Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Captain
Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 11:20

Volgens mij kennen alle paardenmensen het wel, als je op zoekt bent naar een paard heb je vaak wel een beeld in gedachten. Bijvoorbeeld een ruin tussen de 5-10 jaar, vos/bruin of zwart. Vervolgens komt men dan vaak thuis met een witte merrie van 2 jaar. :D

Hoe ging dat bij jou en je partner? Wat voor wensenlijst had je (of had je die niet?) en aan welke wensen voldeed je partner wel of niet? Kwam je met iets thuis was nergens aan voldeed maar was de klik sterker dan je wensen?

TO begint:

Ik wilde geen Nederlander, iemand zonder kinderwens, weinig familie, zeer zelfstandig en hij moest van dieren houden.

Ik heb: Een ongelooflijk leuke man uit het buitenland (wel wonend in Nederland) zonder kinderwens, weinig contact met familie, en die wonen ook allemaal in het buitenland, heeft alles zeer goed voor elkaar en houdt haast nog meer van dieren dan ik. :D <3

Brand los!!



Captain
Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 12:08

Wat een ongelooflijk leuke verhalen en plottwists lees ik hier.. En zoveel liefde! <3
Meer..... :)) :))

Captain
Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:12

Sunnda schreef:
Het enige waar ik echt 'whut? _O- ) bij dacht is bij de ts. Hoezo wilde je iemand met weinig familie? Zodat je hem niet hoeft te delen? mensenschuw? Ik zit er al een paar minuten aan te denken, maar kom er echt niet uit. :D


Haha, mijn ex had een grote familie en dan moesten we dus zeer regelmatig de verjaardagen af e.d.
Ik heb daar zelf helemaal niets meer, en ook zelf een kleine familie.
Daarnaast waren die schoonouders echt wel een beetje apart.. Kerel van 150+ kg die altijd in zijn onderbroek liep? :? Dus vandaar mijn wens.. :P

Captain
Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 11:17

Kuggur schreef:
Ik vind alle lijstjes hier héél vermakelijk. En hoe specifieker hoe amusanter. Alsof mensen het vinden van een levenspartner benaderen als het selecteren van een nieuwe auto... _O-


Haha, nou als het goed is is de bedoeling dat een partner langer mee gaat dan een auto. :D

Captain
Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 11:50

Lisitano schreef:
Dat goed voelen wordt niet veroorzaakt door 3 cm langer te zijn dan jij.
Ik vind die eisenlijstjes ook schrikbarend. Een beetje oppervlakkig zelfs, zeker die over uiterlijk.


Ervaring leert dat als iemand een mooie persoonlijkheid heeft, deze qua uiterlijk vanzelf aantrekkelijk wordt. Echter zie ik hier voorkeurs-lijstjes.. Geen mensen die iemand af zouden wijzen omdat deze blond is ipv zwart haar heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amberr09, Anne., Anoukjuuuhh, BingBot, DogWords, henshem, IASCrawler, LaraCroft, linoleum, lyanne_sanne, noordje, Roosch, rosalie_a, secricible, tengeltje11, winnetou4502, YandexBot en 147 bezoekers