Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 21:32

denisesilver schreef:
Ik dacht dat het redelijk common sense was om mensen niet te vragen of ze zwanger zijn ten alle tijden :o

Daar hoopte ik ook op. Helemaal toen vriendin net zwanger was en wij naar babywinkels gingen. Ik ben oets wat dikker dus ik had ook mini baby in wording buikje zoals haar. Gelukkig niemand zei wat maar was wel bang voor.
Laatst bijgewerkt door 8Eveline op 24-06-24 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Nog steeds dyslecties

Telpeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 21:33

denisesilver schreef:
Ik dacht dat het redelijk common sense was om mensen niet te vragen of ze zwanger zijn ten alle tijden :o

+1 :o

Daantjuhhh wat goed! ik duim *\o/*

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
Popcorn smiley: http://www.migaria.com/popcorn.gif

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 21:35

purny schreef:
Ik had op mijn Facebook geschreven dat ik vandaag een maand geleden ben geopereerd en er nu al 10,5 kilo af heb. (ik heb een maagverkleining gehad)
Komt er eentje....
Gastric Bypass ga ik doen misschien wat voor jou?
Mijn antwoord:
1. Je gaat niet zomaar tegen iemand zeggen dat ze een maagverkleining nodig heeft, dat komt best beledigend over.
2. Zou ik zonder een gbp 10,5 kilo afvallen dan heb ik deze helemaal niet nodig aangezien ik deze al een maand geleden heb gehad zoals ik had aangegeven.

Zou ik dan toch maar vertellen dat een gbp alleen voor intelligente mensen is? :+

Je gaat gewoon genieten van de kilo's die je kwijt bent *\o/*

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 21:40

hagelslag schreef:
purny schreef:
Ik had op mijn Facebook geschreven dat ik vandaag een maand geleden ben geopereerd en er nu al 10,5 kilo af heb. (ik heb een maagverkleining gehad)
Komt er eentje....
Mijn antwoord:
1. Je gaat niet zomaar tegen iemand zeggen dat ze een maagverkleining nodig heeft, dat komt best beledigend over.
2. Zou ik zonder een gbp 10,5 kilo afvallen dan heb ik deze helemaal niet nodig aangezien ik deze al een maand geleden heb gehad zoals ik had aangegeven.

Zou ik dan toch maar vertellen dat een gbp alleen voor intelligente mensen is? :+

Je gaat gewoon genieten van de kilo's die je kwijt bent *\o/*

Binnenkort staat de eerste priveles op de planning, moet alleen nog een afspraak maken

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 22:02

Aan m'n stresskip van een paard die aan t ijsberen is op t land. Ga gewoon chill zijn dat je 24/7 staat... ik dacht dat weideseizoen weer even ademhalen was maar ook gewoon stress. ik kan het ook zo slecht loslaten.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 22:17

Tancreda4 schreef:
Aan m'n stresskip van een paard die aan t ijsberen is op t land. Ga gewoon chill zijn dat je 24/7 staat... ik dacht dat weideseizoen weer even ademhalen was maar ook gewoon stress. ik kan het ook zo slecht loslaten.

Dat is even omschakelen als ze een vast ritme gewend zijn.

Komt echt weer goed!

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 22:19

Heeft ze geen last van muggen? Zitten er nu erg veel.
Dan zou een deken kunnen helpen als ze die nog niet heeft

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 22:35

Wij hebben (helaas) muizen op werk (dingen aangeknaagd en laatst lag er 1 op de grond)
Maar mijn collega vind dat zo eng dat ze nu niet meer in de winkel wilt werken.
Ik sta deze week ergens anders en nu wilt ze dus ruilen maar dat wil ik eigenlijk niet (vind het wel leuk om ergens anders te staan af en toe)
En over een week is het nog niet opgelost en dan is er nogsteeds hetzelfde probleem...

time flies when you throw a clock

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 22:36

Aan mijn jonge paard die vliegenspray weigert (lees half hysterisch wordt), maar ook de vliegendeken (lees opnieuw half hysterisch). En ondertussen ook geïrriteerd lopen doen omdat er 20+ dazen op hem zitten.

Dus heb ik vanmiddag zo’n dazenval met bal gekocht en die wilde ik vanavond monteren. Sta ik met de buren te praten, ramt onze hond keihard tegen mijn slechte (lees:onlangs geopereerde en reeds zwaar mishandelde) knie vanaf de voorkant. Ik zag meteen sterretjes en werd misselijk van de pijn. Zit inmiddels op de bank met een coolpack in de hoop dat het slechts oppervlakkige schade is. Heb absoluut geen tijd voor ongein, heb over twee weken vakantie en ga in de eerste week iets supertofs met mijn paard doen. Wil ik echt niet missen #)

Natuur*28-04-1995<>24-10-2021 Y;(
O’Laska *future is bright*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 22:46

Kop draait weer overuren omdat ik bezorgd ben over iemand. Slaat gelijk op mijn lichaam.

Normaal hoor ik snel wel wat maar het is nu al even geleden en ik ben een beetje bang dat er wat gebeurd is.

Ik probeer echt te denken dan krijg je het wel te horen. Nu druk maken heeft geen zin. Stomme angst ook om mensen te verliezen, ik wou dat ik wat makkelijker kon denken en niet altijd zo'n raar voorgevoel had.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 22:53

DuoPenotti schreef:
Heeft ze geen last van muggen? Zitten er nu erg veel.
Dan zou een deken kunnen helpen als ze die nog niet heeft

De eerste avond was het idd meer geïrriteerd rond rennen, en ging ik ook van muggen uit. Heb d'r nu volledig ingepakt en ingesprayed staan := Gisteren ging t goed. Ze heeft net een uur apathisch geijsbeerd maar iig niet met die paniek momenten. Nu staat ze op rust dus fingers crossed dat ze er doorheen is. Maar damn, autisten :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 22:57

Moska, nog zo'n paard... konden we ze maar uitleggen dat het soms echt beter voor ze is die dingen die we voor ze verzinnen. Toch jammer dat ze niet die link snel kunnen leggen, of in ieder geval niet van te voren dat deken een opluchting gaat zijn :=

Wat voor operatie heb je gehad? Ik hoop dat het meevalt en dat de pijn snel wegtrekt. Ik kan me je misselijkheid wel voorstellen. Ik bleef op dag 2 na m'n knie operatie achter de auto deur hangen met m'n been en verdraaide m'n knie soort van (dont ask). Daar ging ik ook bijna van onderuit :o Sterkte iig!

Lastig zebrastreep.... kan je niet een belletje doen?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 23:06

Wil morgen een korte broek aan maar echt geen zin om m'n benen te scheren :')

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 23:13

Tancreda4: ik heb tien jaar geleden mijn tibiaplateau dwars door gehad op links en ben begin april ook op links geholpen. Toen hebben ze een loszittend fragment van ruim een centimeter groot en een halve centimeter dik eruit gehaald. Was net weer lekker aan het paardrijden en sporten bij de fysio. Heb direct gekoeld, maar het is goed pijnlijk _-:(

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 23:13

Dubbel?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 23:41

Nyaleti schreef:
Wil morgen een korte broek aan maar echt geen zin om m'n benen te scheren :')

Had precies dezelfde frustratie maar toch maar gedaan. Warm op kantoor en bij mensen thuis.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 06:41

Tancreda4 schreef:
Moska, nog zo'n paard... konden we ze maar uitleggen dat het soms echt beter voor ze is die dingen die we voor ze verzinnen. Toch jammer dat ze niet die link snel kunnen leggen, of in ieder geval niet van te voren dat deken een opluchting gaat zijn :=

Wat voor operatie heb je gehad? Ik hoop dat het meevalt en dat de pijn snel wegtrekt. Ik kan me je misselijkheid wel voorstellen. Ik bleef op dag 2 na m'n knie operatie achter de auto deur hangen met m'n been en verdraaide m'n knie soort van (dont ask). Daar ging ik ook bijna van onderuit :o Sterkte iig!

Lastig zebrastreep.... kan je niet een belletje doen?

Ik wil niet mega bezorgd overkomen... ik ben nogal snel bezorgd aangelegd.

En als het echt niet goed is hoor ik het vandaag al wel bij wijze wat van via een andere weg.

--

Beroerd geslapen in combinatie vroeg op moeten staan en onrust in de kop.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:02

purny schreef:
Komt er eentje....
Mijn antwoord:

Echt, waar bemoeien mensen zich mee... 8)7

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:05

TheNovelist schreef:
Wij hebben (helaas) muizen op werk (dingen aangeknaagd en laatst lag er 1 op de grond)
Maar mijn collega vind dat zo eng dat ze nu niet meer in de winkel wilt werken.
Ik sta deze week ergens anders en nu wilt ze dus ruilen maar dat wil ik eigenlijk niet (vind het wel leuk om ergens anders te staan af en toe)
En over een week is het nog niet opgelost en dan is er nogsteeds hetzelfde probleem...

Een winkelkat aanschaffen! :)* :D

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:06

Oja ergernis 2 nog.

Deze week moeten we voor een bepaalde overdracht een paar keer kort naar een andere locatie op werk.
Ik heb de indeling gemaakt hiervoor en ben zelf gisteren een paar keer heen geweest. Ik dacht als ik de opdracht uitdeel dan moet ik zelf ook daarin mij laten zien en het voortouw nemen.

Maar jeetje wat doet de rest moeilijk... alsof ik ze voor 3 maanden vast heen stuur het gaat om nog geen uur per dag verdeeld in 3 blokken.

Met name de mensen met altijd een grote mond en commentaar op anderen blijken toch wel erg onzeker te zijn want ik kreeg al genoeg redenen waarom die mensen zogezegd niet konden.

Terwijl het reuze mee viel ik heb het eigenlijk wel gezellig gehad en ben heel fijn ontvangen. Nog een gesprek gehad met een persoon van een andere locatie wat wel interessant was. Ik ben er dan wat langer geweest maar omdat ik straks het meeste hiervoor moet doen wou ik een goede observatie.

Maar man wat kunnen mensen zeuren als het allemaal even anders loopt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:08

Moska schreef:
Aan mijn jonge paard die vliegenspray weigert (lees half hysterisch wordt), maar ook de vliegendeken (lees opnieuw half hysterisch). En ondertussen ook geïrriteerd lopen doen omdat er 20+ dazen op hem zitten.

Dus heb ik vanmiddag zo’n dazenval met bal gekocht en die wilde ik vanavond monteren. Sta ik met de buren te praten, ramt onze hond keihard tegen mijn slechte (lees:onlangs geopereerde en reeds zwaar mishandelde) knie vanaf de voorkant. Ik zag meteen sterretjes en werd misselijk van de pijn. Zit inmiddels op de bank met een coolpack in de hoop dat het slechts oppervlakkige schade is. Heb absoluut geen tijd voor ongein, heb over twee weken vakantie en ga in de eerste week iets supertofs met mijn paard doen. Wil ik echt niet missen #)

Au... :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:11

Zebrastreep schreef:
Oja ergernis 2 nog.

Deze week moeten we voor een bepaalde overdracht een paar keer kort naar een andere locatie op werk.
Ik heb de indeling gemaakt hiervoor en ben zelf gisteren een paar keer heen geweest. Ik dacht als ik de opdracht uitdeel dan moet ik zelf ook daarin mij laten zien en het voortouw nemen.

Maar jeetje wat doet de rest moeilijk... alsof ik ze voor 3 maanden vast heen stuur het gaat om nog geen uur per dag verdeeld in 3 blokken.

Met name de mensen met altijd een grote mond en commentaar op anderen blijken toch wel erg onzeker te zijn want ik kreeg al genoeg redenen waarom die mensen zogezegd niet konden.

Terwijl het reuze mee viel ik heb het eigenlijk wel gezellig gehad en ben heel fijn ontvangen. Nog een gesprek gehad met een persoon van een andere locatie wat wel interessant was. Ik ben er dan wat langer geweest maar omdat ik straks het meeste hiervoor moet doen wou ik een goede observatie.

Maar man wat kunnen mensen zeuren als het allemaal even anders loopt.

Je kunt het inderdaad nooit goed doen. Altijd wel mensen die moeten klagen om het klagen in plaats van te bedenken wat een geregel het allemaal is. Het zou mooi zijn als die klagers achteraf ook tegen je zeggen dat het allemaal meegevallen is. Dat zou ze in ieder geval sieren.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:28

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:33

ah dat is stom Sintara, en je hebt nog wel zo'n vrolijk zomerjurkje aan!

Zebrastreep: veel mensen zitten vast in hun patronen, verander je die dan krijg je weerstand. Ik heb daar veel mee te maken, wat mij altijd enorm helpt is dat ze klagen op mijn functie, niet op mij als persoon. Maar het is soms zo lastig alsof je aan een dood paard loopt te sjorren.

Hier werden eerst de lessen af gezegd door de natte bakken en nu omdat het te warm is. Dat kan natuurlijk best, maar heb soms ook wel het idee dat mensen niet snappen dat dit mijn beroep is, en dus mijn inkomen. Geen lessen = geen salaris.

Au Moska, ik hoop dat het mee valt.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:42

Met hoofdpijn wakker worden ondanks mer 2 paracetamol zijn gaan slapen.... en weer paar uur wakker gelegen. Grmblm