Vrijgevige/Gulle acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

zonnebloem18
Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Vrijgevige/Gulle acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 02:22

Een moeder van de speelgroep had een oproepje gedaan voor een wandelwagen met kinderwageninzet aangezien ze die van hun na een verhuizing niet meer konden vinden.
Omdat onze dochter toch nooit in dat ding wilde heb ik die van ons aangeboden. 2 weken later tijdens het opruimen van de zonder hadden ze hun eigen inzet weer gevonden en kregen we de onze weer terug. Ondanks dat ze er maar 2 weken gebruik van had gemaakt wilde ze ons een fotoshoot aanbieden.
Omdat ik me daar wat te bezwaard voor voelde zijn we daar toen niet op ingegaan. Nu een paar jaar later zijn onze dochters beste vriendinnen en had ze een uitvaller bij 1 van haar shoot en stond ze erop dat we alsnog op de foto gingen.

We zijn nu echt zo blij met de foto's en het was zo lief aangeboden.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥


zonnebloem18
Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Vrijgevige/Gulle acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 23:41

Ik bedenk me ineens dat toen mijn man door ander werk elke dag de auto nodig had ik een elektrische fiets van mijn leidinggevende mocht lenen zolang het nodig was.

En net hier op mijn werk moest een vrouw 2,50 betalen, maar die had geen pinpas bij zich en wij nemen geen contant geld aan. Toen heeft de klant achter haar de 2,50 betaald voor haar.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Balou_k, Boheme, Celebi, ComscoreBot, DDD3, dezzie, dust, ellen05, Hannanasjuh, JackieT, Jeska2, Kaplaars, Lalladidoo, LuckySeven en 140 bezoekers