Baby en kinderkleding #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:13

Keet schreef:
Zelf maken Michelle, je kan het!

Dat vast wel :D

Maar vind die stofjes zo fijn.

Sorry, nog 1 foto, eindelijk haar Noorse geboorte stoeltje! Vorig jaar al wel gezien, maar nu pas in NL.

Afbeelding

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 12:19

spuit 11 sorry, maar gefeliciteerd Niwla!

Ik zie weer allemaal moois voorbij komen. Julia in een prachtig setje en ook Synne ziet er weer uit om door een ringetje te halen.

Hier gisteren eigenlijk de hele dag in blote kont gelopen, ze wilde zelf geen luier om haha. Jammer alleen dat ze het potje nog niet interessant vindt en dus plas gewoon laat lopen. Maar even kijken wat ik daar mee ga doen, misschien nog wel gewoon niks. water er over buiten en klaar eerst.

Pantykous

Berichten: 10484
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:17

Oh jongens ik heb net nieuw MR, TC, BC en Carlijnq gezien. Legt u de portemonnee maar vast klaar :D

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:23

Die items zou ik ook lastig te combineren vinden Appeltje. Maar shirts die ik moeilijk te combineren vind gaan eigenlijk altijd boven een spijkerbroek, dat kan volgens mij altijd O:)

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:36

Appeltje, ik heb ook wat van diezelfde kleren. Heb even snel wat foto's van combinaties gemaakt, misschien kan je daar wat inspiratie uithalen! Ik vind dat Little Hedonist fijne basics heeft, heb daarvan ook een lavendelgrijze longsleeve die op de ridderbroek kan. Niet dat ik nou zo'n wonder ben in combineren hoor := Ik heb vaak hetzelfde probleem als jij. :D Maar wie weet heb je er wat aan.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 13:59

Oh Niwla!! Van harte!!

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:16

Ik zou een paar effen items halen Appeltje. Iig een paar mooie jeans die lekker zitten, en een paar joggers zonder al te veel poespas. Ik probeer altijd een bepaalde kleur terug te laten komen dus die kikkers heeft O vaak aan met een groene broek. Ik doe bijna nooit print tegen print boven en onder dat vind ik zelf te druk. Maar een shirt tegen een vest soms wel. Als je het met een gewone broek wat saai vindt worden kan je ook kijken naar leuke sokken. Zeker bij zomer outfits kan je met sokken en wat afmaken!

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:18

Ik combineer ook druk met effen, hier veelal drukkere broekjes en effen shirts. :)

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:27

Gefeliciteerd niwla

Mooie combi’s Dani. Ik vind dat ook lastig, om goed te. Om nieren bij drukke prints.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-19 14:31

Hmmm appeltje, ik zou idd een paar fijne jogdenims halen voor de shirts. Dat kan altijd. En mingo leggings en joggers. Die kunnen gewoon altijd. En. Probeer de kleuren terug te laten komen. Een wit shirt is vaak wel veilig. Maar zoals Dani al laat zien kan een hoop als de kleuren maar terug komen.

Michelle: die oogt wel een stuk korter dan die van mij! Ze slaapt nu maar zal straks eens meten.

Leuk rokje keet!

PK heb je foto’s O:) mag ook per app

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:36

Leuk gecombineerd dani! Ik vind geel idd erg leuk bij de kikkers!

Ik heb zelf ook heel graag zwart aan bij de jongens maar dat is heel persoonlijk. Sommigen vinden dat misschien niet leuk voor kinderen:) maar ik vind dat het heel leuk gecombineerd kan worden met een drukke print bijv.

En idd (mingo/LH) joggers/leggings! Daar kun je er niet genoeg van hebben!

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:44

Die mingo joggers ga ik ook eens voor kijken, jullie zijn daar allemaal zo enthousiast over. Als ik die in 80/86 wil moet ik dan de 1-2 jaar hebben?

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-19 14:45

Ja 1-2 is dan mooi

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:48

Niwla van harte gefeliciteerd! *\o/*

Pantykous schreef:
Oh jongens ik heb net nieuw MR, TC, BC en Carlijnq gezien. Legt u de portemonnee maar vast klaar :D

Ojee :D leuke collecties weer dus?!

Michelle wat staat dat jurkje Synne toch leuk!

Appeltje ik zou er idd basics bij zoeken met een kleurtint uit het printje. Of iets wat altijd kan zoals een spijkerbroek.

Lau mooie setjes weer!

Hier vandaag lekker in jumpsuit, volgens mij van de Zara. Wel blij dat ik hem maar eens aan heb gedaan ook al is het een maat 86, over een paar maanden past ze daar niet meer in gok ik.
Dochter vindt het heerlijk om buiten te spelen <3.

Afbeelding

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 14:49

Wat fijn al die combinatie voorbeelden hierboven! Op sommige dingen zou ik niet gekomen zijn. Is ook gewoon een kwestie van proberen, dat doe ik te weinig.

Ik heb een paar super simpele shirts in zwart, wit en roze. Kan ik in ieder geval wat drukke broekjes combineren met die shirts.

En ook een paar simpele leggings. Zoals vandaag. Shirt is van HEMA.
Afbeelding

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 15:38

Hier vandaag lekker simpel met tuinbroek en t shirt. Sandalen van replay.
Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 18:29

Wat een mooi pakje Jitske!

Sofie ligt we ook weer lekker bij, bloemetjes in het gras

Staat leuk die broek met dat ballen shirt! Die ballen doen me altijd denken aan Nijntje. En zo’n Dick Bruna printje.


Nadat O een glas sap over zichzelf heen had gekieperd een kleding wissel en daarna lekker naar de kinderboerderij. Heerlijk rond gerend daar en geiten gevoerd. Hij kan nu ook twee nieuwe woorden: koe en alpaca :roll: maar prima joh _O-

Afbeelding
<3

(Shirtje BC, broekje h&m, sokjes repose, gympies converse)

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:45

Pantykous schreef:
Oh jongens ik heb net nieuw MR, TC, BC en Carlijnq gezien. Legt u de portemonnee maar vast klaar :D



Oooooo panty je hebt mijn nummer maak mij gek :')

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:47

Lautje mooie kleertjes die je gisteren plaatste van Tartine. Dat tweede setje is echt helemaal mijn smaak.

Michelle wat ziet Synne er weer mooi uit! Ze lijkt echt veeel ouder dan mijn dochter (zij is van januari) maar m'n dochter is heel fijntjes gebouwd.

Dani jij weet wel leuke combi's te maken met print op print. Ik vind dat altijd lastig en doe het ook niet zo snel. Maar hoe jij het doet vind ik het niet te druk.

Panty ben heel benieuwd! (Niet dat ik nieuwe collectie koop maar toch :D)

Ik heb net een gray label salopette opgehaald via marktplaats. Morgen even passen bij dl. Met oudroze eronder vind ik het wel heel leuk ook voor een meisje. Truitje is van de Zara, voor het najaar!
Afbeelding
Afbeelding

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:48

Ik ben ook benieuwd maar je mag zeker nog niet delen?

Heb wel preview van Carlijn gezien en daar werd ik wel erg blij van :+

Wanneer moeten we klaar zitten met de portemonnee?

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:50

Verootje vrij snel eerste drops in juli, aug en sept...is niet voor niks uitverkoop

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:01

Ik wacht vol spanning af :)) vooral bobo. Ik hoop zo dat ze de lijn van zomer 19 doorzetten. Ik moest zelfs van de meisjes collectie op mijn handen zitten :')

maessie

Berichten: 5744
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:30

Niwla gefeliciteerd!! Hopelijk niet al te veel last van de warmte gehad?

Wij zitten op het moment in 38graden helaas tot het weekeind nog zo warm hier. Vandaag verplicht shoppen, iets met een koffer vergeten :+ al kan met deze temperaturen zonder ook prima. Maar had zelf geen bikini (en die mis je nu dus juist wel) en wat rompers ed zijn toch ook wel fijn. Hele gave nieuwe kinderkledingwinkeltjes gevonden hier in LeMans, en vandaag begin van de solden (het móest zo zijn ) dus toch iets meer geshopt dan gepland...
Oa. Catimini, PetitBateau, Okaidi, Ikks, en nog een paar die ik zo even niet meer weet.. (ook wat lange mouw alvast voor de winter)

Afbeelding

Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:49

Shoppen bij 38 graden is niet mijn hobby maar je hebt leuke dingen gevonden! Goed van de gelegenheid gebruik gemaakt. Fijne vakantie!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 02:51

Oh man die nieuwe collecties zijn echt zo tof <3