het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 07:23

Baloedebeer schreef:
Misschien een tip, maar als je te goedkoop bent krijg je ook een bepaald publiek via zo’n sites!
Anders meld je bij natuurhuisje aan ofzo.. heb je al een iets selectiever gezelschap


klopt. Heb me idd gisteren aangemeld bij natuurhuisje. Booking.com had ik al gesloten. vervelende daar vind ik dat je zelf niks te zeggen hebt, maar booking niet thuis geeft bij klachten. En tot nu toe alleen maar onbeschofte lui via die site gehad, terwijl airbnb leuke klanten geeft. Wat ik ook vervelend vind is dat ik de neiging heb discriminerend te worden. vooroordelen heb ik naar genoeg wel. 4 mannen uit Kroatie? Ik had al het gevoel er problemen nee te krijgen. Nu deze mensen. Bij naam en voorkeurstaal dacht ik al:die komen vast niet voor de dieren.En ik ga GEEN honden naar binnen doen als ze dat vragen. Vervolgens zie ik ze, lijken heel aardig, maar inderdaad honden zijn vies, dus ik hou ze toch uit de buurt. En blijken verder geen respect voor mijn regels te hebben. Dus wat gebeuet er:gisteren wil er iemand met buitenlandse naam via air bnb boeken met tante en oma. Ik accepteer, maar voel me geroepen om te vermelden dat ik hier met dieren leef die overal op het erf mogen rondlopen en met respect behandeld dienen te worden, dat er nergens gerookt mag worden en 23 uur binnen. Deze jongen antwoordde:geen probleem. We houden ons aan jouw regels, want zijn bij jou te gast, en we roken niet. Antwoordde steeds heel netjes, dus ik baal dan zo ontzettend dat ik bevooroordeeld raak tov een bepaalde bevolkingsgroep, terwijl die groep net zo divers is als duitsers en nederlanders. En sterker nog:de meest asociale reacties op mijn aabod in goedkope vakanties kwam van 100% nederlandse echte tokkies. Dus waar dat dan aan ligt? Maar goed. Mijn vooroordeel ligt nu vooral bij booking.com.En idd t zal de prijs ook zijn, want ik had het via booking nog even naar 120 per nacht gezet. Toen boekte een tsjech alsnog, en die reageerde wel netjes. Gelukkig heb ik wel zoveel zelfreflectie dat ik besef dat het mijn gevoel is, maar niet de waarheid en dat ik er niet naar mag handelen. Dat zit zo diep verankerd dat het ook niet in me opgekomen is de jongen die gisteren boekte te weigeren puur op naam. En misschien had ik het ook bij een nederlander wel gezegd omdat het me zo hoog zat. Ik kan me in ieder geval nog open opstellen. Want het gevoel van de boeker van gisteren was nadat ik zijn antwoord kreeg ook gelijk weg.Maar ik vind het wel een nare gewaarwording. Ik heb nb op een azc en bij vvn gewerkt. Het openstaan voor andere culturen en mensen niet beoordelen op afkomst is me echt met de paplepel ingegoten. En dan toch blijken er bepaalde overtuigingen in te sluipen. Waarbij ik dus kennelijk veel sneller geneigd ben die bevestigd te zien dan wanneer het om mensen van gelijke afkomst gaat. Zo'n onzin ook, want hoeveel arabische mensen zetten zich ook niet met hart en ziel in voor zwerfdieren bijv. Net als er mensen van westerse afkomst zijn die er ook niks mee hebben.Maar goed. Misschien is dat ook wel juist wat het bijzonder maakt. Beseffen dat je een beeld maakt in je hoofd gebaseerd op hetgeen je weet en open staan dit beeld bij te stellen op welke info erbij komt bij een ontmoeting. En zo steeds minder vooroordelen te krijgen doordat je mensen leert kennen. Deze mensen zijn al weg trouwens. Ze kwamen rond 2 uur weer terug. Heb daarna nog wel de kraan gehoord, maar vraag me af of ze hier nog geslapen hebben. Ben benieuwd hoe ik het aantref. Hek stond iig open, dus nijdig waren ze wel ws, want ze weten dat dat dicht moet voor de dieren. Maar ze hebben me niet gebeld of aangeklopt (of ik heb het niet gehoord), dus dat valt me dan weer mee.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 07:28

_Nelleke_ schreef:
Jeetje, met de allerbeste intenties bied je je plekje aan, maar je treft vooral veel ellende ervan.

Ik denk dat je misschien ander publiek treft als je de prijzen iets verhoogd. Het is echt heel goedkoop voor wat je aanbied. Als je het toch leuk vind om het af en toe goedkoper aan te bieden voor mensen die de middelen niet hebben om op vakantie te gaan, kun je evt via stichtingen aangeven dat je dit huisje aanbied.


welke stichtingen? want ik heb zelfs overwogen hwt aan te bieden in ruil voor een vrijwillige bijdrage. maar denk dat de maatschappij teveel op eigen voordeel uit is om dat te laten werken. Heb dit wel via een fb grorp gedaan, omdat daar ook best wat mensen zitten die nooit op vakantie kunnen. En lastst ook iemand die 20 euro achterliet en vroeg of het genoeg was:ja absoluut, want die 20 is voor hun net zoveel als 60 voor een ander. En daarbij ook nog vanuit het hart gegeven.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 08:00

nou, t viel mee. Ze hebben hun afval laten liggen op tafel en overal. En alle lichten waarvan de stroom niet afgesloten was aangezet (badkamer, hal). En dus het hek, ws doelbewust, open laten staan. Nare mensen. Bah.

ik zit trouwens net de advertentie op booking.com te bekijken en ik begin het ook nog wel te snappen. Booking.com maakt er zelf een hele andere advertentie van. Volgens mij moeten mensen echt flink doorklikken om bij de opmerkingen over de dieren te komen. En van 23 tot 6 rusttijd, hebben ze van gemaakt leise verhalten...ja, dat deden ze wel. Dan nog heb ik tegen ze gezegd dat ze voor 23 uur binnen moesten zijn, maar iets begrijpelijker wordt het wel. Bevestigd mijn gevoel: het gaat booking alleen maar om de centen. En erg naar om dan de beschrijving die mensen zelf geven ineens te veranderen in iets wat veel wervender is, maar dus ook klanten aantrekt die hier helemaal niet passen. Geen booking meer voor mij
Laatst bijgewerkt door IHN op 04-06-23 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 08:30

Tja hier een hele camping vol met gasten, 2chalets en n vakantie huis. De vervelende mensen onthoud je langer dan de leuke en van tijd tot tijd heb je gewoon van die zeuren of bruten! Hoe goed je ook je best doet iedereen heeft een mening en zal je die ook geven! :j
Hier kraaide de haan te hard, was het weer te slecht, en was er geen elektrische laadpaal, geen wasplaats voor de hond;dus ik heb de invaliden douche maar gebruikt, niet gratis ponyrijden, en ze mogen helemaal niet aan de jonge katjes komen op de zolder in het hooi :9

Mijn advies er boven staan, willen ze het anders gaan ze elders….niet roken staat op het huurcontract. Dus dat wisten ze vooraf even als de hond buitenzet erf uitlaten en dan aangelijnd. Blijf bij jezelf, het is jouw toko dus jij stelt de voorwaarden.en die negatieve recensies….daar komen heel veel goede tegenover!
Schrijf je in bij de vekabo, leukehuisjes.nl mijn lievelingsplaats etc
Maar nooit marktplaats,of facebook dat zijn zulke :x

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 08:34

kwita schreef:
Tja hier een hele camping vol met gasten, 2chalets en n vakantie huis. De vervelende mensen onthoud je langer dan de leuke en van tijd tot tijd heb je gewoon van die zeuren of bruten! Hoe goed je ook je best doet iedereen heeft een mening en zal je die ook geven! :j
Hier kraaide de haan te hard, was het weer te slecht, en was er geen elektrische laadpaal, geen wasplaats voor de hond;dus ik heb de invaliden douche maar gebruikt, niet gratis ponyrijden, en ze mogen helemaal niet aan de jonge katjes komen op de zolder in het hooi :9

Mijn advies er boven staan, willen ze het anders gaan ze elders….niet roken staat op het huurcontract. Dus dat wisten ze vooraf even als de hond buitenzet erf uitlaten en dan aangelijnd. Blijf bij jezelf, het is jouw toko dus jij stelt de voorwaarden.en die negatieve recensies….daar komen heel veel goede tegenover!
Schrijf je in bij de vekabo, leukehuisjes.nl mijn lievelingsplaats etc
Maar nooit marktplaats,of facebook dat zijn zulke :x


thanx voor de tips, Kwita. Ik zal daar eens gaan kijken. Ik schrijf net hierboven dat het ook al foutgaat bij hoe booking de boel voorstelt. Ik heb gewoon heel duidelijk geschreven over de dieren, en dat je dus van dieren moet houden. Booking heeft het er gewoon uitgehaald. Dom van me om niet even te zoeken buiten extranet hoe het er voor anderen uitzag, maar is me nu wel duidelijk dat booking eruit gaat. Air bnb is fair. Je bepaalt zelf je content. Booking is puur uit op winst, en dat zowel gasten als gastgevers hierdoor een nare ervaring hebben maakt kennelijk niet uit. Ik heb ze zelfs gevraagd om zaken in de beschrijving aan te passen: nee, kan niet. Dat wordt automatisch opgemaakt aan de hand van de zaken die in jouw huis zijn.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 08:42

Ook de acsi geloof ik dat het heet, daar hebben we ook veel leuke mensen van gehad. Dat is voor campings maar je kunt er ook huisjes opzetten/inzetten gids en site. Internationaal, echt de gasten die wel leuk zijn!

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 09:01

Wat een verhalen zeg :x
Mooi dat je booking dan maar hebt opgezegd.

Je hebt een super gave plek! Helaas zit je niet aan het Pieterpad waar ik nu VodF adressen voor aan het regelen ben, maar ga het zeker onthouden :j
Zijn er goede/mooie wandelmogelijkheden in jouw omgeving?

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 09:12

Danseresje, je kunt hier wel uren wandelen. En ik zie ook wel wandelbordjes staan, maar heb die wandelingen nog nooit gedaan. Ik ga meestal gewoon struinen en volg juist geen bordjes.

Nou, booking.com is echt oliebol. Ik las trouwens gisteren ook iets over gasten die op een adres kwamen wat niet bestond en die laten ze ook in de kou staan, maar ik belde net en ze liet me geeneens uitpraten. Ze kunnen er niks aan doen. Wel verdienen, maar verder niks doen. Ik heb nu een nummer gekregen om mijn contract op te zeggen, want het interesseert ze geen moer. En klanten mochten volgens hun zelf bepalen hoe laat ze terugkomen. Waarom geven ze dan de optie om rusttijden in te geven? Ik heb zelf bij boekingen nooit problemen gehad, maar wat een waardeloze organisatie.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 09:33

heb mijn prijzen verhoogd (ook vanwege de aanmelding bij een platform die eist dat prijzen gelijk zijn aan prijzen op de website, maar dan zou ik per boeking maar 40 overhouden ofzo) Maar voor bokkers blijft gewoon de oude prijs gelden, hoor :)

pmarena

Berichten: 48084
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:04

Ik denk echt dat je plekje beter tot zijn recht komt op websites waar mensen vooral zoeken naar een fijn plekje, specifiek de boerderij-sfeer, in plaats van gewoon een goedkope overnachting zeg maar :)

Ik zou zeggen lekker stoppen met die booking.com. En wellicht overwegen om de prijs gewoon te maken inclusief de mogelijk te maken stookkosten, dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken om dat nog achteraf betaald te krijgen. Je prijs is al zó laag.

Ik zoek altijd leuke plekjes via AirBnB en nachten van 80 euro zijn goedkoop. Wordt het nog goedkoper dan is het vaak wel erg spartaans zeg maar. Voor 60 euro is het dan meestal meer een soort veredeld kamperen in een klein hokje :)

pluisje88

Berichten: 8068
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:11

Wat een prachtig huisje heb je ts! En wat balen dat mensen er zo’n misbruik van maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit op vakantie ga vooral om de reden die hierboven al gezegd wordt; 80 euro per nacht is al heel normaal. Persoonlijk vind ik dat gewoon heel veel geld en in je eentje is toch alles minder leuk (en vaak mag je als beloning omdat je alleen komt ook nog eens extra dokken. Ik zelf hou heel erg van de natuur en ben het liefst op een plek met zo min mogelijk mensen en hoe meer dieren en natuur hoe beter. Omdat ik het voor mij alleen het geld niet waard vind ben ik eerder geneigd om ergens op een camping te gaan slapen. Voor mijn gevoel valt “alleen zijn” dan ook minder op dan in een groot huisje voor tig personen.

ik denk dat er zeker een markt voor is en ook op de manier die jij graag wilt. Maar dan moet je wat meer bij specifieke doelgroepen zijn. Fietsers, wandelaars, natuurliefhebbers enz.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 12:23

nou, pluisje. Je bent hier gewiin welkom, hoor. Zonder extra kosten. En ik woon hier alleen met mijn dochter, dus alleen zijn valt hier ook niet op :).

Pmarena, ik ben idd gestopt met booking. com. Staan nog paar boekingen die ik door laat lopen en dan is het klaar. De prijs op website en air bnb heb ik verhoogd. En op de website aangegeven dat als mensen het fantastisch lijkt maar het geld niet hebben ze vooral contact op moeten nemen. Maar het zou dus ook inderdaad kunnen dat, doirdat de prijs laag is, mensen denken dat er wat mis moet zijn. Hoewel ik toch blijf denken dat het aan de manier ligt waarop booking. com werkt. ideaal voor standaard kamers. niet voor plekken als de mijne met een bepaalde doelgroep viir ogen.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:26

Waardeloos daar heb je dus helemaal niets aan!
Hopelijk vind je betere sites om je prachtige plekje aan te bieden.

Dit jaar gaan we ook naar Duitsland , volgens mij niet in de buurt van je boerderij anders waren we wel even langsgekomen.

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 13:29

Lieszje schreef:
Waardeloos daar heb je dus helemaal niets aan!
Hopelijk vind je betere sites om je prachtige plekje aan te bieden.

Dit jaar gaan we ook naar Duitsland , volgens mij niet in de buurt van je boerderij anders waren we wel even langsgekomen.


via natuurhuisje net ook 1e boeking binnen! En via bokt is ook aardig wat interesse. Dus ik zeg er nu steeds maar bij dan dat als mensen later boeken ze ff moetrn noemen dat het via bokt is, aangezien het dan nog 60 euro is en ook blijft. Want dan weet ik zeker dat het mensen zijn die ook van dieren houden.

en Lieszje, mocht je in de buurt zijn mag je altijd even langswippen, hoor.

Anoniem

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 13:52

Het verhaal van Jet de shetlander is zo leuk! Wij houden jullie plekje zeker in ons achterhoofd.

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 16:25

GUSTIxBILL schreef:
Mijn vriend heeft direct geboekt toen ik de link van je site doorstuurde.
De mensen die zo reageren zou je niet eens als klant willen.
Wat een geweldige kans bied je aan <3



Zeg muts als je dan ff een bericht doet als je in de buurt bent. Kunnen we es n x afspreken _O-
Ts woont niet gekke ver weg.


Maarem Ts, mijn ouders hebben vroeger echt jaren huisjes verhuurt.
Vaak hadden we echt leuke gasten, maar som waren we blij dat ze weer weg waren.
1 vergeet ik nooit weer. Dat waren 2 lange weken.
Ze hadden een huisje voor 5 personen gehuurd, voor 2 week.
Ze kwamen met 5 mensen aan, de volgende dag kwamen ineens nog 2 en er zouden dus nog meer mensen komen.

Uiteindelijk dachten ze met 12 mensen in een huisje van 5 personen te mogen verblijven.
Dus ipv 5x douchen per dag. Werd er 12x gedouched en ook de bedden en bank werden "mishandeld"
Tegen de eerste 2 hadden we gezegd dat met een tentje in de tuin het oké was tegen meerkosten.
Maar de rest hebben we flink bonje om gehad

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-23 16:29

zooo hagelslag, wat asociaal. Zijn ze wel vertrokken uiteindelijk? Sommigen lijken wel van een andere planeet te komen

GUSTIxBILL

Berichten: 1982
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 17:08

hagelslag schreef:
GUSTIxBILL schreef:
Mijn vriend heeft direct geboekt toen ik de link van je site doorstuurde.
De mensen die zo reageren zou je niet eens als klant willen.
Wat een geweldige kans bied je aan <3



Zeg muts als je dan ff een bericht doet als je in de buurt bent. Kunnen we es n x afspreken _O-
Ts woont niet gekke ver weg.



Heb je al gestuurd :j

En TS
Dank je wel trouwens voor de leuke tips die we kunnen (en zeer zeker gaan) bezoeken :j <3

pmarena

Berichten: 48084
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 17:11

Ik heb het idee dat mensen soms ook niet echt doordenken over dat soort dingen. Dat het echt heel duidelijk gecommuniceerd moet worden hoeveel personen er mogen verblijven omdat ze anders zoiets hebben van "we huren dit huisje en dan is het verder aan ons hoe we het gebruiken".

Wij hebben met die kleine wel een paar keer geluk gehad, dat we leuke huisjes hadden voor 2 personen.
Ik vroeg dan of we er ook met kind mochten verblijven. Kerel wilde dan toch tussen ons in slapen dus tja, een extra bed was toch niet nodig :=

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 17:26

Gaan we zeker doen! Heb even gekeken maar vanaf ons vakantieadres is het verder dan thuis haha.
Zat al te grappen tegen mijn man dat we gewoon een paar dagen moeten boeken als we eraan toe zijn om te stoppen met roken, gelijk mooie afleiding :')
Maarja eerst even uit mijn burn out komen, nu ben ik er nog niet aan toe om te stoppen:+
Al denk ik dat het goede therapie zou zijn om een paar dagen daar te zijn haha.

Shadow0

Berichten: 43500
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 18:39

IHN schreef:
heb mijn prijzen verhoogd (ook vanwege de aanmelding bij een platform die eist dat prijzen gelijk zijn aan prijzen op de website, maar dan zou ik per boeking maar 40 overhouden ofzo) Maar voor bokkers blijft gewoon de oude prijs gelden, hoor :)


Ik wilde net zeggen, moet je niet gewoon je prijzen omhoog gooien, een eigen site maken en via-via en via Bokt aanbieden?
Maar dat is dus precies de richten die je ook op gaat. Lijkt me heel verstandig.

Sellyxx

Berichten: 1202
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 18:56

IHN schreef:
Sellyxx schreef:
Inderdaad de omgekeerde wereld, dat anderen gaan bepalen voor jou wat wel en niet normaal is op jouw erf. :') Gelukkig ben je vrij om toe te laten wie je wilt, leuk dat je er op die manier een extraatje aan kan overhouden en er plezier uit kunt halen om mensen te laten delen in je dieren”verzameling” :)

Ik klikte zojuist even op je linkje, eerste wat ik dacht, hee bekend type huis, lijkt op type huis waar mijn ouders wonen, wat blijkt, mijn ouders wonen in hetzelfde dorp! Zelf woon ik niet in Duitsland, maar als in weer eens bij m’n ouders ben lijkt t me best leuk je eens te bezoeken! Al is het maar om even een kijkje te nemen bij je dierenboederij :)


haha, wat leuk! Kom gerust aanwaaien als je hier bent. Gezellig!


Heel leuk, ga ik oprecht doen! :) (haha ik zal niet zomaar komen aanwaaien natuurlijk, ik stuur wel een berichtje als ik weer eens in de buurt ben!)

Kimbers

Berichten: 5103
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 20:02

pluisje88 schreef:
Wat een prachtig huisje heb je ts! En wat balen dat mensen er zo’n misbruik van maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit op vakantie ga vooral om de reden die hierboven al gezegd wordt; 80 euro per nacht is al heel normaal. Persoonlijk vind ik dat gewoon heel veel geld en in je eentje is toch alles minder leuk (en vaak mag je als beloning omdat je alleen komt ook nog eens extra dokken. Ik zelf hou heel erg van de natuur en ben het liefst op een plek met zo min mogelijk mensen en hoe meer dieren en natuur hoe beter. Omdat ik het voor mij alleen het geld niet waard vind ben ik eerder geneigd om ergens op een camping te gaan slapen. Voor mijn gevoel valt “alleen zijn” dan ook minder op dan in een groot huisje voor tig personen.

ik denk dat er zeker een markt voor is en ook op de manier die jij graag wilt. Maar dan moet je wat meer bij specifieke doelgroepen zijn. Fietsers, wandelaars, natuurliefhebbers enz.


Ik bedenk me door dit bericht nu pas dat ik ook een keer zonder mijn dochters zou kunnen gaan. Als ze bij hun vader zijn is het misschien wel eens lekker om zoiets in mijn eentje te doen.

Nou IHN, je brengt wat teweeg bij me hoor :')

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 21:38

Ze zijn echt stug de 2 weken gebleven. Maar een gedeelte van hun extra uitgenodigde gasten zijn wel richting camping verdwenen.
Uiteindelijk hebben ze toen bij euro relais lopen klagen dat alles vies en uit geleeft was.
Prikmuggen waren tot 2 meter vegen doodgemept op het behang.
1 kamer hebben we nog snel opnieuw kunnen behangen voordat er weer nieuwe mensen in kwamen. Zo extreem was het

SnuitjeLove
Berichten: 1079
Geregistreerd: 18-05-09

Re: het leed dat vakantiehuisje aanbieden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 21:59

Wat een leuke plekje bied je aan. Ik reageer even zodat ik het topic makkelijk kan terugvinden voor als ik in de toekomst een keertje wil boeken!