Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:58

Ohh leuk weer dit topic *\o/*

Ik ga heel hard hopen dat ik volgende maand een mooi salaris mag ontvangen en ik daarvan de luxe Rituals kalender kan kopen.

Daarnaast zit ik nog te kijken naar een thee kalender en ik wil dit jaar ook iets met make-up eigenlijk.

En wellicht dat ik er 2 in elkaar ga knutselen voor mijn nichtje en neefje :)

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 11:29

Leuk topic!
Ik had me voorgenomen de My Jewellery kalender te kopen, is vandaag uitgekomen maar valt me tegen dus zoek een alternatief... :(

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:26

Leuk dit topic!
Ik heb voor mijn ouders de koffie-kalender die ik hier voorbij zag komen en de Lindt-chocolade kalender, en voor mezelf de Clinique. Er zijn er nog wel een paar die ik leuk vind maar van een deel vind ik de prijs écht te hoog, dus hopelijk blijven er wat over in december en gaan ze dan met korting weg.

Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:28

Ik dus al weken wachten op die van myjewellery. Zijn het maar 10 vakjes en dan ook nog 50 euro. Als ik video's zie van vorige jaren was niemand echt tevreden dus ik sla over. :+

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:36

naomiiiii schreef:
Ik dus al weken wachten op die van myjewellery. Zijn het maar 10 vakjes en dan ook nog 50 euro. Als ik video's zie van vorige jaren was niemand echt tevreden dus ik sla over. :+


Die van MJ zijn altijd maar 10 vakjes geweest.
Erg jammer vind ik ook, doe er dan 12. De eerste van 2 jaar geleden was echt een grote teleurstelling.
Was heel blij achteraf dat ik die toen niet meer kon krijgen.
Die van dit jaar vind ik echt weer zwaar tegen vallen. Er zitten sowieso al 2 items in die er vorig jaar ook inzaten. En dan nog eentje die je afgelopen jaar gratis bij de Kruidvat kreeg bij 2 actieproducten.

Vorig jaar heb ik hem wel gehad. Daar zaten echt allemaal leuke dingen in.
Laatst bijgewerkt door Lous op 31-10-20 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:46

Ik zat ook op die van MJ te wachten maar wat valt het tegen inderdaad. Iemand die zoiets soort gelijks weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 13:09

Lous schreef:
naomiiiii schreef:
Ik dus al weken wachten op die van myjewellery. Zijn het maar 10 vakjes en dan ook nog 50 euro. Als ik video's zie van vorige jaren was niemand echt tevreden dus ik sla over. :+


Die van MJ zijn altijd maar 10 vakjes geweest.
Erg jammer vind ik ook, doe er dan 12. De eerste van 2 jaar geleden was echt een grote teleurstelling.
Was heel blij achteraf dat ik die toen niet meer kon krijgen.
Die van dit jaar vind ik echt weer zwaar tegen vallen. Er zitten sowieso al 2 items in die er vorig jaar ook inzaten. En dan nog eentje die je afgelopen jaar gratis bij de Kruidvat kreeg bij 2 actieproducten.

Vorig jaar heb ik hem wel gehad. Daar zaten echt allemaal leuke dingen in.

Oh ik dacht idd 12 vakjes vorige jaren. Ach ja dan nog had ik het er niet voor over gehad. Ik had iets anders verwacht na al dat commentaar van voorgaande jaren. Helaas.

Weet iemand nog een adventkalender voor iets qua boeken of accesoires daarvoor? Die van bookish had ik al gezien.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 13:09

sureido schreef:
Ik zat ook op die van MJ te wachten maar wat valt het tegen inderdaad. Iemand die zoiets soort gelijks weet?


Loavies is volgens mij een beetje hetzelfde idee, maar daar zou ik persoonlijk ook niet heel enthousiast van worden.

ravellie

Berichten: 3074
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 14:06

Palmboom95 schreef:
Leuk dit topic!
Ik heb voor mijn ouders de koffie-kalender die ik hier voorbij zag komen en de Lindt-chocolade kalender, en voor mezelf de Clinique. Er zijn er nog wel een paar die ik leuk vind maar van een deel vind ik de prijs écht te hoog, dus hopelijk blijven er wat over in december en gaan ze dan met korting weg.


Nou, de Clinique is 80 euro hoor ( vind ik fors aan de prijs)
Ik heb hem mezelf cadeau gedaan met een cadeau bon, anders zou ik het er persoonlijk niet voor over hebben.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 14:14

ravellie schreef:
Palmboom95 schreef:
Leuk dit topic!
Ik heb voor mijn ouders de koffie-kalender die ik hier voorbij zag komen en de Lindt-chocolade kalender, en voor mezelf de Clinique. Er zijn er nog wel een paar die ik leuk vind maar van een deel vind ik de prijs écht te hoog, dus hopelijk blijven er wat over in december en gaan ze dan met korting weg.


Nou, de Clinique is 80 euro hoor ( vind ik fors aan de prijs)
Ik heb hem mezelf cadeau gedaan met een cadeau bon, anders zou ik het er persoonlijk niet voor over hebben.


Waar heb je hem gehaald dan? 80 zou ik het ook niet waard vinden. Bij ici paris kost hij 63 en dat vond ik nog te doen, vooral i.c.m. de bon die ik nog had liggen. Ik heb hem op een andere site ook voor dat bedrag gezien, en ook nog een site waar hij voor 53 op stond maar die was al uitverkocht.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 14:56

naomiiiii schreef:
Lous schreef:
naomiiiii schreef:
Ik dus al weken wachten op die van myjewellery. Zijn het maar 10 vakjes en dan ook nog 50 euro. Als ik video's zie van vorige jaren was niemand echt tevreden dus ik sla over. :+


Die van MJ zijn altijd maar 10 vakjes geweest.
Erg jammer vind ik ook, doe er dan 12. De eerste van 2 jaar geleden was echt een grote teleurstelling.
Was heel blij achteraf dat ik die toen niet meer kon krijgen.
Die van dit jaar vind ik echt weer zwaar tegen vallen. Er zitten sowieso al 2 items in die er vorig jaar ook inzaten. En dan nog eentje die je afgelopen jaar gratis bij de Kruidvat kreeg bij 2 actieproducten.

Vorig jaar heb ik hem wel gehad. Daar zaten echt allemaal leuke dingen in.

Oh ik dacht idd 12 vakjes vorige jaren. Ach ja dan nog had ik het er niet voor over gehad. Ik had iets anders verwacht na al dat commentaar van voorgaande jaren. Helaas.

Weet iemand nog een adventkalender voor iets qua boeken of accesoires daarvoor? Die van bookish had ik al gezien.

Daar ben ik ook benieuwd naar. Voor Bookish was ik net te laat.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16138
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:12

Omdat het gezellige forum Prettige Feestdagen weer geopend is word dit topic daarheen verplaatst.

Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:16

Ik heb zojuist bericht gekregen dat onze (mijn pony & ik) persoonlijke adventskalender klaar is *\o/* kan niet wachten.

noviceh

Berichten: 4782
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 21:23

Vandaag de barbie adventskalender voor mn dochter binnen gekregen, die was een stuk groter dan ik verwacht had!

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 02:11

Inmiddels heb ik staan: snoepkalender, milkakalender, airwick, honden, essie en de 3d rituals....nog 30 dagen wachten :D *\o/*

raket

Berichten: 4091
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 04:34

Ik heb de oil & vinegar. Wilde eens wat anders dan die van de bodyshop of rituals.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 08:17

raket schreef:
Ik heb de oil & vinegar. Wilde eens wat anders dan die van de bodyshop of rituals.

Weet je al wat daarin zit raket?


noviceh schreef:
Vandaag de barbie adventskalender voor mn dochter binnen gekregen, die was een stuk groter dan ik verwacht had!

Er zit ook best wel wat in, denk dat mijn dochter er wel blij mee zal zijn, al zal het een opgave zijn om maar 1 vakje per dag open te doen :')

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 09:34

iemand die zakjes van de aldi gezien hoe groot die zijn?

raket

Berichten: 4091
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 10:18

Cemlys, nee. Maar dat zit er wel bij. Dus ik had kunnen kijken. Niet gedaan.

L_iek
Berichten: 9708
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 10:37

Ik heb de honden advent kalender gekocht bij Pets place :j :')

noviceh

Berichten: 4782
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 12:33

Ashleytjuhh schreef:
iemand die zakjes van de aldi gezien hoe groot die zijn?

Net opgemeten: 15x10x6cm.

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 17:37

Ik heb gister de inhoud van de roze douglas aventskalender gezien, die is ook wel echt heel leuk. Ik twijfel nu om deze aan te schaffen :o

noviceh

Berichten: 4782
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 19:42

M_D_H schreef:
Ik heb gister de inhoud van de roze douglas aventskalender gezien, die is ook wel echt heel leuk. Ik twijfel nu om deze aan te schaffen :o
Gewoon doen! :D

Ik zag bij de Hema een thee-adventskalender voor €5,- met verschillende smaken thee: https://www.hema.nl/eten-drinken/thee-s ... 00284.html

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 21:39

Hij ziet er goed uit maar ik lust iig 2 smaken al niet. :+
Komt neer op 10 dagen thee die ik niet lust als ik de ingrediëntenlijst goed interpreteer. :')

noviceh

Berichten: 4782
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:00

lor1_1984 schreef:
Hij ziet er goed uit maar ik lust iig 2 smaken al niet. :+
Komt neer op 10 dagen thee die ik niet lust als ik de ingrediëntenlijst goed interpreteer. :')

Ook maar 5 smaken dus... -O-