Ervaring met vinted

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
caro29
Berichten: 8033
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 14:25

Sommige hebben er ook bijstaan dat er op dit item geen bundelkorting zit. Zou dan fijn zijn als je kan aanklikken of er op dat item wel bundelkorting zit. Er zijn nog wel wat verbeteringen mogelijk :D



pmarena
Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 15:02

Ik zou ook wel een hele waslijst op kunnen noemen wat ik graag verbeterd zou zien :=
Maar heb eigenlijk niet de indruk dat ze echt bezig zijn met ontwikkelen...?

_Hinneke
Berichten: 295
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 15:36

Hoe doen jullie het met versturen van kleine stuks? Ik heb nu wat losse babykleertjes verkocht. Doen jullie die in een grote envelop of toch altijd in een doosje? Ik ben bijna door de doosjes heen, haha.

Flying_Angel
Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 15:47

Meestal doe ik een plastic boodschappentas binnenstebuiten en doe ik het daarin! :j Knip dan wat ik niet nodig heb eraf en plak hem dan dicht. Vaak nog een boterhamzakje extra om de producten.

Live free <3 [o]

pmarena
Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 15:51

Ik heb altijd van die stevige gele enveloppen van de Action liggen, die zijn erg fijn voor zulke dingen :j

Lisitano
Berichten: 4921
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 16:21


_Hinneke
Berichten: 295
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 16:29

Bedankt voor de tips :) ik dacht inderdaad binnenkort eens langs de action te gaan om grote enveloppes en tape, die vliegt er ook door met Vinted. Lisitano, die zien er ook handig uit, dankjewel :)

foxy80
Berichten: 7853
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 17:18

Ik recycleer de verpakkingen die ik toegestuurd krijg. Ik koop nooit extra plastic. Desnoods gaat het in een boterhamzakje met hergebruikt cadeaupapier om heen of drie lagen krantenpapier of zo een uitvouwbare reclamefolder van de zelfbouwketen. Plakband is het enige wat ik koop.

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...

tengeltje11
Berichten: 7080
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 19:29

Hier idem. Ook alles verpakken ik récup dingen. Kleine stuks kunnen hier prima in bv een leeg plat doosje van kinderkoeken, lege pizza doos, lege koffiefilter doos,….

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 19:39

Ik gebruik voor kledij vaak gebruikte maar nog nette enveloppen van het werk. Bijvoorbeeld omdat er een scheurtje in zit, het plastic "venstertje" is eruit, er zit een veeg of streep in stift op. Item erin, goed dichtkleven, bij mondial daar het extra label op, inpakpapiertje er omheen, goed dichttapen, definitief label erop en hups, verzenden.

foxy80
Berichten: 7853
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 21:41

tengeltje11 schreef:
Hier idem. Ook alles verpakken ik récup dingen. Kleine stuks kunnen hier prima in bv een leeg plat doosje van kinderkoeken, lege pizza doos, lege koffiefilter doos,….


Ik heb deze week nog pokemon kaarten verstuurd in een leeg koekjeskarton. Netjes in boterhamzakje en op de bodem vastgetaped.

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 02:41

Heb je nog pokemonkaarten? :))

Ik heb weer wat hoodies gekocht :7 maar ik ga kijken of ik komende dagen zelf ook wat dingen kan verkopen als de gezondheid het toe laat. Ben benieuwd hoe dat gaat. Heb splinternieuwe Timberland laarzen die weg kunnen, kijken wat ik daarvoor kan vangen.

foxy80
Berichten: 7853
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 07:55

Ik denk dat ik meer had moeten vragen dan 5 euro voor 45 stuks. Dingen gingen als een tierelier.

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...

Pantykous
Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 08:14

Sommige zijn heel veel geld waard tegenwoordig, en zelfs niet al te bijzondere kunnen zo 20 euro een kaart opbrengen. Dus snap wel dat ze zo weg waren.

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 11:10

foxy80 schreef:
Ik denk dat ik meer had moeten vragen dan 5 euro voor 45 stuks. Dingen gingen als een tierelier.

Heb je een foto? Ik kan wel kijken of je iets bent misgelopen?

Ik heb ook wel een paar kaarten die wat waard zijn, maar ik verzamel zelf ook.

Flying_Angel
Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 11:12

Pantykous schreef:
Sommige zijn heel veel geld waard tegenwoordig, en zelfs niet al te bijzondere kunnen zo 20 euro een kaart opbrengen. Dus snap wel dat ze zo weg waren.



:oo ik heb laatst een paar pokemonkaarten gevonden bij het opruimen en die heb ik gewoon weggegooid :+

Live free <3 [o]

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 11:19

Flying_Angel schreef:
Pantykous schreef:
Sommige zijn heel veel geld waard tegenwoordig, en zelfs niet al te bijzondere kunnen zo 20 euro een kaart opbrengen. Dus snap wel dat ze zo weg waren.



:oo ik heb laatst een paar pokemonkaarten gevonden bij het opruimen en die heb ik gewoon weggegooid :+

Dat is echt heeeel poedersuiker , zeker als ze glimmen :Y)
Ik heb niet de meest waardevolle kaarten, de beste zullen rond de 150 zijn vermoed ik, maar het is echt weer een rage tegenwoordig

Alja
Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 13:27

Ik had laatst een bundel verkocht dacht ik maar in die tussentijd al 1 legging eruit verkocht.
Nu was dat bericht van de bundel helemaal ontbindbaar, ook via de mail werd ik er niet naar toe gesluisd?
Is dat normaal?

Voor de rest gaat het lekker, verkoop elke dag voor 20/30 euro en heb nog geen 1/4 erop staan.

ONDERSCHRIFTLOOS

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 13:42

Sinds ik op vakantie ben geweest in november is de verkoop immens terug gelopen -O- Wel veel vragen (tot in het Spaans aan toe, gelukkig werkt de automatische vertalen goed) maar verder weinig reactie.
Niet dat het in de weg ligt. Intussen ook Black friday geweest, koopjesperiode nu in veel landen en de feestdagen waren ook maar zo zo dus ik wacht geduldig af. Maar het is wel saai zo haha.

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 14:53

Hebben jullie bij Homerr ook wel eens gehad dat de track en trace na 5 dagen nog steeds op 'Het pakket is aangemeld en kan worden ingeleverd bij een HomerrPunt.'

Heb dit nog nooit zolang gehad maar vezender zegt dat ze m verstuurd heeft maar ik vertrouw het niet zo :+

Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 22:31

Nou mijn eerste artikel op Vinted gezet, een nieuwe leren moscow jas, wel met een mankementen, klipje van de ritssluiting is er af, maar verder helemaal nieuw. Nieuwprijs 150 euro voor 90 er op gezet, hopelijk krijg ik dat er ook voor

Lotus83
Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 18:42

Ik had wat.. een koper.

Keurig meteen dag na aankoop pakketje verstuurd.

Volgens de tracking ligt het pakket nu al een dag of 5 op het pakketpunt.
Koper zegt van niet
Zij ging zelf contact opnemen met vervoerder en ik in de tussentijd met Vinted.

Vinted zegt: koper moet met ons contact opnemen en dan kunnen we het uitzoeken.
Koper boos op mij want zij had contact met vervoerder.
Ik weer contact met vinted en die zeiden het pakket moet op afhaalpunt zijn maar hebben de transactie wel gepauzeerd.

Kreeg ik bericht van koper, vervoerder zegt dat pakket kwijt is dus ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug.
Ik zeg dat moet via Vinted en niet via mij.

Enkele ogenblikken later.
Koper: pakketpunt heeft mij gebeld en mijn pakje is er wel.

Ik denk dat koper via mij het geld probeerde terug te krijgen om daarna alsnog het pakje op te gaan halen. :x

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983

foxy80
Berichten: 7853
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:19

Ik heb ook hommeles. Ik heb pokemonkaarten verkocht. Nu krijg ik een slechte recensie want de koper beweert dat ze nep zijn. Ik ken er niks van en koper heeft voor aanschaf geen vragen gesteld nav fotos.

Richt je gezicht naar de zon, dan blijven de schaduwen achter je...

Lotus83
Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:21

foxy80 schreef:
Ik heb ook hommeles. Ik heb pokemonkaarten verkocht. Nu krijg ik een slechte recensie want de koper beweert dat ze nep zijn. Ik ken er niks van en koper heeft voor aanschaf geen vragen gesteld nav fotos.


Meteen zelf aanbieden dat ze ze terug mag sturen en dit zelf meteen melden bij Vinted.
Of heb je wel al je geld?

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983

Lotus83
Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 19:22

Ik had er trouwens nog 1.

19 januari heeft koper een pakketje opgehaald. Ik kreeg dag later al mijn geld.
Gister, dus 4 dagen later een slechte recensie... het was stuk.
Geen foto's.. helemaal niks.
Slechte recensie terug gegeven dat ze zoiets meteen moet melden.

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Astrid_Brann, Callisto04, F_Orumster, Frummel01, maitestar23, PlukenKrul, Tessaaa, xSCWx, Zomer en 53 bezoekers