Hoeveel paar schoenen heb jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:31

Wat hebben jullie allemaal weinig schoenen :=

Ik heb momenteel ergens tussen de 40 en 50 paar, pas opruiming gehouden en aardig wat weg gedaan. Wat ik sowieso even zo kan bedenken;
-17 paar pumps (in allerlei kleuren: van zwart tot geel, van roze tot rood)
-5 paar sandaaltjes en 2 paar slippers (sandalen met en zonder hak)
-6 paar sneakers
-2 paar loafers (moet echt dringend nieuwe :') )
-12 paar enkellaarsjes (waarvan 2 zonder hak)
-2 paar (half)hoge laarzen

Dan heb ik nog een paar werkschoenen met stalen neus, een paar ariat jodphurs voor als ik uitvoerend op de werkvloer sta, westernlaarzen, rijlaarzen, sportschoolschoenen, mountainbikeschoenen, hardloopschoenen, klompen, thermolaarzen, regenlaarzen, slippers, outdoorlaarzen..... :')

En ja, ik draag alles. Ik heb een voorliefde voor pumps en enkellaarsjes met hak, die draag ik veel en vaak en heb ik in veel kleuren, altijd wel iets passends onder een outfit. Liefst met bijpassende handtas, al heb ik te weinig tassen om met mijn schoenen te matchen :Y)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 20:43

Crypto schreef:
@xjitske wat zijn loafers?

Wat ze vroeger instappers noemden, een beetje dit model schoen. Je hebt ze in allerlei kleuren en materialen. :)
[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 06:43

DezeNaam schreef:
Ik lees echt met verbazing dit topic door. :') Zoveel schoenen zeg... (Al gaan hakken meestal nog wat langer mee, maar toch.)

Volgens mij loop ik mijn schoenen veel te snel naar de kloten ofzo. Na een jaar zitten er bijna gaten in de zool, komt de bovenkant los,... En ik koop niet per se schoenen van lage kwaliteit


Als je veel hebt, kun je veel wisselen en slijten ze minder snel :)* :))
Vind ik een goede reden om er veel te hebben, het schijnt voor je voeten ook beter te zijn om niet altijd op dezelfde schoenen te lopen.

Ik ben vooral verbaasd dat velen zo weinig schoenen hebben, zoals één paar. Kan ik me oprecht niks bij voorstellen. Hoe doe je dat dan als je een nette aangelegenheid hebt? Passen die schoenen mooi onder jurkjes/rokjes en ook onder een broek?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, Anna_98, AnoukS_, Arlette1991, BarbaraNova, BlueStocking, catharin, Domi_94, Dominique_96, hokke, Jara, Kimmej, Lizzy__87, merrylegs, Nouki_poek, Nustice, Room_Soesje, Sanne_com en 128 bezoekers