Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kaitlyn
Berichten: 9725
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 11:29

Mijn wensenlijst:
Nederlands/buitenlands maakt mij niet uit, ouder dan ik, geen kinderwens, zelfstandig persoon, geen jaloezie en moet van dieren houden.

Ik heb; Niks. :')

Mijn exen voldeden allebei niet aan die eisen. De laatste had echt een hekel aan de katten, en 1 van de 2 is nog altijd bang van mannen sindsdien. En hij moest alles aan "pappie en mammie" vragen, want zelf beslissingen nemen is moeilijk.
Beide exen waren echt ziekelijk jaloers, ik kon niet meer met vriendinnen gaan stappen. En als ik op stal was en ik nam mijn telefoon niet op dan reed er 1 gewoon een half uur naar stal om te checken of ik wel echt op stal was, om vervolgens weer snel door te rijden zodat ik het niet zou merken. :r
Overigens hadden mijn exen ook een hele sterke kinderwens, en ik dus absoluut niet.

Echt een horror, ik ben blij nu alleen te zijn, maar als ik echt een leuke man tegen kom dan zeg ik geen nee. Ik ben wel veel kieskeuriger geworden, en duik niet zomaar ergens meer in.
Maar voor nu hoef ik lekker 0 verantwoording af te leggen, en kan rommelen waar ik zin in heb. <<)

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')


Kaitlyn
Berichten: 9725
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 10:17

Ailill schreef:
Nou wensen genoeg, maar ik vermoed dat het daar verkeerd gaat :')


:= bekend probleem.

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Froukje, HopeMyDay, Kabayo, leanneXXnona, miereneter, MissNibbit, Prairy, Priscilla27, Snippergroen, SteffiiY, tienus63 en 142 bezoekers