Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 22:37

Dat ik in een winkel kwam met mijn orderbon, want mijn bestelde artikel zou er inmiddels al twee dagen zijn. Keek ik op de bon; het artikel zou er vorige week al moeten zijn. Dus succes gegarandeerd, zou je zeggen. Kom ik bij de balie, stamelt een meisje dat ze niet weet waar het pakket is. Leidinggevende (of wie het dan ook mocht zijn, in elk geval lekker grofgebekt) begint daar toch te teksten dat het alleen maar een indicatie was en dat ze niet ging zeggen op welke dagen er geleverd zou worden, want dan werd ik teleurgesteld. 'Maar... Ik ben al teleurgesteld. Ik heb het vier weken geleden besteld in de winkel. Kun je niet even in het systeem kijken? Dan weet ik wanneer ik weer een ritje naar deze winkel kan maken. Ik wacht er al een poosje op en je collega's beloofden het een en ander.'

'Mevrouw. Ik ben u wel als het er is. En daar moet u op wachten. Ik kan niet toveren.'

En dan zo'n hautain smoelwerk erbij. := Daaaag, vriendin, bij jou winkel ik dus nooit meer. Ik moet me dan zo inhouden om niet in lachen uit te barsten als iemand daar zo arrogant staat te doen. :')

Myfairytale
Berichten: 5385
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:25

Dat alles qua uiterlijk allemaal gemaakt moet worden en perfect moet zijn. Maakt niet uit als alles fake is. Hoe ver wil men gaan?

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:50

Chiave schreef:
Dat ik in een winkel kwam met mijn orderbon, want mijn bestelde artikel zou er inmiddels al twee dagen zijn. Keek ik op de bon; het artikel zou er vorige week al moeten zijn. Dus succes gegarandeerd, zou je zeggen. Kom ik bij de balie, stamelt een meisje dat ze niet weet waar het pakket is. Leidinggevende (of wie het dan ook mocht zijn, in elk geval lekker grofgebekt) begint daar toch te teksten dat het alleen maar een indicatie was en dat ze niet ging zeggen op welke dagen er geleverd zou worden, want dan werd ik teleurgesteld. 'Maar... Ik ben al teleurgesteld. Ik heb het vier weken geleden besteld in de winkel. Kun je niet even in het systeem kijken? Dan weet ik wanneer ik weer een ritje naar deze winkel kan maken. Ik wacht er al een poosje op en je collega's beloofden het een en ander.'

'Mevrouw. Ik ben u wel als het er is. En daar moet u op wachten. Ik kan niet toveren.'

En dan zo'n hautain smoelwerk erbij. := Daaaag, vriendin, bij jou winkel ik dus nooit meer. Ik moet me dan zo inhouden om niet in lachen uit te barsten als iemand daar zo arrogant staat te doen. :')


Oh irritant. Vandaag net zoiets: ik zocht een bepaalde kabel, dus ga naar de winkel. Had hem op internet gezien maarja, wou de ‘fysieke winkel steunen’. Na even rondkijken zag ik hem niet. Verkoper komt naar me toe, dus ik zeg welke kabel ik zoek. Hij kon hem ook niet vinden dus keek in de computer: ‘ja, die kunnen we wel bestellen voor 24,95.” Nou nee, laat maar. Dan bestel ik hem liever zelf voor €4,99.

Wil best de winkelier steunen, maar dit vond ik te gortig..

Nog een ergernis: ik had een bestelling gedaan bij Ah. Boodschappen binnen, de pakbon zag ik in een krat, dus prima. Betaald en de bezorger gaat. Ik pak de boodschappen uit, er lijkt wat te missen, en ik had iets dubbel. Dus pak de pakbon erbij, is die van iemand anders? Lekker slordig, maar nu had ik dus mijn eigen bon ook niet. Heb het via de mail gecontroleerd, en mis twee dingen. Maar op de pakbon zou dus staan als dit niet leverbaar was geweest én dat kan ik nou net niet zien. Wat ik dacht extra te hebben klopte dus toch, dat had ik gewoon besteld.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:52

Aan m'n stroom van negatieve gedachten

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:59

Myfairytale schreef:
Dat alles qua uiterlijk allemaal gemaakt moet worden en perfect moet zijn. Maakt niet uit als alles fake is. Hoe ver wil men gaan?


Volledig kunstmatig samengesteld -O-

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 00:18

Verliefd zijn en het niet willen zijn.

De interesse is vrijwel zeker wederzijds, maar m'n verstand schreeuwt dat het een slecht idee is. En als ik besluit het gevoel weg te stoppen zie ik haar weer en zakt m'n hart tot in de maag en vliegt m'n verstand de deur uit.

Love sucks. -O-

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 01:20

Elektrische deken op de hoogste stand maar ik heb het ZOOOO KOUD :brr:

En de levertijd van Denksport. Ik wacht al bijna 2 weken

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 03:58

Geen verwarming, geen warm water, nu ook geen afzuiger die het doet, geen gasfornuis, geen elektriciteit EN GEEN WIFI! Haal me hier weg! _O-

Tigress

Berichten: 8940
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 09:54

Mijn SI gewicht. Ik was zo blij toen ik na mijn hernia operatie geen pijn meer voelde in mijn rug. Inmiddels is het SI gewricht de dagelijkse kweller. Kan ik dan nooit pijnvrij zijn aan mijn rug? ;(

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 09:59

Dat ik normaal op donderdag vrij ben en nu de komende weken juist moet werken op donderdag, kan er niet aan wennen :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 10:01

Ik heel veel zin heb om het college te skipped vandaag. Mag echt niet van mezelf maar de verleiding is zó groot. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 10:06

Myfairytale schreef:
Dat alles qua uiterlijk allemaal gemaakt moet worden en perfect moet zijn. Maakt niet uit als alles fake is. Hoe ver wil men gaan?


Ja dit is ook een ergernis van mij.
Best sneu eigenlijk dat men zich zo wil presenteren aan de buitenwereld. Alsof anderen dit nog geloven. Ik snap het niet.

cursebreaker

Berichten: 11457
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 10:34

Aan postbezorgers - zijn altijd dezelfde wat dat doen hier, van een bedrijf wat zakelijke post verstuurd - die over de stoep heen karren met hun scooters omdat ze te lui zijn even het ding te parkeren of aan de hand mee te nemen dan. Idioten. Erg handig als je met je hond een bocht om loopt en er komt een scooter op je afgevlogen en dat maar net goed afloopt -:(-

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:06

Huisbaas. Man man man en dan opgehemeld worden door haar omgeving maar als je haar aanspreekt op haar gedrag gaat ze steigeren. :x

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:09

Dat ik een bepaald topic niet meer kan vinden en eigenlijk geen idee heb hoe het heet |o Ik dacht dat de term krachttraining er wel in zou staan maar blijkbaar niet dus.

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:25

lotthje schreef:
Dat ik een bepaald topic niet meer kan vinden en eigenlijk geen idee heb hoe het heet |o Ik dacht dat de term krachttraining er wel in zou staan maar blijkbaar niet dus.


Vrouwen met spierballen?.:D

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:32

Echo laten maken in het ziekenhuis. Arts kon zien dat zelfs dát erg veel pijm deed (wat dus pijnloos hoort te zijn).. maar alles ziet er mooi en keurig uit.

Ik word er zo moedeloos van :( Zoveel pijn en dan niets te zien.. waarom nou..

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 11:40

Kat een zeer pootje... Naar DA geweest, kon niks vinden. Heb pijnstiller voor dr meegekregen, alleen werkt t niet....

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 12:03

xDenies schreef:
Echo laten maken in het ziekenhuis. Arts kon zien dat zelfs dát erg veel pijm deed (wat dus pijnloos hoort te zijn).. maar alles ziet er mooi en keurig uit.

Ik word er zo moedeloos van :( Zoveel pijn en dan niets te zien.. waarom nou..

Zo bekend. :(:)

Dat ik in mijn vinger geknipt heb en schaar dus scherp was. Heb nu een winkelhaakje in mijn vinger. :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 12:51

Castilja schreef:
lotthje schreef:
Dat ik een bepaald topic niet meer kan vinden en eigenlijk geen idee heb hoe het heet |o Ik dacht dat de term krachttraining er wel in zou staan maar blijkbaar niet dus.


Vrouwen met spierballen?.:D




Ja top bedankt ik heb hem gevonden!

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 12:56

Dat ik zoooooooo moe ben 8)7 maar het zoooooo druk heb

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 12:57

xDenies schreef:
Echo laten maken in het ziekenhuis. Arts kon zien dat zelfs dát erg veel pijm deed (wat dus pijnloos hoort te zijn).. maar alles ziet er mooi en keurig uit.

Ik word er zo moedeloos van :( Zoveel pijn en dan niets te zien.. waarom nou..


Heel herkenbaar helaas...

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 13:13

Het geeft weer kopzorgen omdat er natuurlijk een 'zaak' aan vast zit. Zo bang dat ze gaan zeggen dat ik het kan uitzoeken omdat er niets te zien is. En ik wil niet klagen dat al 10 maanden alles r*k is, maar sorry ..

Sterkte Phuddle & Marcella :(

VenoSnorlax

Berichten: 4520
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 13:15

Dat ik mezelf opvreet doordat een collega naast mij haar nagels aan t vijlen is en sws al in een joggingpak op kantoor zit

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 14:15

Zo moeee en moet nog de hele dag van alles doen. Wil naar huis en in bed liggen. :+