Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 21:29

Jodym schreef:
Nou die augurkenplanten zouden makkelijke planten moeten zijn. Die van mij gaan alleen maar dood :+

Stekjes van een plant die het overleefd zijn welkom :') gelukkig doen m’n pannenkoekenplanten het wel goed <3


Hier toevallig ook m’n pannenkoekplant gestekt met 4-5 baby’s <3

Vavane
Berichten: 154
Geregistreerd: 30-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 21:29

Ashleytjuhh schreef:
beste ss wij zijn ruim voorzien van pepernoten :')
[ [url=m/QmhNZ3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohh lekker!! Hoe kom je aan zo’n giga zak?

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 21:31

In plaats van kerstbomen zit ik nu naar een chakra boom te kijken <3

Afbeelding

Sowieso heb ik wel een zwak voor die winkels en heb ik daar ook iets voor mijn lootje gekocht :o al weet ik niet of het in de smaak zal vallen...

Die zal met pepernoten :oo is dat voor een weeshuis?

Baal wel van de lockdown aankomende week want ik wil eigenlijk nog ff langs de winkel op koopavond ipv dat aankomende zaterdag te doen als het een slagveld gaat worden voor de laatste Sinterklaas cadeautjes <:)

Qua black friday valt het mee,een stel ariat schoenen die ik heerlijk vind zitten,1+1 kookboek voor de airfryer en verder dacht ik niks..

Zal donderdag een maandloon uitgeven in de kliniek :$

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 21:46

Wat leuk Germie, gefeliciteerd!

Al aardig wat kerstbomen, heerlijk die kerstsfeer!

Weer een mega druk weekend gehad met klussen in t nieuwe huis en ondertussen thuis ook nog alles draaiende houden en een zoon en paard die ook nog aandacht willen. Pffff zal blij zijn als we verhuisd zijn straks.

Vrijdag nog 2 dekjes gekocht met een goede BF aanbieding, 15 euro per stuk :D

Die avondlockdown vat ik nog niet helemaal wat de winkels betreft... dan krijg je overdag toch ook juist meer mensen tegelijk in de winkels.. je houdt dan vooral mensen tegen die toch al niks wilden kopen, maar verder.. Sinterklaasinkopen moeten toch worden gedaan, maar nu voor 17 uur. Gelukkig hoef ik niet meer te shoppen en is alles binnen :D

Bienotje

Berichten: 10868
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 22:24

Ik denk dat ik het wel heb inmiddels, alleen nog een doo... euh. Omhulsel :+ 0

Ik zit nu op een tijdelijke woonplek, heb vanavond mijn stamppot met een plastic stamper van 30 cent van de kringloop gestampt en was geen succes. Evenmin het afgieten met de theedoek bij gebrek aan ovenwanten :')

LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 22:38

Hier eindelijk weer een beetje beter! De keelpijn is bijna helemaal weg, mijn amandelen lijken ook niet meer op sneeuwballen. De ene is mooi roze, de andere heeft nog een klein wit vlekje maar ik zie het elke dag beteren. Hoofdpijn is weg, wel een stevige hoest, maar daar neem ik hoestsiroop voor, en die lijkt wel te werken.

Mijn vriend blijft sukkelen. Die is dan ook héél slecht in uitzieken, hij blijft op de momenten dat hij denkt zich beter te voelen vanalles uitsteken in huis waardoor hij zich daarna weer super slecht voelt. Eigen schuld... Ik ben zo iemand die zo min mogelijk beweegt, braaf om de 3u haar medicatie neemt en soep en fruit eet als ze ziek is, en dik aangekleed is. Hij zeurt dan "te warm" en loopt dan een uur in bloot bovenlijf. Ik zweet het uit haha.

Hij heeft natuurlijk nog een week vakantie - ik moet morgen weer gewoon aan het werk, en ik heb echt een drukke week -O- Ma - di = 8u werken maar geen paardjes, woensdag kan ik wat langer uitslapen, voor het werk wel de paarden doen, in de namiddag 4u werken, do - vr 8u werken, sowieso za - zo - ma zijn de paarden ook voor mij, vrijdag weet ik dat nog niet, gok van wel maar hoop van niet haha.

Vandaag voor het eerst weer echt gekookt in plaats van liters soep met brood, deed ook deugd.

Nog steeds de fut niet gevonden om de boom op te zetten. Hoop dat ik die nog vind, anders versier ik gewoon het huis, maar het zou echt voor het eerst zijn dat ik geen boom zet. Nog even tv kijken nu, en dan kruip ik er weer in.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 23:26

Daan13 schreef:
In plaats van kerstbomen zit ik nu naar een chakra boom te kijken <3

[ [url=m/tj49pG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sowieso heb ik wel een zwak voor die winkels en heb ik daar ook iets voor mijn lootje gekocht :o al weet ik niet of het in de smaak zal vallen...

Die zal met pepernoten :oo is dat voor een weeshuis?

Baal wel van de lockdown aankomende week want ik wil eigenlijk nog ff langs de winkel op koopavond ipv dat aankomende zaterdag te doen als het een slagveld gaat worden voor de laatste Sinterklaas cadeautjes <:)

Qua black friday valt het mee,een stel ariat schoenen die ik heerlijk vind zitten,1+1 kookboek voor de airfryer en verder dacht ik niks..

Zal donderdag een maandloon uitgeven in de kliniek :$



Waar is die winkel!! Ik wel er ook naar toe

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 01:18

Lieve SS, helaas heeft 1 cadeautje nog langer vertraging. Vind jij het erg om dit eventueel later te ontvangen? Ik wil een deze dagen het pakketje afmaken namelijk….:)

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 01:25

Gefeliciteerd Germie!

Al die kerstbomen zijn zoo gezellig!!

Het glitter inpakpapier heeft hier ook al eens tot enige frustratie geleid..

Mijn pakje is bijna klaar. Ik moet nog de hand aan de laatste details leggen en dan ben ik klaar voor verzenden..

Iemand suggesties voor een surprise voor een 17 jarige paardengek? Weinig andere hobbies, borrelt graag en is zo dyslectisch als een deur en heeft zwartgallige humor.. help?

Roodvos

Berichten: 6658
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 08:38

Gefeliciteerd Germie :)F

rink schreef:
Iemand suggesties voor een surprise voor een 17 jarige paardengek? Weinig andere hobbies, borrelt graag en is zo dyslectisch als een deur en heeft zwartgallige humor.. help?

Zoiets als een stokpaard of hobbelpaard knutselen en daar een borrelplank in stoppen/in verwerken?
Of, lekker zwartgallig, een dik boek?


Banyu schreef:
Lieve SS, helaas heeft 1 cadeautje nog langer vertraging. Vind jij het erg om dit eventueel later te ontvangen? Ik wil een deze dagen het pakketje afmaken namelijk….:)
Stuur jij een pakketje naar je Santa? Wat leuk <3.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 08:41

Banyu schreef:
Lieve SS, helaas heeft 1 cadeautje nog langer vertraging. Vind jij het erg om dit eventueel later te ontvangen? Ik wil een deze dagen het pakketje afmaken namelijk….:)


Als je lootje bedoelt, ik vind het niet erg om iets later te ontvangen. Hele pakket als laatste ook niet erg, dan is het raden alleen maar makkelijk. :')

Roodvos

Berichten: 6658
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 08:47

@Rink. Of een "aap-noot-Mies" leesplankje met paarden onderwerpen? Paard-hooi-Anky. Zoiets.

rink

Berichten: 1846
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 10:12

Roodvos schreef:
@Rink. Of een "aap-noot-Mies" leesplankje met paarden onderwerpen? Paard-hooi-Anky. Zoiets.


Zo das een goeie roodvos! Dank voor wat inspiratie <3

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 10:49

Banyu schreef:
Lieve SS, helaas heeft 1 cadeautje nog langer vertraging. Vind jij het erg om dit eventueel later te ontvangen? Ik wil een deze dagen het pakketje afmaken namelijk….:)


Moet ik nou nog langer wachten op mn kadootje? :roll:


_O-

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 10:57

Hier ook geen probleem als iets later komt :j

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 10:58

Banyu schreef:
Lieve SS, helaas heeft 1 cadeautje nog langer vertraging. Vind jij het erg om dit eventueel later te ontvangen? Ik wil een deze dagen het pakketje afmaken namelijk….:)


Neehoor is prima :) Maar had je deze vraag niet beter naar het beheer kunnen sturen? :')

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 11:20

Wat leuk, Germie, gefeliciteerd!

Mijn pakket is al een paar weken klaar. Alleen de doos waar het in moet nog lang niet leeg. Daar mag ik pas woensdag aan beginnen.

hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 12:00

Roosch schreef:
Ik ben daarstraks gewoon langs de kringloop in Drachten gereden zonder te stoppen!

Ok. Ik had pijnlijke poten door hakkenschoenen. En een lege portemonnee. Maar toch.

Kennen jullie iemand die vakantie heeft? Ik wel! *\o/*


Dat is eng.... Fijne vakantie !

O wauw Germie dat zeepaardje <3

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 12:05

ik ben ook klaar voor mijn lootje. nu nog inpakken.. en alleen nog de brief... en hints..

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 13:14

Geen probleem hier als het wat later binnenkomt!

LWDaisy

Berichten: 4775
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 13:39

Hier ook geen probleem, maar als het om het gehele pakket zou gaan zou ik dat wel graag weten, omdat ik anders ga denken dat ik vergeten ben of dat het pakket verloren is geraakt en dan de postbode ga lastig vallen :')

ryukapple

Berichten: 1776
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 13:41

Hier zou dat ook geen probleem zijn. altijd leuk toch nog een extra verrassing :+

Roosch

Berichten: 36649
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 14:11

hahahatsjoe schreef:
Roosch schreef:
Ik ben daarstraks gewoon langs de kringloop in Drachten gereden zonder te stoppen!

Ok. Ik had pijnlijke poten door hakkenschoenen. En een lege portemonnee. Maar toch.

Kennen jullie iemand die vakantie heeft? Ik wel! *\o/*


Dat is eng.... Fijne vakantie !

O wauw Germie dat zeepaardje <3

Dankje!


Afbeelding
Even een weekje de zon opzoeken. <3

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10422
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-21 14:28

Die katten van jou verkleuren ook snel Roos _O-

In minder dan een week van wit naar zwart _O-

Jorex

Berichten: 9941
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 14:37

Hier ook stekjes en zelf kan ik wel wat nieuwe planten gebruiken. Ik verzuip mijn planten graag. :o