Hoeveel paar schoenen heb jij?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kwita
Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 08:33

Niet zo veel :
bergschoenen voor net
bergschoenen voor werk
oude bergschoenen voor "t paard
een stel hakjes.
mijn klompen nog strovels
En mijn touwschoenen die ik dus niet meer pas!

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!


kwita
Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 08:13

Coentjuh schreef:
Voor de mensen die zo weinig schoenen hebben (ook ik snap het niet sorry).. heb je dan ook geen slippers. Een stel sandalen voor de zomer. Sportschoenen? En hoe doe je dat met sneeuw :P ? En bij nette gelegenheden of wat doe je dan aan onder een jurk of rok? Allemaal diezelfde schoenen?



Het punt is spierzwakte in mijn enkelbanden/ een brace,steunzolen en nog een slechte knie en reuma.... dus hakken ,lage schoenen en slippers vallen meteen al af!

Dus de bergschoenen cat C steunen mijn enkels voldoende dan hoef ik geen brace...,kunnen ook mijn steunzolen in en hebben een verende zool voor mijn rug om de klappen op te vangen van het lopen.
Daar kun je prima mee de sneeuw in dat is echt geen excuus poetsen sprayen en alles is waterdicht incl gore tex binnenkant!. Ik heb een paar slippers voor 't ziekenhuis of vacantie draag ze nooit, dan struikel ik steeds. Dus ook in de zomer draag ik bergschoenen.
Ik heb dus een paar hakjes en een bijbehorende rol tape voor mijn enkel en daar kunnen de steunzolen in, ze kunnen jaaaaren mee omdat ik ze bijna nooit draag behalve op speciale gelegenheden.
Het staat niet erg vrouwelijk maar ik draag onder een rok of jurk gewoon nette sneakers die dus om bovenstaande reden ook jaaaaren mee kunnen.

Het hele schoenen drama ligt ver achter mij omdat mobiel zijn belangrijker is dan er gekleed uitzien! ( en natuurlijk baal ik er wel eens van). Maar ook mijn kledingstijl is er totaal op aangepast dus is het voor mij geen probleem meer.... Hebben er anderen wat van te vinden dan hebben ze pech.....het heeft ook een goede reden! ;)

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annabel, dezzie, dollyspikkel, friezenfan2, IASCrawler, Kaplaars, Liiesjjj, Lynnepinny, Maaaarije, Mutti, noordje, Plus_en_Min, ryukapple, Sabine, supervon78, Unit, VenoSnorlax en 73 bezoekers