[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:32

Dat weet ik ook nog ja. Heb mijn kinderen ook ervoor gewaarschuwd nooit dit soort dingen te flikken (iemand opsluiten).

Maar hoe weet je eigelijk al die feiten erna? Zoals die gemiste oproepen? Deelt de politie dat?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:49

De tijd dat 2 kinderen van ons op het kdv zaten. Toen werd er dus ook een cijfercode op de deur geplaatst hierdoor. Staat me nog goed bij idd.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 23:44

Is ook een documentaire van gemaakt, heel sneu.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 00:50

Onali schreef:
Suzanne F. schreef:
Meetje22 ja. Ze is permanent geband zag ik.


Weet iemand waarom?

Zit nu het topic (haar reacties) te lezen.
Heftig hoor ;(


Bedacht me dat er afgelopen zomer ook een Bokker was die een ongeluk hadden met de koets. Ook haar kind lag in het ziekenhuis.
Weet iemand hoe dat is afgelopen?

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1924861

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 21:55

Sheehan schreef:
Ik ben ooit met school ergens geweest waar ze allemaal misvormde en ‘mislukte’ baby’s hadden op sterk water. Die echt aan elkaar gegroeid waren met de hoofden, geslachtsdelen op de verkeerde plek enz. Geen idee waar dat ookalweer was maar ik vond het mega indrukwekkend en interessant.

Ben ik ook geweest, bij Radboud in Nijmegen.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:47

Rebecca schreef:
Bizar :oo de kracht van moeder natuur

De kraker := , jeweetwel waar jullie het eerder over hadden :+ . O help arm meisje denk ik dan
http://www.dumpert.nl/mediabase/7638191/3b150514

Oh wauw, dat wil ik ook! Zit zo vast ondanks dat ik zelf mijn armen (ellebogen, pols en vingers), nek, rug, enkels en tenen kraak.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:39

Ik kan dat maar op 1 plek in mijn rug, nl onder. Maar iemand kraakte mij eens, en voelde het in mijn rug meer richting longen? Dat voelde idd heel goed.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 19:48

Zammie schreef:
Kunnen we het weer over lugubere zaken hebben?

Yep, je hebt gelijk ;)

Wat ik altijd erg luguber vond waren programma’s waar je vieze dingen (insecten) moest eten. Zoals fear factor: hele grote rauwe eieren, maden, gerechten van insecten die nog leven..

Brr, daar kreeg ik echt kokhalsneigingen van en moest iig het geluid uit zetten..

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 15:03

Ik heb 1 keer een dekking gezien. Merrie kreeg een touw om 1 achterbeen. Vond dat toen best sneu, maar er werd me uitgelegd dat dit echt voor de veiligheid van de hengst was. Merrie vond het prima overigens.

Maar nu snap ik pas echt waarom, jeetje wat een rake klap!

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:57

Ik heb hem vaak gekeken, maar snap het bijna niet: komt hij niet dubbel terug in de lift vallen?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:24

Uhm, je weet dat het geen live beelden zijn?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:32

-O- :') :D

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 21:46


Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 17:16

Agossie. Beestje was wel gelijk dood gelukkig.

Gister had ik zelf voor luguber momentje gezorgd. Mijn moeder is gister overleden, dus er moesten wat dingen besproken worden. Ze was wat opgezwollen door medicatie dus 1 ring kregen ze (nog) niet af. De vraag was of ze die zouden knippen.
Ik zei dat ze idd de vinger konden knippen.
‘Uhm, de ring bedoelde ik’ antwoordde die vrouw.
‘Oh, Nouja, dan is ie kapot. Die vinger heeft ze toch niet meer nodig?’

Mijn vader gaf aan haar toch wel graag heel te laten, mijn broertje gaf me een knuffel en moest huilen en lachen tegelijk :')

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:40

Dank jullie wel, lief <3

Maar wat ik me dan afvraag: waarom is cremeren niet luguber dan? Gebeurt nu niet hoor, maar eigelijk is iemand laten opeten of verbranden ook niet zo’n fijn idee toch?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 20:30

In wist dat niet, dat het je eigen bacteriën zijn die je doen vergaan. Dacht echt dat je uiteindelijk met kist oploste in de aarde, en dat de rest na 10 of 20 jaar opgegraven werden.
Maar in een kartonnen doos helpen de elementen wel mee gok ik zo

Oh wauw, dat paard was die kip echt zat }:) :wave: :D


Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:01

In diezelfde context: mijn vriend vroeg: ‘wordt je moeder eigelijk begraven of gecrimineerd?’

‘Ze is niet ineens een crimineel geworden maar ze wordt begraven, niet gecremeerd..’ 8-)

Ergens wist ie dat er iets niet klopte :=

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:56

Uhm, in mijn geval was er geen sprake van humor hoor: die vinger eraf was een serieuze vraag van mij. Achteraf kan ik er wel om lachen trouwens, dat dit ws niet zo’n goede actie was.

En mijn vriend is buitenlands, dus soms komt ie ff niet uit woorden. Dit was dus wel een grappige verwarring, maar hij wist het serieus ff niet :Y)

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 11:48

sureido schreef:
biggirl schreef:
Goldenarrow heb je een link van dat filmpje ?

Ik wil ook zien :’)



Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:24

Merexa schreef:
Jemig! Die heeft inderdaad geluk gehad!
Laatst was er ook iets over schoenen bij ongelukken, dat die vaak uit gaan en het vaak zo is dat de eigenaar ervan overleden is. Gelukkig is dat nu niet het geval, maar ik kan mij herinneren dat iemand dat ooit zei in dit topic.



Shaggy09 schreef:
webster543 schreef:
Er is zo’n gezegde binnen de politie. Als het slachtoffer van een verkeersongeval zijn schoenen ( of een ) kwijt is, is hij dood.

Zelfs zware werkschoenen, etc.
Al vaak genoeg mee gemaakt.


Is dat de reden dat ik soms heel random een schoen zie liggen langs de snelweg?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 00:02

Cowboy55 schreef:
LOL! Dat zijn eerder truckers die hun werkschoenen op de treeplank zetten omdat ze op sloffen rijden en ze dan vergeten als ze gaan rijden.

Haha, dat was idd het antwoord daarna. Ik kwam ook de opsomming tegen, waarom ik die dan niet meteen hebt gequote?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 00:04

Ah, dit was het voorgaande bericht:
webster543 schreef:
De schoenen langs de weg, zijn eerder zoals hier al gezegd wordt. Van werkmannen of zo.

Maar bij VKO’s, het valt gewoon op. De stevige wandelschoenen aan, een schoen weg...

Heb ooit een VKO vast gesteld, denk dat die man 25 geluksengeltjes bij had. Komt van zijn rijvak af naar links in een flauwe bocht naar links. Knalt eerst een betonnen paal om, wordt omhoog gekatapulteerd op een betonnen duiker , op een of andere manier draait de auto in de lucht. Komt met de achteras in het dakgoot van een huis te hangen en deze begeeft het. Auto beland op zijn snuit en blijft zo steken tegen de woning. Ravage van ongeveer 100meter.
Jongen was zelf uit de auto gekropen, had een klaplong maar verder was hij redelijk oké. Hij ging naar zijn werk met zware werkschoenen. Een schoen was over het huis gevlogen en in de tuin van de woning terecht gekomen.
Niemand kan dat echt verklaren..
of een motorijder ( volledige kledij ), komt onder een auto terecht, een schoen uit als wij ter plaatse komen.
Of de wandelaar met zijn hondje, die door een auto wordt opgeschept ( aan 120km/u ). De schoenen waren uit. ( nu ja, alleen de romp lag op de achterbank van de auto via de voorruit gevlogen. De rest van de ledematen waren niet in de auto...

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 21:29

Oh echt niet, mijn moeder is 3 maanden terug overleden, maar ik heb afscheid genomen (bleek achteraf dus) anderhalve dag ervoor. Wilde haar ook niet dood zien. Ze was in het Hospice dus we kregen wel uitleg op onze vragen óf ze vertelden zelf iets wanneer dit nodig leek (niet dat wij ineens zouden schrikken van bepaalde symptomen bijv).

Maar nee, ook als kind ben je niks verplicht. Heb ik ook gezegd toen ze terminaal bleek: zij kiest haar einde, ik of ik erbij wil zijn. Ik leef daarna verder en zij niet..

(Met een dier vind ik dit weer anders, daar vind ik wel van dat je erbij hoort te zijn wanneer het geeuthaniseerd (?) wordt. )

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 12:41

Oh wauw, echt totaal niet! En had een hele goede band met mijn moeder (ze is bij mijn 4 bevallingen geweest), maar dit wilde ze zelf ook niet. Zelfs niet dat haar man erbij was, ze wou rustig alleen gaan. En dat ze in het Hospice zat maakte wel dat dit goed voelde: ze was niet alleen.

Om dit laf te noemen of dat je geen goede band hebt? Gelukkig hadden wij de tijd om afscheid te nemen en elkaar wensen uit te spreken.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot, Corelli, DeEenhoorn, GoogleAdsense, HELder, Kirsha, Laarvv, neline11, SemrushBot, sinnekinne, SuperSuup, winnetou4502, YandexBot, Zoe_97 en 176 bezoekers