Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 10:13

@GustiXBill, maakt niet uit!
Zo naar om wat dat betreft maar langs de zijlijn te staan..


Net de jongste kater naar DA gebracht voor castratie. Ik weet dat het een routineklusje is maar ik blijf het toch maar niets vinden en heb ook een soort vage buikpijn erdoor. :+

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 10:20

Nog steeds ziek, keelpijn is inmiddels wel weg, maar nu zooo verkouden. Inmiddels al 2 keer getest, geen covid. Maar wil ik beter zijn |(

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 10:32

Ugh, ik heb zo weinig geduld....
Vanaf 11 uur kan ik de neurochirurgie bellen ivm een afspraak voor een operatie.
Maar mannnnnn de tijd kruipt voorbij -O-

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 10:41

Mensen die hun auto midden op de weg zetten waar niemand nog bij langs kan. En uiteraard zelf niet in het voertuig zitten.

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 10:48

Ok, geen wereld ramp, maar aan de teletubbies die ik even op heb gezet zodat ik rustig wat in huis kan doen.
En dan vooral aan mijn dochter die er eigenlijk te oud voor is en helemaal dubbel licht van datgene wat ik irritant vind...

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 10:52

JustMe8484 schreef:
Ok, geen wereld ramp, maar aan de teletubbies die ik even op heb gezet zodat ik rustig wat in huis kan doen.
En dan vooral aan mijn dochter die er eigenlijk te oud voor is en helemaal dubbel licht van datgene wat ik irritant vind...



Teletubbies zijn ook hilarisch :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33792
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 10:57

Elk weekend is het weer met buikpijn naar huis vanaf mijn vriend. Hopelijk nog een paar maanden en dan nooit meer. :))

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 11:47

Net het huis van mijn moeder opgeleverd aan de woningbouw, was toch best naar -O- maar aan de andere kant moet het ook klaar zijn, je blijft er tegenaan hikken.

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 11:48

Nog 1 hele facking week volhouden....
Ik snap dat ik de pijn niet sinds gister heb....
Maar dammmmmm

fleurtjeuh
Berichten: 10315
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-22 12:18

fotolijstje schreef:
"you were my everything
And all that you did was make me fiets sad"
Even een lijn uit het liedje "happier then ever" gehaald omdat ik het erg voel.

29 januari zouden wij een jaar hebben, ik snap gewoon niet waar het fout is gegaan.

Maar goed, de tekst " When I'm away from you I'm happier than ever Wish I could explain it better
I wish it wasn't true"
Voel ik nog meer :)

Ik heb je even geholpen met herinneren waarom
Citaat:
Mijn relatie gaat naar de klote en ik kan het alleen maar op een afstandje zien gebeuren :(, hoevaak ik ook al zei wat ik nodig had en wou, hij luistert niet

Na je hem nog een kans had gegeven
Citaat:
Mijn vriend (ja we zijn weer aan omdat ik het niet eerlijk vind om het zo in een keer uit te maken omdat ik boos ben)
Die pas na 5!!! uur mij appt want ja gamen is belangrijker eh, ik reageer dus niet want ik ga altijd rond deze tijd slapen, wordt hij boos omdat ik niet op hem reageer _-:(

Citaat:
men vriend zegt opeens dat die zaterdag wil komen ivm vrijdag al. Heb hiervoor werk afgezegd -:(-

Citaat:
Alweer uitgemaakt, maar nu voor het echt. Ik vind het zo vreselijk maar het lukte niet meer. Hij had 13!!! uur om wat te zeggen maar hij is altijd bezig met zijn klote games dus vandaag heb ik maar de knoop doorgehakt :(

Citaat:
Blijkbaar wou die het al uitmaken, en daarom geen moeite meer in me stak, hij kon niet eens meer naar de keet want ja lange relatie :roll: voel me echt bedrogen en huil constant, ben weggegaan van school omdat ik me niet kan concentreren :(

Citaat:
Ruzie, mijn vriend wilt mij terug maar in een screenshot die ik kreeg van zijn vriend, zei hij letterlijk dat die het al uit wou maken, er geen zin in had en nu de tijd niet was voor een lange relatie??

Citaat:
Ik ben zo mentaal moe, waarom krijg ik nooit de moeite terug die ik in hem steek _-:( het put mij zo uit op een of andere manier.
Ik moet altijd alle gesprekken beginnen, ik zeg altijd succes wanneer die gaat werken, ik zeg altijd slaaplekker en goeiemorgen. Maar ik krijg gewoon niks niks terug
en dit zijn gewoon voor mij kleine boodschapjes dat hij om me geeft, gewoon even moeite doet en aan mij denkt

Citaat:
Mijn vriend, hij is dronken en daarom negeert hij mij :? achja mijn tijd niet waard dan

Citaat:
Nog steeds helemaal niks tegen me gezegd :n
maar wel zitten mieperen dat ik niks tegen hem zegt :evaw:

Citaat:
Ik heb contact verbroken met iemand vanwaar ik echt van hield. Het is echt heel stom en ik voel me echt klote maar ik kon mijn energie er gewoon niet meer insteken

Citaat:
Het is altijd mijn schuld, ik doe alles fout. Altijd word zijn kant gekozen.
Ik ben ziek van school gegaan omdat ik het zo erg vind, ik heb vandaag en gisteren gewoon niks kunnen eten. Ik wou dat het anders ging, maar dat is niet zo.
|(

Citaat:
Ik heb ook een ex waar ik me aan erger..
meneer wou weer afspreken, prima want ik wil hem wel als een vriend behouden. Vanavond zouden we dat doen, nee wou die niet meer. Prima dan niet, later vraagt die echter wel om weer te gaan. Ik twijfelde maar heb uiteindelijk ja gezegd. Gaat die al met iemand anders 8)7

Citaat:
Mijn vrienden hadden een survey of poll gedaan
iedereen had op mij gestemd met het meest vervelendst en dramatisch

Citaat:
Ik ben hartstikke erg aan het huilen. Ik mis hem, ik mis de momenten. Het ging zo fijn tot die laatste paar maanden. Ik ben over hem, dat is fijn. Toch elke keer als ik een notificatie krijg hoop ik dat het hem is, gewoon even fijn praten zoals vroeger alleen hij doet er zo zo poedersuiker over. ;(

Citaat:
Ik voel me zo ontzettend alleen. Alles wat ik doe of zeg word ik gelijk afgekat door mijn "vrienden".
Ik ben over mijn ex maar ik mis hem heel erg, alleen hij praat gewoon niet tegen mij alleen als het het uit komt of als die weer aandacht wilt.
Ik wou zo graag gewoon met vrienden het leven ontdekken en erop uit gaan. Ik heb alleen helemaal niemand en zit elke dag alleen thuis, continu aan het huilen. Het is zo poedersuiker en de maat is echt vol voor mij.
Werk en school zijn mijn enige afleidingen. Maar of dat zo leuk is |o

Citaat:
Mijn ex die telkens domme foto's naar me stuurt, bijvoorbeeld van zijn klim schoenen :evaw:

Citaat:
Mijn ex begrijpt niet dat ik over hem ben, dat het mij niks meer interesseert over hem en alles erom heen. |o

Citaat:
Mijn ex had alleen maar contact met mij omdat seks met me wou hebben...
Ik voel me zo slecht hierdoor. ;(


En dit zijn alleen berichten uit het vorige irritatie topic.
Lieve schat,
Je mist niet de jongen zelf.
Je mist het hebben van een vriendje. Het idee dat er iemand voor je is.
Want deze jongen was er niet voor je. Sterker nog, t was best wel een eikel.
Hij luisterde niet naar je zorgen, hij negeerde je om te gamen.
En een vriendje hoeft jou niet perse altijd op de eerste plek te hebben staan, maar hoe deze jongen met je omging was niet ok.
Dit soort dingen doen echt veel pijn, zeker als het een van je eerste iets serieuzere vriendjes is.
Maar laat deze jongen gaan. Hij is het niet waard.
En jij wel!
Ga werken aan jezelf, maak een afspraak bij een psycholoog.
Wordt weer gelukkig met jezelf, dan kan je ook veel betere keuzes maken zodat je niet nog een keer voor een jongen zoals dat valt.
Kom voor jezelf op!
Je bent het echt waard.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 12:19

Printer die niet wil omdat de inkt bijna op is. Joh bijna is niet helemaal.

Kat die strontvervelend is en naar me uithaalt als ik haar van mijn muis en muismat wil afduwen. Die is dus verplicht buiten afkoelen nu.

fleurtjeuh
Berichten: 10315
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-22 12:21

Bloemetje75 schreef:
Kat die strontvervelend is en naar me uithaalt als ik haar van mijn muis en muismat wil afduwen. Die is dus verplicht buiten afkoelen nu.

Ik was al bang dat ik de enige was die grenzen stelde voor katten als ze vervelend zijn.
Mijn vriend laat zo veel toe, ik zet ze gewoon aan de kant als ik ze in de weg vind zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 12:25

fleurtjeuh schreef:
Bloemetje75 schreef:
Kat die strontvervelend is en naar me uithaalt als ik haar van mijn muis en muismat wil afduwen. Die is dus verplicht buiten afkoelen nu.

Ik was al bang dat ik de enige was die grenzen stelde voor katten als ze vervelend zijn.
Mijn vriend laat zo veel toe, ik zet ze gewoon aan de kant als ik ze in de weg vind zitten


Mijn katten krijgen gwn een draai om de oren als ze vervelend worden. Blazen grommen grijpen. Word niet geaccepteerd. Ze zijn vrij schuw, maar grenzen aangeven is gwn belangrijk.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 12:30

fleurtjeuh schreef:
Bloemetje75 schreef:
Kat die strontvervelend is en naar me uithaalt als ik haar van mijn muis en muismat wil afduwen. Die is dus verplicht buiten afkoelen nu.

Ik was al bang dat ik de enige was die grenzen stelde voor katten als ze vervelend zijn.
Mijn vriend laat zo veel toe, ik zet ze gewoon aan de kant als ik ze in de weg vind zitten


Dat is echt een mannending. :+ Die van mij weten ook precies bij wie ze moeten schooien, van mij krijgen ze nooit wat.

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 12:35

katten, hond, paarden, geiten, baby. Hier in huis weet alles hoe ze hun zin kunnen krijgen bij vriendlief...

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 12:44

saskiaojan schreef:
Valerie93 schreef:
Verstopte neus... de vicks onder mijn voeten heeft dus niets geholpen

Eh?

Dit kan inderdaad soms verlichting geven. :j

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 13:26

Vogelgriep :\ zo veel dieren dood
Bij ons nog buiten de poort, snel afkloppen...

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 13:31

Ik moet naar de wc. Maar ik durf nooit ergens anders dan thuis te gaan... Behalve als het heel rustig is (of tijdens een autorit)
En nu ken ik ook nog mensen, dus dat maakt het niet beter :\

En het stinkt hier naar zweet

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 13:53

holy oliebol fleurtjeuh, ik heb echt veel over hem gepraat :')
Maar ja een eikel is het wel, en niet zon klein beetje ook!!!
Als ik me goed in mijn vel zit dan zie ik dat echt ook. Soms dan kom ik gewoon weer terug in mijn verdriet wat waardeloos is, want ik verdien beter dan dat! Dat zie ik gelukkig nu wel :)
2022 word gewoon mijn jaar om een beter mens te worden en gelukkig te zijn met mijzelf.
Ik heb echt alles verwijderd van hem, ik heb hem ook helemaal geblokkeerd. :evaw:

en nog een ergernis:
Waarom zijn alle goede producten zo duur? Ik heb nu wel de beste goedkoopste variant gedaan maar andere kosten echt een rib uit mijn lijf :')

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 13:57

Superlief van je fleurtjeuh! Iedere keer dat je je zo waardeloos voelt fotolijstje kun je mooi die post nog eens teruglezen en zien dat hij waardeloos was.

xPabloBokt

Berichten: 9398
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 13:57

chanicha schreef:
Net het huis van mijn moeder opgeleverd aan de woningbouw, was toch best naar -O- maar aan de andere kant moet het ook klaar zijn, je blijft er tegenaan hikken.


Sterkte meisje :(:)

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 13:58

Oh en ik moet een zelftest doen maar ik ben tijd aan het rekken: geenzinin...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:11

fotolijstje schreef:
holy oliebol fleurtjeuh, ik heb echt veel over hem gepraat :')
Maar ja een eikel is het wel, en niet zon klein beetje ook!!!
Als ik me goed in mijn vel zit dan zie ik dat echt ook. Soms dan kom ik gewoon weer terug in mijn verdriet wat waardeloos is, want ik verdien beter dan dat! Dat zie ik gelukkig nu wel :)
2022 word gewoon mijn jaar om een beter mens te worden en gelukkig te zijn met mijzelf.
Ik heb echt alles verwijderd van hem, ik heb hem ook helemaal geblokkeerd. :evaw:

en nog een ergernis:
Waarom zijn alle goede producten zo duur? Ik heb nu wel de beste goedkoopste variant gedaan maar andere kosten echt een rib uit mijn lijf :')


Heel eerlijk denk ik niet dat hij een eikel is, maar tussen jullie werkt het niet. Komt wel goed je bent jong. Ik ben ookalweer 3 jaar vrijgezel en bevalt me prima

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33792
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:14

Marije_1997 schreef:
fotolijstje schreef:
holy oliebol fleurtjeuh, ik heb echt veel over hem gepraat :')
Maar ja een eikel is het wel, en niet zon klein beetje ook!!!
Als ik me goed in mijn vel zit dan zie ik dat echt ook. Soms dan kom ik gewoon weer terug in mijn verdriet wat waardeloos is, want ik verdien beter dan dat! Dat zie ik gelukkig nu wel :)
2022 word gewoon mijn jaar om een beter mens te worden en gelukkig te zijn met mijzelf.
Ik heb echt alles verwijderd van hem, ik heb hem ook helemaal geblokkeerd. :evaw:

en nog een ergernis:
Waarom zijn alle goede producten zo duur? Ik heb nu wel de beste goedkoopste variant gedaan maar andere kosten echt een rib uit mijn lijf :')


Heel eerlijk denk ik niet dat hij een eikel is, maar tussen jullie werkt het niet. Komt wel goed je bent jong. Ik ben ookalweer 3 jaar vrijgezel en bevalt me prima


Een half jaar geleden had je nog een vriend die een trailer voor je zou kopen want het was een de match made in heaven? Sorry maar ik snap het niet meer zo goed denk ik. :D

fotolijstje

Berichten: 2712
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 14:19

Marije_1997 schreef:
fotolijstje schreef:
holy oliebol fleurtjeuh, ik heb echt veel over hem gepraat :')
Maar ja een eikel is het wel, en niet zon klein beetje ook!!!
Als ik me goed in mijn vel zit dan zie ik dat echt ook. Soms dan kom ik gewoon weer terug in mijn verdriet wat waardeloos is, want ik verdien beter dan dat! Dat zie ik gelukkig nu wel :)
2022 word gewoon mijn jaar om een beter mens te worden en gelukkig te zijn met mijzelf.
Ik heb echt alles verwijderd van hem, ik heb hem ook helemaal geblokkeerd. :evaw:

en nog een ergernis:
Waarom zijn alle goede producten zo duur? Ik heb nu wel de beste goedkoopste variant gedaan maar andere kosten echt een rib uit mijn lijf :')


Heel eerlijk denk ik niet dat hij een eikel is, maar tussen jullie werkt het niet. Komt wel goed je bent jong. Ik ben ookalweer 3 jaar vrijgezel en bevalt me prima

Hij was immers wel een eikel tegen MIJ. En nee het werkte gewoon niet meer, maar dan heeft meneer het recht niet om zulke dingen te doen en zeggen. :j