Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-19 22:54

welkom


Welkom in een nieuw topic van de bekende app Tinder, waar we van rechts naar links swipen en zo nu en dan ook eens van links naar rechts.

Ondertussen hebben we alweer 3 delen achter ons gelaten, dus vond ik het weer tijd om een nieuw topic te starten. 

In dit nieuwe deel kan iedereen weer zijn leuke gesprekken delen, leuke avonturen vertellen en misschien wel je nieuwe liefde tegenkomen. Dus deel ook jouw avonturen.

:wave:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-05-19 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek gewijzigd


xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-19 18:12

Nummus schreef:
Oh kijk iemand had tijd! Wat goed Pareltje! :D


Ik zag nog geen nieuw topic dus ik dacht dan laat ik er maar een maken haha. :D leuk om iedereen weer te zien gezellig!

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-19 23:24

Geen hand vol maar een land vol :+

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 19:14

Na mijn laatste date van 8 weken geleden, heb ik de draad weer opgepakt om te gaan swipen. :+ Nu aan het praten met een hele lieve jongen. Kennelijk zijn we elkaar al vaker tegen het lijf gelopen, want we hebben allebei een abonnement bij dezelfde voetbalploeg en zitten ook nog eens heel kort bij elkaar. _O- Dus je hoeft je match inderdaad niet ver te zoeken tegenwoordig.

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-19 19:27

Quarter1994 schreef:
gribaldi schreef:
Wat heb je dan zoal in je profiel staan? En gebruik je maar 1 foto?


Heb bijna geen foto's van mezelf alleen met de paarden .
Had eerst lang tekst kreeg tip dat kort moet zijn , dus nu staat er aantal interesses .

Paard partner heb ik wel wat meer aanspraak . Ook all veel leuk mensen leren kennen via vrijgezellen buitenrit


Ik wou hier toch ook nog even op reageren. :D Ik heb je profiel verschillende keren voorbij zien komen op tinder en het valt mij inderdaad ook op dat je veel foto's van dieren hebt en weinig van jezelf. Probeer wat spontane foto's erbij te plaatsen en dan komt het in orde. *-:) En zoals de meeste Bokkers al aangeven, eisen stellen dat je een paardengek zoekt is niet handig. In elk geval veel succes ermee!

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-19 19:22

Ik lees graag jullie verhalen, wat leuk dat er bij de meeste vooruitgang is! :) Ik merk dat ik alleen nog maar meer ga twijfelen en onzekerder wordt van al dat getinder. Heb wel een date staan over 1,5 maar maar ik heb er totaal geen zin meer in bah.

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-19 19:28

Relaxed schreef:
xPareltje schreef:
Ik lees graag jullie verhalen, wat leuk dat er bij de meeste vooruitgang is! :) Ik merk dat ik alleen nog maar meer ga twijfelen en onzekerder wordt van al dat getinder. Heb wel een date staan over 1,5 maar maar ik heb er totaal geen zin meer in bah.


Hoe komt het dat je er geen zin in hebt?


Ik krijg er gewoon de kriebels van, maar het is wel een lieve en aardige jongen daar niet van. We zijn nu iets meer dan 1 week aan het appen en we hebben best veel gemeen en ook leuke gesprekken. Helaas kan hij pas over 1,5 week afspreken omdat hij ervoor geen tijd heeft kan ik best begrijpen. Maar ik merk gewoon dat ik op de een of andere manier dichtklap. Het voelt gewoon fijn deze gesprekken, maar ik ben nu al aan het panikeren dat het over 1,5 week is: 'je bent het niet'. Mijn vorige date deed het meteen wat fijn is, maar dan voel ik me vreselijk onzeker en denk ik 'ach stop maar weer, want het doet pijn'.

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-19 19:39

Ik merk gewoon dat ik er slecht tegen kan om bijna 3 weken te wachten voor een date. Omdat ik vaak het idee krijg dan mijn gevoelens teveel gaan zeggen hij is zo leuk, dus ga ervoor. En als je dan ineens gekrenkt wordt van: 'ik voel geen klik, of je bent geen relatiemateriaal' dan voel ik mij echt door de grond gaan. Achteraf was ik heel blij dat mijn vorige date zo snel en eerlijk was, want achteraf was die alleen maar uit op seks op date 1. :+ Maar deze jongen zegt ook constant: ik zou geen reden zien dat het niks zou kunnen worden, we hebben elkaar nog nooit in rl ontmoet dus hoe kun je nu al oordelen? Hij heeft verdomd gelijk, maar ik vind het zo ontzettend moeilijk om het uit mijn kop te krijgen.

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-19 19:45

De gesprekken zijn echt gewoon enorm leuk met elkaar. Maar hoe sneller ik afspreek, hoe minder 'pijn' het mij zou doen als er wordt gezegd ik voel niks voor je. Nu begin ik een gevoel te kweken van ik vind hem echt leuk en dadelijk over 1,5 week zegt die het wordt toch niks. Ja dan voel ik me echt wel weer rot :')
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 03-06-19 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-19 19:55

Ja onzekerheid is zo een boosdoener..

Hij heeft dit weekend ook al over mij verteld aan 2 van zijn goeie vrienden. Ze vonden het heel erg leuk voor hem dat we een match waren. Hij kijkt er ook naar uit om over 1,5 mij te ontmoeten! Ik denk dat ik maar gewoon ga en dat ik mijn gevoel nu een beetje moet onderdrukken. En niet te positief moet gaan denken over de date, pakt het misschien allemaal minder erg uit als het 'fout' gaat.

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-19 21:21

Ik ga gewoon over 1,5 week met hem op date gezellig iets drinken! We weten al redelijk veel van elkaar dus er zal vast wel een leuk gesprek uit gaan rollen, voel ik me wel meteen minder ongemakkelijk en zenuwachtig. Ik laat het gewoon lekker op mij afkomen en ik zie wel wat er gaat gebeuren. :D

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-19 19:29

Oh echt dat wist ik helemaal niet.. Vandaar dat mijn huidige match zei, goh dat duurde lang haha. :') Kwam hem tig keer tegen met swipen maar ik durfde niet typisch. :=

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 19:47

Wat leuk om te horen captain! :D
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 09-06-19 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 20:11

Wat een preuts gedoe als zelfs dit al gewoon niet meer kan.. :')

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 20:20

Emmaa_ schreef:
xPareltje schreef:
Wat een preuts gedoe als zelfs dit al gewoon niet meer kan.. :')

Joh, ieder zn ding en echt, doe vooral waar je zin in hebt. Maar je gaat dat soort dingen toch niet bespreken op een openbaar forum. Al helemaal niet als kinderen gewoon mee kunnen lezen.


Dat jij het niet op een forum wil knallen moet jij toch zelf weten? Moet je dan kinderen maar van alles af houden.. Tegenwoordig worden ze in groep 8 al ingelicht over seks, dus waarom moet het een taboe zijn en mag er niet over gepraat worden. :')
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 09-06-19 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-19 20:26

Emmaa_ schreef:
xPareltje schreef:
Dat jij het niet op een forum wil knallen moet jij toch zelf weten? Moet je dan kinderen maar van alles af houden.. Tegenwoordig worden ze in groep 8 al ingelicht over seks, dus waarom moet het een taboe zijn en mag er niet over gepraat worden. :')

Jij vindt niet dat er een aanzienlijk verschil zit tussen seksuele voorlichting op de basisschool en op een forum lezen over hoe iemand met haar dom om gaat?

En prima dat jullie het op een openbaar forum willen knallen, maar zeik dan ook niet als er commentaar op komt :=


Het is zeker wel een verschil maar komop.. :') Tegenwoordig kun je zoveel opzoeken op google en overal waarom moet het een taboe zijn, uiteindelijk komen ze er over een aantal jaren zelf wel achter.

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 16:10

Anoniem schreef:
Neverland schreef:
Hoezo moet je daar twee maanden voor wachten?

MarcoBorsato schreef:
Twee maaaaanden you say?

Nou omdat Amsterdam - Sittard twee uur rijden enkele reis is en onze agenda's ivm werk en andere al geplande dingen echt totaal niet matchen. We gaan wel allebei proberen wat te schuiven hoor. Desnoods ergens in het midden. Het is ook een beetje afhankelijk van hoe het contact de komende dagen loopt. :D Als dat leuk blijft, is meer moeite doen ineens niet zo erg. Heb hem al live gezien, dat scheelt!


Oeeh een limburger! Dat zijn de beste haha <3

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 16:31

Noord-Limburg die hebben wel een vervelend accent klopt. :')
Maar midden en zuiden hebben wel een leuk en sexy accent, ik wil alleen maar limburgs haha. :o

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 16:37

Ik praat eigenlijk ook altijd gewoon abn. Alleen mijn date vroeg op app kan je plat praten, tot ik ja zei en nu zit ik eraan vast. :') Het gaat me redelijk goed af, maar zaterdag is het face-to-face dus ik ben heel erg benieuwd.

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 17:06

nereids schreef:
Het is niet dat het dood bloedt oid, hij reageert nog steeds 'leuk' zal ik maar zeggen. Alleen duurt het gewoon een eeuwigheid.


Oh hier ben ik persoonlijk heel snel klaar mee, puur omdat ik zo in het verleden gekloot ben :+
Ik praat eigenlijk de heledag door met mijn match en het voelt zo goed! <3 Nog even afwachten hoe dat komend weekend gaat zijn.

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 17:59

Neverland schreef:
xPareltje schreef:
Noord-Limburg die hebben wel een vervelend accent klopt. :')
Maar midden en zuiden hebben wel een leuk en sexy accent, ik wil alleen maar limburgs haha. :o


Bah schei uit. :') Ik kom uit Limburg en die uit het zuiden hebben toch zo'n lelijk accent. Daar word ik zelfs niet goed van als Limburger. :')


Ik denk dat het ook gewoon heel erg verschilt waar in het zuiden :') Je hebt zuiden en het verre zuiden. Maar ik vind richting sittard en die kanten het accent echt wel reuze meevallen als je het mij vraagt. :P

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 18:42

Oke iedereen heeft zijn puntje weer gemaakt wat accenten betreft nu weer naar de verhaaltjes. :D

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-19 11:56

Over een halfuur richting mijn date vertrekken (hebben afgesproken in de stad) maar wat ben ik een zenuwpees :')

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-19 17:13

Mijn date was echt heel gezellig, ik heb me echt druk gemaakt om helemaal niks.. :+ We zijn eerst even naar het stadspark geweest wandelen en daarna de stad in geweest en wat gedronken. We vonden het allebei leuk, dus een vervolg date staat op de planning alleen even kijken wanneer we kunnen. *\o/*

xPareltje
Berichten: 940
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 22:45

Ik ben bij deze echt volledig klaar met tinder, ondanks dat ik dit topic heb aangemaakt ga ik niet meer meelezen. Ik voel mezelf echt niks waard vreselijk als er mensen zijn die via pb het verhaal willen horen ga je gang :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, BarbaraNova, IASCrawler, Joy_Mennings, Kabayo, Lau07, ManonGrr, Marcella, Marocje, Molly1230, Muronia, Saskiaa_, spookyskippy, SusanH, zonnebloem18 en 197 bezoekers