Scouting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Scouting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:47

In welke regio zit je? En heeft hij niet een vriendje of kennis waar hij eens bij mee kan?

Ik zit al sinds de bevers op scouting en ben ondertussen scoutsleiding. We zien vaak dat de 'kleintjes' bij de groep komen door vriendjes of doordat ze scouting hebben gezien op een evenement. Je kan eens vragen bij een groep uit de buurt of ze een spel/ activiteit organiseren voor de kleintjes. Dan kan je zelf mee en hem iets leuks laten doen, pannenoeken bakken op houtvuur bijvoorbeeld. Meestal worden ze dan wel enthousiast :j


Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:22

Wat een nare ervaring kwita, heel jammer om te lezen :n

Gelukkig zijn er tegenwoordig hele strenge regels vanuit Scouting Nederland die ook echt gehandhaafd worden. Alle vrijwilligers moeten iedere twee jaar een VOG inleveren en er zijn veel protocollen en regels mocht er iets gebeuren.

Als voorbeeld hoe streng ze nu zijn, ik heb op 18 jarige leeftijd een relatie gekregen met mijn huidige vriend die toendertijd leiding was. Die is redelijk wat ouder dan ik. Op grond van een van de protocollen is hij bijna geroyeerd door SN omdat het niet toegestaan was. Mijn ouders hebben zelfs een aangetekende brief moeten sturen voor goedkeuring :o

Enigszins offtopic maar tegenwoordig is het dus echt wel goed geregeld.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, AhrefsBot, Carr_friesje, Esmee_RS, gigil, lanouska, ManonGrr, Nikkii026, ontherun, RoronaZorro, Shivatjuh01, Suusoi en 181 bezoekers