Thomas Cook failliet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laurievc
Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Thomas Cook failliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 12:33

Hier zitten mijn ouders in hetzelfde schuitje helaas... Zouden normaal zondag vertrekken. Belden gisteren naar het geboekte hotel (ook pakketreis, vlucht + hotel) en daar was nog geen betaling van Thomas Cook binnengekomen, dus ze zouden zoiezo opnieuw moeten betalen.

Momenteel zijn ze van plan maar zelf iets vast te leggen ergens anders... Geld terugkrijgen is normaal geen probleem met Garantiefonds Reizen...



Laurievc
Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 12:37

mvdende schreef:
Laurievc schreef:
Hier zitten mijn ouders in hetzelfde schuitje helaas... Zouden normaal zondag vertrekken. Belden gisteren naar het geboekte hotel (ook pakketreis, vlucht + hotel) en daar was nog geen betaling van Thomas Cook binnengekomen, dus ze zouden zoiezo opnieuw moeten betalen.

Momenteel zijn ze van plan maar zelf iets vast te leggen ergens anders... Geld terugkrijgen is normaal geen probleem met Garantiefonds Reizen...


Ook voor jou ouders ontzettend balen.

Maar als ze het geld hebben, zou ik ook zeggen: nu lekker wat anders boeken en het geld van de geannuleerde reis komt wel weer terug.

Hopelijk hadden ze niet specifiek voor één bepaalde bestemming gekozen?

Nee gelukkig niet. Mijn vader wilde graag golfen, maar gelukkig zijn er meerdere bestemmingen waar dat kan ;) Het is jammer, ook voor jullie... :(:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, amy495, Astrophe, boyca, Duran123, ellen05, Esther, fjord_brucht, Freyr, IASCrawler, LCT, ManonGrr, nick_en_ik, rien10, Roosch, Sasqiua, soeboenoe, supervon78, venga, Xanthippe en 209 bezoekers