Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amber_anne

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 11:15

Ik heb er nog een

Ik hou van tv reclames. Als we in het buitenland zijn vind ik ze zelfs nog veel leuker. Reclames op kinderzenders zijn ook super leuk om te kijken

Sherivey
Berichten: 8616
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 19:32

Hier nog een: dat hele drama omdat bedrijven de familie Meiland afkappen interesseert me geen drol.

Beetje jammer alleen dat pagina's die ik volg er dagelijks iets over plaatsen :')

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 19:47

Dilan93 schreef:
Hier nog een: dat hele drama omdat bedrijven de familie Meiland afkappen interesseert me geen drol.

Beetje jammer alleen dat pagina's die ik volg er dagelijks iets over plaatsen :')

Wellicht heroverwegen wie je volgt :)*

:D :D

Frits2008

Berichten: 383
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Groningen

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:25

Mijn 'unpopular opinion': de balen hebben van al die kerstliedjes, kerstmuziek , rinkelende bellen op ongeveer alle radiozenders. Het wordt vanzelf 27 december. ;)

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 19:29

Frits2008 schreef:
Mijn 'unpopular opinion': de balen hebben van al die kerstliedjes, kerstmuziek , rinkelende bellen op ongeveer alle radiozenders. Het wordt vanzelf 27 december. ;)

Ik had het huis van mijn (overleden) ouders verkocht en de koper had gevraagd of hij alvast spullen mocht opslaan.

Dat was in mei. Zit er in de spullen een "jingle-bells" kerstkaart, die op enig moment "af" ging. We kregen hem niet gelokaliseerd en dat batterijtje heeft het drie weken uitgehouden........

{:)-:(

Cowboy55
Berichten: 8488
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:01

ikke schreef:
Frits2008 schreef:
Mijn 'unpopular opinion': de balen hebben van al die kerstliedjes, kerstmuziek , rinkelende bellen op ongeveer alle radiozenders. Het wordt vanzelf 27 december. ;)

Ik had het huis van mijn (overleden) ouders verkocht en de koper had gevraagd of hij alvast spullen mocht opslaan.

Dat was in mei. Zit er in de spullen een "jingle-bells" kerstkaart, die op enig moment "af" ging. We kregen hem niet gelokaliseerd en dat batterijtje heeft het drie weken uitgehouden........

{:)-:(


Sorry, maar: _O- _O- _O- _O-

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 00:47

Tijd voor een nieuwe: havermelk is superieur aan koemelk. Als het even kan vervang ik het liefst alles met melk erin voor havermelk: havermelkcappucino, havermelkchocolademelk, havermelkbeslag, havermelkchocoladerepen... Voor mij geen standaard koemelk, niet omdat ik allergisch of vegan ben maar gewoon omdat ik het verdomd smerig vind :\ havermelk is zooooooooo veel lekkerder.

Sherivey
Berichten: 8616
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 08:47

Memories schreef:
Tijd voor een nieuwe: havermelk is superieur aan koemelk. Als het even kan vervang ik het liefst alles met melk erin voor havermelk: havermelkcappucino, havermelkchocolademelk, havermelkbeslag, havermelkchocoladerepen... Voor mij geen standaard koemelk, niet omdat ik allergisch of vegan ben maar gewoon omdat ik het verdomd smerig vind : havermelk is zooooooooo veel lekkerder.

Ik gebruik ook vrijwel nooit koemelk.
Om zo te drinken vind ik koemelk ook echt smerig. Maar ik krijg er ook last van als ik het veel gebruik.

Van de vervangers vind ik havermelk idd wel 1 van de lekkerste :j vooral de Oatly met chocosmaak

MyWishMax

Berichten: 25289
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 08:55

Ik word juist altijd raar aangekeken dat ik koemelk echt lekker vind om te drinken :')

En ik lust geen koffie, geen thee en geen frisdrank met prik. Sowieso eigenlijk weinig drinken. Ik drink vooral water en soms sinasappelsap. En melk dan.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 10:02

Ik vind juist die hele havermelk hype echt om te huilen. :') Als je het in Amsterdam niet besteld kijken ze je aan alsof je gestoord bent.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 10:07

sureido schreef:
Ik vind juist die hele havermelk hype echt om te huilen. :') Als je het in Amsterdam niet besteld kijken ze je aan alsof je gestoord bent.

Hahaha ja. Ik heb ontdekt dat ik van lactose enorme buikpijn krijg en ook nog eens heel moe / duf word omdat mijn lichaam het niet verwerkt. :=

Dus ik moet er altijd om vragen en voel me dan heel #woke

Maar ik vind de “haver”-elite die dan thuis lekker kwark, zalm en carpaccio opvreten echt heel hypocriet. _O-

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 10:22

Ik accepteer de havermelk groep, maar please accepteer mij ook! }:0 _O-

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 10:36

Ik vind dat ze in die haver-en amandeldrinks nogal wat zooi inproppen wat niks meer met voeding of drinken te maken heeft :')
Zit eigenlijk amper haver of amandelen in.

Maar ik accepteer de vervangende-drinks-hype volledig. Ieder zijne meug :D

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 11:29

Pandora2 schreef:
Ik vind dat ze in die haver-en amandeldrinks nogal wat zooi inproppen wat niks meer met voeding of drinken te maken heeft :')
Zit eigenlijk amper haver of amandelen in.

Maar ik accepteer de vervangende-drinks-hype volledig. Ieder zijne meug :D

Precies, maar laat mij mijn ding doen.

Sherivey
Berichten: 8616
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 13:51

MarlindeRooz schreef:
sureido schreef:
Ik vind juist die hele havermelk hype echt om te huilen. :') Als je het in Amsterdam niet besteld kijken ze je aan alsof je gestoord bent.

Hahaha ja. Ik heb ontdekt dat ik van lactose enorme buikpijn krijg en ook nog eens heel moe / duf word omdat mijn lichaam het niet verwerkt. :=

Dus ik moet er altijd om vragen en voel me dan heel #woke


En dat vind ik dan zo jammer. Dat er altijd een bepaald imago kleeft aan mensen die bepaalde dingen wel of niet eten.

Alsof je direct een hippie bent als je voor vlees- of zuivelvervangers kiest.

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:19

En alsof je dan meteen hypocriet bent omdat je niet in ieder aspect in je leven dat doortrekt. Het alles of je bent hypocriet-principe als het ware.

Sherivey
Berichten: 8616
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:28

Gini schreef:
En alsof je dan meteen hypocriet bent omdat je niet in ieder aspect in je leven dat doortrekt. Het alles of je bent hypocriet-principe als het ware.

Dat ook idd.

Dan zou ik ook onder hypocriet vallen. Want vegetariër, maar geen veganist.

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:30

Ik blijf op ieder vlak slechte keuzes maken, want ik wil niet hypocriet overkomen. Straks doe ik iets voor het dierenwelzijn, maar vergeet ik het milieu, ik wil het niet op mijn geweten hebben. :D

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:35

De lekkerste melk komt koud uit de koeltank. Melk uit een pak is vies. Thee drink je alleen als je ziek bent.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:47

Gini schreef:
Ik blijf op ieder vlak slechte keuzes maken, want ik wil niet hypocriet overkomen. Straks doe ik iets voor het dierenwelzijn, maar vergeet ik het milieu, ik wil het niet op mijn geweten hebben. :D

Joh, het milieu wordt overal aan de haren bij gesleept om stompzinnige ideeën erdoor te rammen }>

Heb ik er ook nog eentje: die hele energietransitie slaat nergens op.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:02

ikke schreef:
Gini schreef:
Ik blijf op ieder vlak slechte keuzes maken, want ik wil niet hypocriet overkomen. Straks doe ik iets voor het dierenwelzijn, maar vergeet ik het milieu, ik wil het niet op mijn geweten hebben. :D

Joh, het milieu wordt overal aan de haren bij gesleept om stompzinnige ideeën erdoor te rammen }>

Heb ik er ook nog eentje: die hele energietransitie slaat nergens op.

Zonnepaneelvelden.

HopeMyDay

Berichten: 1282
Geregistreerd: 04-12-16

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:20

Borstvoeding geven midden in een restaurant is echt heel smerig. Doe dat ergens anders :(

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:38

HopeMyDay schreef:
Borstvoeding geven midden in een restaurant is echt heel smerig. Doe dat ergens anders :(

Waar vind jij dat dat moet gebeuren?

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:40

Dat is jammer genoeg absoluut geen impopulaire mening. Heel veel vrouwen die op een openbare plek borstvoeding geven worden daarop aangekeken. Gek hoe ver wij van de natuur af zijn gaan staan. Een baby die melk drinkt bij de moeder = smerig.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:51

Anne_GTI schreef:
De lekkerste melk komt koud uit de koeltank. Melk uit een pak is vies. Thee drink je alleen als je ziek bent.


+1 Rauwe melk is gewoon het allerlekkerst ! :9