Varekaj schreef:Zijn quick knots geen optie? Ikzelf gebruik het niet maar je hebt er XL in, die gaan wel lukken denk ik met haar pingpongballen.
Icaro springt eigenlijk omhoog ipv voorwaarts, met best wel knie-actie. Hoog tillen maar niet wegzwaaien. Ik vind 'm super comfortabel, anderen vinden de galop een crime.
Mirjam79 schreef:Wederom een erg mooi beeld! Super gedaan
Adelaide71 schreef:Leuk dat je de filmpjes erbij gedaan hebt! Knap gedaan allebei! <3
Unwritten schreef:Knappe knappe Rêve, wat heerlijk om jullie zo samen te zien Kath!
Muga schreef:Fijn beeld hoor!! Trots op jullie!
Neon schreef:Ziet er netjes uit
Jessix schreef:Kijk dat is alvast een goed begin! Op naar een mooie wedstrijd carrière samen.
Morganlefay schreef:Je zou kunnen kiezen voor een Fjordenboog. Hoef je niet te knotten.
Varekaj schreef:Of een hengstenvlecht als dat lukt?
Heb je geen opmerking gehad op de rode strik? Hier moet die eruit voor je de ring in gaat.
jokari schreef:Ze oogt ineens wel echt groot, na Sammie. :')
Ze is móói. <3 En ik zie jou erg graag rijden, zo veel vriendelijker dan wat vaak te zien is op wedstrijden. Ik heb een hékel aan dressuurwedstrijden kijken omdat ik driekwart van de ruiters van hun paard wil sleuren. :') Niet bij jou. <3
maartje_h schreef:Ik hou van jouw rijstijl <3.
Fijn,vriendelijk beeld ..
Varekaj schreef:Rêve is toch een dame, dan mag een mooi rond stel billen toch geen probleem zijn :D
Ik ben dat opspringen gewoon, mij valt het nauwelijks nog op. Ik weet dat ik bij het aanspringen vooral echt op voorwaarts denken moet nadruk leggen zodat hij naar voor ruimte pakt ipv omhoog te gaan en de eerste pas qua ter plekke te maken. Zowel in draf als galop. Voor mij is de galop een zetel, en hij kan meer dan genoeg lengte maken in zijn passen als hij het wil. Het effectief doen vindt hij meer iets voor in de cross.
ruitje schreef:Wat een mooi beeld. Gek, voor mij blijft Reve in mijn hoofd altijd nog ' jouw veulen' of jouw jonge paard en nu denk ik: goh, die is echt volwassen haha :+
We worden oud :')
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers