gezicht en een van je hele lichaam) en de datums die je in de kerstvakantie zou kunnen! Op het moment kan ik zelf nog alle datums (behalve eerste, tweede kerstdag en nieuwjaar)
Dit is op het moment mijn portfolio (op dit moment nog niet echt optimaal, maar vandaar dat ik deze shoots in de kerstvakantie wil plannen!)
http://ybfotografie.nl/portfolioportret.html
En een linkje naar foto´s van mijn meest recente shoot
http://s699.photobucket.com/user/yvttheid/library/


Klinkt ontzettend leuk! Helaas moet ik uit Leeuwarden komen, dus Limburg is voor mij te ver.

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:36

Ik zit niet bij een bureau, (was het maar waar!) deze ontwerpster ken ik via via en doe ik al een aantal jaren sporadisch wat promoties/modeshows voor. Op die manier dus :j
Heb net 2 foto's van mezelf gevonden online :P

Hier ben ik de linker, met 't haarstuk met de lichtjes:
[ img ]

Tussendoor ander kapsel:
[ img ]

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 00:25

@annetje, ik kan je foto's helaas niet zijn..

@hasina, wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd :D Leuk dat je ook catwalktrainingen krijgt.

Hier nog een foto van zondag, vond ik op de FB van 1 v/d fotografen die aanwezig was. Vond 't wel een gave foto O:)

[ img ]

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 22:57

Thanks Emma en Annetje! :)

Heb net foto's binnen van de schoolfotograaf, we moesten even op de foto voor ons studentenbedrijf. 1 portretfoto vind ik wel leuk gelukt, zet 'm hier we even in link. Ben benieuwd wat jullie er van vinden, het is echt een foto die out of nowhere is genomen, geen voorbereiding oid en zonder make up :P (ik vind mezelf wel een ongelooflijk baby face hebben op de foto, maar dat ter zijde. := )
http://i40.tinypic.com/pt7jm.jpg

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 23:49

Welkom, ben wel benieuwd naar die foto! Knap van je dat je zo bent afgevallen zeg, wauw.

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:55

Ben wel benieuwd hasina!

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:07

Wauw inowa, wat een super nieuws! Gefeliciteerd :)


Enne, voor iedereen hier :D :

[ img ]

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:16

Hasiinaaax schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-JMUI6F7M.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-M8PBR87K.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4PMQHKSE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-TSJ3RVR6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-STEFRLV4.jpg

Dit zijn de mooiste foto's :D De bewerking op de foto's vind ik super gelukt, aangezien ik het graag 'sprookjesachtig' wilde hebben . Welke foto is voor jullie het beste en mooiste?


Deze had ik al op FB voorbij zien komen, de sfeer vind ik echt enorm goed. De 2e, 4e en 5e vind ik het mooiste. De 4e sta jij echt prachtig op, op de 5e ook en daar vind ik het hele plaatje kloppen omdat het paard daar een heel zachte uitdrukking heeft en jij ook :j

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

UMayDream
Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:02

Goeieavond allemaal! Alweer een tijdje geleden dat ik hier heb meegepraat, maar misschien kennen jullie me nog? ;) Heb het erg druk gehad, dus vandaar de stilte.
Mijn vraag is, of er meer van jullie naar het Dutch Model Event 2014 gaan? :)
[LZP] Dutch Model Event 2014, wie gaat ook?

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, ComscoreBot, GoogleAdsense, Googlebot, Marleen_L, saariewaarie, YandexBot en 188 bezoekers