Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 21:45

Dat onze mooiste trouwfoto wazig is omdat ie met een lage pixel camera gemaakt is |(

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 21:50

tirzasarah10 schreef:
Is het puur alleen je burn out of heb je ook al eens uitgebreid je bloed laten testen? Kleine afwijking in je schildklier waarden bijv kan je erg beroerd van worden.


Ja is afgelopen jaar meerdere malen zelfs op gecontroleerd, ook ivm schildklier historie van m'n vader. Maar alles was goed..

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 21:51

Cynn schreef:
Aan mezelf. Dat ik al een jaar in een burn-out zit, het allemaal niet opschiet en zo slecht voor mezelf zorg. Keek vanochtend in de spiegel en werd ook weer heel erg verdrietig hoe ik er uit zie. Het kan zoveel erger en dat weet ik ook wel - maar die kilo's die ik te zwaar ben zitten me heel erg hoog, maar energie om te sporten en stomme zelfbeheersing qua etenspatroon.. Ook gewoon nog steeds weinig tot geen zin in om dingen te ondernemen. Het lukt gewoon allemaal nog steeds niet. Baal er gewoon van. Bah. Gewoon een slechte dag vandaag denk ik. Kan de zon weer even tevoorschijn komen? Dit depressieve weer helpt ook niet _O- #klaagmodusuit.


Je vitamine D waarde al eens gecontroleerd? Kun je ook depressieve en vermoeidheidsklachten van hebben.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-21 23:14

Vriendin die al bijna 4 maanden een jongen date en hij nu ineens zegt dat hij heeft nagedacht en ze moeten praten en ze is helemaal verdrietig. Voel zo met haar mee dat ik er zelf van ontregeld ben. :')

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 02:16

ingedebruijn schreef:
Dat onze mooiste trouwfoto wazig is omdat ie met een lage pixel camera gemaakt is |(

De beste plaatjes maak je in je hoofd :)

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 03:30

Dat elke keer als ik m’n rode rok aan heb, de hele dag het liedje ‘t Roeie Klied van Rowwen Hèze in m’n hoofd heb.



Disclaimer: ja ik weet dat het over een rode jurk gaat, maar zo werken mijn hersenen nou eenmaal

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 07:22

ingedebruijn schreef:
Dat onze mooiste trouwfoto wazig is omdat ie met een lage pixel camera gemaakt is |(


Wat ontzettend rot. Kan er niks bijgewerkt worden met een app om de foto beetje te redden?

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 07:23

Ik vind het te vroeg, te donker en te koud om uit bed te komen

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 07:28

Hier nog eentje %)
Zo donker nog, bah!

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 07:57

Amandavd schreef:
ingedebruijn schreef:
Dat onze mooiste trouwfoto wazig is omdat ie met een lage pixel camera gemaakt is |(


Wat ontzettend rot. Kan er niks bijgewerkt worden met een app om de foto beetje te redden?


Vrees het niet. Als ik 'm iets verscherp wordt het gelijk een harde foto als je me begrijpt. Helaas pindakaas.

DuoPenotti

Berichten: 29477
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 08:14

Niobe schreef:
Dat elke keer als ik m’n rode rok aan heb, de hele dag het liedje ‘t Roeie Klied van Rowwen Hèze in m’n hoofd heb.



Disclaimer: ja ik weet dat het over een rode jurk gaat, maar zo werken mijn hersenen nou eenmaal


Je zingt nog niet steeds in de auto: auto vliegtuug dn trein dn boot...

Of erger... We goan allemoal met de neus omhoeg.
Dan gaat het nog wel met je. :D

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 08:34

Dat mijn jonkie zo verschrikkelijk lomp is en mijn moeder ging helpen gisterenavond maar eigenlijk haast had. Resultaat: haar ribben gebroken... zegt ze ja ze deed het ook niet expres :? Nou die uit de kluiten gewassen shet mag gewoon niet iemand plat drukken. Andere kant ik zei al tegen der wacht buiten het hek omdat ik weet dat ze dit doet. Ze heeft jeuk van regen, verharen en voor het eerst een deken op. Op het moment dat ze drukt reageert ze ook nergens op, zo stom. Jammer is ook ik heb met haar echt 0 problemen gehad en ze doet letterlijk alles al top vanaf veulen af aan.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 08:50

O wow…
Beterschap voor je moeder :knuffel:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 09:14

Enorme hoofdpijnaanval terwijl ik vandaag eindelijk een dagje wat leuks ga doen. Had er super veel zin in. Snel pijnstilling genomen en hopelijk dat het werkt zodat ik zo auto kan rijden. -O-

DuoPenotti

Berichten: 29477
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 09:20

Beterschap marlinde, hopelijk gaat het weg.

Ooh tirza dat is hard gegaan, beterschap met je moeder

MyWishMax

Berichten: 25310
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 09:43

Hoe normaal is het om op iemand anders zijn dak te gaan staan op zaterdag ochtend. Zonder dat er mij iets verteld is over werkzaamheden en ze staan serieus op mijn aanbouw spullen uit te pakken om bij de buurman wat te doen.

Hond dus volledig over de zeik ook, want je hoort ze continu lopen. Ga lekker op de aanbouw van de buurman staan. Je bent daar bezig.
Schrok me dood toen ik op die kamer kwam en er gewoon 2 mannen staan

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 10:05

MyWishMax schreef:
Hoe normaal is het om op iemand anders zijn dak te gaan staan op zaterdag ochtend. Zonder dat er mij iets verteld is over werkzaamheden en ze staan serieus op mijn aanbouw spullen uit te pakken om bij de buurman wat te doen.

Hond dus volledig over de zeik ook, want je hoort ze continu lopen. Ga lekker op de aanbouw van de buurman staan. Je bent daar bezig.
Schrok me dood toen ik op die kamer kwam en er gewoon 2 mannen staan


Ik heb best een goede relatie met mijn buren maar als ze zonder waarschuwing op mijn garage dak gaan staan komt er heel snel heel veel gezeik van.

Prima als je op mijn dak gaat staan om te klussen maar a) je stemt het vooraf af en b) ik vertel je wat je vooraf gaat doen om mijn dak te beschermen tegen lekken achteraf (denk aan planken om de druk te verdelen).

MyWishMax

Berichten: 25310
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 10:09

Cowboy55 schreef:
MyWishMax schreef:
Hoe normaal is het om op iemand anders zijn dak te gaan staan op zaterdag ochtend. Zonder dat er mij iets verteld is over werkzaamheden en ze staan serieus op mijn aanbouw spullen uit te pakken om bij de buurman wat te doen.

Hond dus volledig over de zeik ook, want je hoort ze continu lopen. Ga lekker op de aanbouw van de buurman staan. Je bent daar bezig.
Schrok me dood toen ik op die kamer kwam en er gewoon 2 mannen staan


Ik heb best een goede relatie met mijn buren maar als ze zonder waarschuwing op mijn garage dak gaan staan komt er heel snel heel veel gezeik van.

Prima als je op mijn dak gaat staan om te klussen maar a) je stemt het vooraf af en b) ik vertel je wat je vooraf gaat doen om mijn dak te beschermen tegen lekken achteraf (denk aan planken om de druk te verdelen).


Ik heb al geen goede relatie met die buurman, juist omdat hij allemaal dingen doet die niet horen zonder overleg en erg veel last van geluidsoverlast. Maar helemaal met je eens, ja. Wat is de moeite om het even aan te geven. Dit is de aanbouw van huis, waar al lekkage is geweest. Het is niet om op te staan en uitgebreid spullen uit te stallen. En ik vind het niet heel prettig om 2 vreemde mannen op mijn dak te hebben die zo mijn kamer in kijken waar ik me omkleed :=

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 10:18

Mijn buurman moet het ook niet in zijn hoofd halen om op ons dak te gaan staan :')

Durft hij ook niet trouwens.

fohadie
Berichten: 4296
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 10:18

Niobe schreef:
Dat elke keer als ik m’n rode rok aan heb, de hele dag het liedje ‘t Roeie Klied van Rowwen Hèze in m’n hoofd heb.



Disclaimer: ja ik weet dat het over een rode jurk gaat, maar zo werken mijn hersenen nou eenmaal





JAAAhhh die ga ik vanavond weer eens live zien en horen!! *\o/* Dank je, dit nummer krijg ik alvast niet meer uit mijn hoofd. *\o/*

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 10:45

MyWishMax schreef:
Ik heb al geen goede relatie met die buurman, juist omdat hij allemaal dingen doet die niet horen zonder overleg en erg veel last van geluidsoverlast. Maar helemaal met je eens, ja. Wat is de moeite om het even aan te geven. Dit is de aanbouw van huis, waar al lekkage is geweest. Het is niet om op te staan en uitgebreid spullen uit te stallen. En ik vind het niet heel prettig om 2 vreemde mannen op mijn dak te hebben die zo mijn kamer in kijken waar ik me omkleed :=

Stuur ze dan van t dak af? Zijn ze helemaal gek geworden. Straks heb jij weer lekkage..

fohadie
Berichten: 4296
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 10:47

-O- Edit: krijg echt net een minuut geleden een mail dat een van de bandleden corona heeft, concert is verplaatst naar 30 april... -O-

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 10:50

Huis is rommelig en ik zoek het gewoon niet om wat te doen. Omdat het gewoon niet opgeruimd lijkt te kunnen worden.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 11:21

Ziek.Gelukkig geen Corona.Nu op de bank met Netflix en zakdoeken.

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 11:27

Dat de zon niet meer gaat schijnen vandaag , het is daarbij ook nog eens koud :brr: