Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: Wie swipt er mee? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:25

Ik ben voor "swipen als een tierelier" omdat dat rijmt op vier.


Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: Wie swipt er mee? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 11:45

Heb gewoon gezegd van:

"En weet je wat het is, we kennen elkaar net een maand haha. We hoeven nog helemaal geen dingen te gaan labelen of zo ver serieus te zijn of wat dan ook. Zoals je zelf zei aan de telefoon: als het gewoon gezellig is is dat genoeg om elkaar te blijven zien en dan zie je vanzelf wel waar het uitkomt. Er zit iig geen druk achter iets ofzo. Denk er even rustig over na."


Dus nu is 't aan hem... er was ervoor ook gewoon echt niets aan de hand. Hij wist gewoon niet of hij niet genoeg voor me voelde omdat hij niet genoeg voor me voelde of omdat ie überhaupt niets voelt. Dusja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:04

Inmiddels gepraat, en hij zei dat hij "denkt" dat dit is wat hij moet doen, ondanks dat hij wel onze klik voelt en het heel leuk en fijn vindt enzo. fiets onlogisch.


Dus ik heb maar gewoon gezegd dat ik gelukkig wél logisch na kan denken en heb dan ook maar de keuze gemaakt (en ik kan nooit keuzes maken dus triomf) dat we gewoonweg koffie gaan drinken en dit nog een kans geven omdat je iets fijns en gezelligs niet weggooit omdat je denkt dat je dat moet doen. Punt.

Eerst maar met een goede reden komen om iets leuks en fijns en prettigs zomaar weg te gooien. Kom nou hoor. Wat denkt ie wel. Je gooit mij niet zomaar weg. Hier steek ik een stokje voor.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:25

Ik werd gewoon zo ontzettend boos dat ik het zo maar even heb gedaan. :') Ik zie wel hoe dit uitpakt, en anders is het zijn verlies.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:38

Ik heb dit nu op hem gedropt dus ik zie wel, haha. Zoals ik al zei, zijn verlies als hij er niet op in gaat. Dan laat ik het verder voor wat het is.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 15:09

Update: Gozer en ik hebben uiteindelijk gewoon besloten om matties te blijven, en af en toe nog gezellig bij te kletsen. Heb ik helemaal vrede mee, heb verder ook geen verwachtingen meer. :) Zit verder ook gewoon weer goed in m'n vel en heb het lekker druk.

Had zelf niet de verwachting dat 't ook al snel zou zijn dat we alweer contact hadden, krijg ik opeens net een snap van 'm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 18:19

Nummus schreef:
Toch niets dus Resistance? Tssss... :P

Dat is zeker een goed teken Maanlicht!



Haha, hoe bedoel je? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 23:34

Nummus schreef:
Resistance schreef:



Haha, hoe bedoel je? :+


Hij was toch een 11 op een schaal van 1 tot 10? :P

Ik ben zelf eerst heel terughoudend, dus direct ontmoeten doe ik nooit. Maar te lang uitstellen is ook niet goed (dan is mijn interesse alweer gezakt namelijk, ik ben echt heeeeel erg geloof ik haha) dus probeer binnen 2 weken wel iets af te spreken.



Dat was hij zeker, maar denk dat je m'n afgelopen berichten ook nog in het vorige topic hebt gemist over hoe het opeens uit het niets is gelopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:49

Yonker schreef:
Je gaat wel erg snel over Resistance naar hopeloos hoteldebotel, naar liefdesverdriet die ontrootstbaar is, naar 'matties en gozer'. Pas beetje op jezelf dat je, jezelf niet voorbij loopt.

Tinder is maar saai de laatste tijd, nu praat ik zelf ook niet echt maar alles wat praat is echt super saai qua gesprek. :+



Heb je gelijk in. Echter ben ik afgelopen 5 dagen in Londen geweest met m'n studie en dat is zo ongelofelijk druk en leuk geweest dat ik m'n prioriteiten weer even heb gevonden, haha. Ik ben iemand die mezelf kan verliezen in een ander, en dan vergeet ik de rest. Dat is niet goed, en ik heb ook voor onder andere dat een afspraak bij de psycholoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 15:17

Nummus schreef:
Resistance schreef:
Dat was hij zeker, maar denk dat je m'n afgelopen berichten ook nog in het vorige topic hebt gemist over hoe het opeens uit het niets is gelopen...


Oei dat denk ik... ben een week weg geweest en had gelijk 20 pagina's door te lezen terwijl ik ook nog iets moest regelen zodat ik kon afstuderen. :+ Sowwy...

Edit: Oh help dat is echt erg... ik zie dat ik 't verhaal gewoon gelezen heb, gereageerd heb, en nu ik het teruglees weet ik het ook weer.

Het spijt me zo... Ik ben echt zo'n enorm vergiet.



Oh nee geen probleem joh. :) Kan gebeuren toch.

Maar ik was dus wel verbaasd dat ik alweer een snapchat kreeg gisteren. Toen ik een snap vanuit londen terugkreeg werd daar "enjoy" op gezegd.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 15:54

Ben je iig meteen uit de kleren. :')


Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 16:50

Ik krijg hier nog steeds af en toe een selfie via snapchat van gozer. Vanochtend over dat hij op weg naar Frankrijk was. Even gepraat over wat ie daar ging doen enzo.

Ook krijg ik af en toe een spraakbericht als we een conversatie hebben op whatsapp, over hoe het met hem is en dat ie blij voor me is dat het goed gaat op gebied van studie.



Dus wel blij dat we gewoon normaal met elkaar kunnen praten. :j Ik merkte eerder ook al dat het geen relatie ding niet zo'n probleem voor mij is, maar dat ik het gewoon heel naar vindt als mensen weer weg zijn uit m'n leven. Ik verwacht hier verder ook niets van, en mocht er toch iets achter zitten zou ik ook héél hard moeten nadenken over of ik nog wel wil. Vind het gewoon prettig dat we als vrienden met elkaar om kunnen gaan. :j

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:19

Even tussendoor een vraagje hier: ik heb een hele leuke match met iemand van 39 en ben zelf bijna 22... vinden jullie dat kunnen?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:34

Wtf Lieveli... belachelijk zeg. -O-



Marge stond zo omdat ik toch weleens benieuwd was naar hoe het is om met een ouder iemand te daten enzo. Ik ben ook verder niet uit op iets, gewoon eens benieuwd en kijken. En wat Luca zegt dat ze liever niet als jong bloempje wordt gezien, dat heb ik dan juist weer wel, haha. Grappig hoe mensen daarin kunnen verschillen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 10:23

Nummus schreef:
Oh jee... :+
Ik heb antwoord van de date en blijkbaar is de het kindje van z'n ex geboren. Ineens is het "mijn zoontje is geboren en z'n mama doet moeilijk".

Hm. Eerst vond ik 't niet zo erg maar nu ik toch al over 'm twijfelde. :') Het was ook "Dit kan over 15 jaar lastig worden" en niet nu al een week stilte geven.

Waar ik nu dus meer mee zit is: ben ik een enorme bitch als ik nu zeg van ja maar t hoefde van mij toch al niet verder?



Nee, het is veel beter om eerlijk te zijn. Je moet jezelf vooral niet in een situatie dwingen waar je niet in wil zijn. :)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 16:34

En jahoor, bootycall van die gozer van een maand terug. :') Hij kan een eind fietsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 13:21

Margoooo schreef:
Nee ik kan alleen hem vinden, zijn profiel is afgeschermd, kan ook zijn vrienden niet zien en er staat helemaal geen info... Dus zijn vriendin achterhalen is vrij lastig zo niet onmogelijk...



Ik wil wel even voor je zoeken? Ik vind alles. :j Heb enkel een voornaam en een woonplaats en wat hobby's/werk nodig.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 17:24

Heeft hier eigenlijk iemand ervaring met seeking arrangement?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 08:14

Yonker schreef:
Resistance schreef:
Heeft hier eigenlijk iemand ervaring met seeking arrangement?


Wil je een sugar daddie? :')



Nee absoluut niet. :+ Maar ik ben benieuwd of dat soort sites "echt" zijn, of dat het een load of b*llshit is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 09:32

Robijntjah schreef:
Nou toch maar even nog een positieve ervaring.
Ik ga trouwen met mijn HAPPN liefde <3

Gisterenavond heeft ie me gevraagd!




Wat gaaaaaaf!!!!! :D Gefeliciteerd!!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 19:02

Mag ik hier even om advies vragen?

Ik had gisteren en vannacht een hele leuke tinderdate, klikte goed en was erg gezellig. Alleen kwamen we erachter dat hij kort geleden best lang één van mijn oudste vriendinnen heeft gedate, zelfs ouders ontmoeten enzo. Die vriendin en ik hebben niet heel veel contact, maar toch voelde ik me er gewoon niet zo lekker bij en heb het haar verteld en ook gezegd dat als zij hier een probleem mee heeft dat ik er meteen een punt achter zet. Maar zij was verder helemaal okay, geen probleem.


Nu doet die gozer best lastig over dat ik het haar verteld heb, en reageert hij best overdreven met "dat ik het niet van de toren hoef te blazen." Ik heb niet het idee dat als ik iets gewoon even kort vraag ik iets van de toren blaas, maargoed. Ik vind zelf dat hij het probleem wat groter maakt dan het is en ik word nu genegeerd.

Zat ik hier fout? Ik heb zelf echt geen zin in gezeik en ik heb er ook geen tijd voor, maar het zit me gewoon niet lekker om achter de rug van iemand die toch wel veel voor me betekent om te daten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 19:24

Relaxed schreef:
Na 1 date al dit gezeik? :evaw:



Ja dat was ook mijn idee een beetje... naar mijn idee is er ook geen probleem ofzo, maar als er hier een heel punt van wordt gemaakt... En wilde eerst even weten van iemand die niet dichtbij me staat of ik in the wrong was of niet.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 07:53

Thanks guys! Hij heeft inmiddels geappt met dat hij het wellicht wat groter heeft gemaakt dan dat het is, en ik heb 'm daarna even uitgelegd dat 'ie toch moet begrijpen dat ik m'n oudste vriendschap prioritiseer over wat dit potentieel kan zijn, en wat Berdien zei. En dat ik absoluut geen zin heb in nu al dit gedoe, maar wel zand erover; ik geef het nog een kansje, want verder was de date wel erg leuk. Maar ik houd dit ook even in m'n achterhoofd.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 22:34

Even een update: Gisteravond weer op date gegaan en erg blij dat ik 't nog een kans heb gegeven; was echt heel leuk en gezellig. :j Hebben ook verder niet meer gesproken over "het incident" ofzo, geen gezeur enzo.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amanda_T, dasalijn, IASCrawler, Ik_is_Ik, inge_romeo, Lalidan, Milando, Saranghea, swatch, xrobbiee, xRooss en 56 bezoekers