[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 07:24

Wist ook niet dat als je bij elkaar begraven word. Je gewoon de tweede persoon boven op de andere kist zet.

The end


Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:00

Onali schreef:
Christiene schreef:
Wist ook niet dat als je bij elkaar begraven word. Je gewoon de tweede persoon boven op de andere kist zet.


Ja, dat is een restgraf en is goedkoper. Afhankelijk van de begraafplaats worden er 4 tot 6 mensen boven elkaar/ naast elkaar begraven.
Een steen is dan ook niet altijd mogelijk en vaak worden mensen zonder financiële middelen ook zo begraven.

Heb ooit een keer zo'n begrafenis via de gemeente bijgewoond van een cliënt van mij.
Ging heel respectvol, maar het was in en intriest. Alleen de buurman, een collega en ik waren aanwezig.

Weet dat zo familieleden al gereserveerd hebben.zeg maar

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 12:59

Luguber hoor dat spookhuis. Ze duwen knijpen slaan laten mensen in water liggen insecten rondlopen kruipen over de grond. Dingen in de mond duwen... Dat is gewoon gestoord.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 15:29

Net alsof je ontvoerd bent door gestoorde lui. Wat je in criminal minds ofzo ziet

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:06

Dus als je het acht uur vol houd krijg je 20000? Vandaar maar gok dat ze laatste uur wel extreem ver gaan dan...hoofd kaal scheren vind ik al ver eigenlijk

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 19:07

Ailill schreef:
Christiene schreef:
Net alsof je ontvoerd bent door gestoorde lui. Wat je in criminal minds ofzo ziet
Ik hoorde hier pas een heel erg goede tip, wat je het beste kunt doen als je eenmaal in dat busje ligt. Het is alleen een beetje luguber en je moet het maar net op dat moment daadwerkelijk kunnen :o

Wat dan?

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 19:11

Ik word ook nieuwsgierig linkje zou fijn zijn.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 14:12

Sabbientje schreef:
Ik weet niet of het volgende filmpje onder luguber of smerig valt of een beetje van beide.

het is een filmpje van een paard zijn kont, waar hij een fikse ontsteking in heeft zitten.
En als deze open word gemaakt, spuit het er letterlijk uit.

https://www.facebook.com/DrMedicalCases ... 235006706/

Heb ik al eens gezien bij een paard.alleen deden ze de snee zo laag mogelijk dat het er ook uit kan blijven komen. En met spoelen alles er weer uit komt. Deze lijkt me nog hoog.

Wees blij dat je het niet kan ruiken.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 13:05

Ik vind die foto wel bizar dat dat meisje vast zit onder de boomstam en niet bevrijd kon worden.dat iemand dat fotografeert.

.mount everest genoeg verhalen als je googled met foto's. Bijzonder ook dat mensen dat gaan doen. En je niet even geholpen word als je er liftte sterven. Ivm omstandigheden dáár .

Verhaal van de Nederlanderse meiden kende ik wel. maar niet de laatste foto's.vlak voor ze vermist zijn nog gewoon poseer foto's en daarna van die in het donker.

En dan een voet met schoen weer vinden en een stuk bot van de andere. Plus rugzak ect. Luguber.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:11

Iemand dat filmpje gezien van een stier die iemand tegen zijn hoofd ramt boven de onheining van een arena.

Dat is al wat. Maar daarna filmen ze zijn gezicht nou ja wat er over is
Waarschuwing foto van die man zijn kapotte gezicht film krijg ik er zo niet op
Spoiler:
[ img ]

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:29

Ailill schreef:
Niet direct luguber, helemaal niet. Maar damn, wat had dit in beide situaties veel slechter af kunnen lopen:

[ Video ]

[ Video ]

Beide gezien al tijd terug. Zo erg hadden echt doden kunnen vallen

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 19:31


The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:37

Xyris schreef:
Om maar te zwijgen over die persoon die rechts van het midden gewoon op zijn stoeltje bleef zitten wachten tot hij omver gekegeld werd :roll: Weet niet in welk land dit was (met de pleasure paarden) maar krijg niet echt de indruk dat ze daar kaas hebben gegeten van paarden.

Ik meen dat die in rolstoel zit

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:31

Lijkt me ook luguber om de mensen van die vulkaan te moeten halen. Zwaar verbrand en later de overleden mensen.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 19:03

sureido schreef:
Ik hoorde dat sterven in een huis dat brand meestal niet zo erg is omdat je meestal al buiten bewustzijn bent van de rook, maar geen idee of dit waar is. Vind het wel interessant!

Meeste stikken in hun slaap idd van de rook. Daarom zijn rookmelders zo belangrijk.

Edit las al dat dat werd gezegd.

Ik heb er maar :o 3 hangen en dan ook nog een vierde op temperatuur in de keuken. En een koolmonoxide meter meter boven de grond.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 20:16

Dus als je op de bank ligt tv kijken ofzi.. Kan die beter op die hoogte hangen. De koolmonoxide meter.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 13:39

Zijn ook landen met stenen gooien of zweepslagen... zou je ook denken dat dat ergens in de middeleeuwen gebeurde zo luguber

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:02

Ik zou dus nooit zo'n grot in gaan. En al duiken ook niet. Da's ook een van de dingen wat ik niet zo doen spring nog liever bungjee.. dat heb ik twee keer gedaan maar doe ik ook nooit weer _O- _/-\o_ 2 e keer is nog erger

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 00:06

DezeNaam schreef:
"'Dat zal je leren': operator noodcentrale die verdrinkende vrouw bot terechtwees vrijgesproken"
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-d ... MEIUJZN-Mc

Het gebrek aan empathie is best eng. (Geen enge/vieze beelden)

Jemig en dat die vrouw dat nog niet aan horen terwijl ze sterft.. wat een ongevoelige tang. Goed dat ze dat werk niet meer doet. Hoe kan die operator van het jaar worden. Of is ze zo afgegleden om andere redenen

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:47

Ik heb 3 van die hamers . In de auto. Achterin twee, daar zitten geen deuren in.

Maar zie ze maar te vinden in paniek. Helemaal als het zo'n wilde waterstroom in de vorm van een rirvier is vol boomstammen en rommel. .

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:16

capopjekop schreef:
Wow...
Lijkt me een bizar idee voor de nabestaanden van de donor dat er iemand met je zoons/mans gezicht rondloopt

Denk door de botvorm andere ogen tanden evt je het niet eens herkend als diegene langs liep...

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 00:13

NinaCharlie schreef:
Kent iemand de serie Handmaids Tale? Die vind ik ook behoorlijk luguber. :=

Dat is het zeker

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 19:43

Zo wat veel karkassen langs de weg. Alsof ze daar niet meer verder konden. Of ligt er zoveel ook verderop..

Ik vind die twee levende schapen met brandwonden ook sneu om te zien.

Filmpje van de katten ga ik niet kijken. Beschrijving vind ik al genoeg.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:31

Nu ik beter kijk staat daar inderdaad een hek. Dat is wel luguber willen ze vluchten zitten ze vast.

The end

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:33

Dan zie je de koala en kangoeroe resten sneller liggen maar óók alle reptielen amfibieën kleinere zoogdieren insecten allemaal weg.
Dat vuur gaat zo hard. Benieuwd hoeveel gevogelte nog weg is kunnen komen.

The end

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Judith, marygoround, YandexBot en 144 bezoekers