Kleurrijke barokpaarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
BriPi
Berichten: 459
Geregistreerd: 05-12-19

Re: Kleurrijke barokpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 18:32

Ik ben helemaal vergeten te reageren, maar ik hou hier zo veel van, echt prachtig! Gaan jullie ook (wanneer heb 'veilig' en open is) naar fairs en festivals dat jullie deze kostuums hebben? Kan ik jullie ergens vinden (online of op evenementen)? Want dit is echt heel gaaf en ik kom het nog te weinig tegen.


rosak
Berichten: 18
Geregistreerd: 09-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 18:57

Wat een prachtige foto's zeg! Ik ben zelf ook een enorme geschiedenis liefhebber dus dit past ook helemaal in mijn straatje :D echt hartstikke gaaf <3

rider
Berichten: 2010
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-21 08:38

Bedankt voor de enthousiaste reacties!

@ Berdien: topic over Arne volgt binnenkort! :D

BriPi schreef:
Ik ben helemaal vergeten te reageren, maar ik hou hier zo veel van, echt prachtig! Gaan jullie ook (wanneer heb 'veilig' en open is) naar fairs en festivals dat jullie deze kostuums hebben? Kan ik jullie ergens vinden (online of op evenementen)? Want dit is echt heel gaaf en ik kom het nog te weinig tegen.


Hoi! Ja, normaal gesproken doen we shows en demonstraties, daarnaast ook fotografie- en filmwerk. Events liggen nu helemaal stil helaas!

Verder organiseren we clinics en workshops in deze stijl van rijden. Je kunt ook een kijkje nemen op onze website: Stichting Historische Rijkunst

Siamsmeesje
Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 11:31

Zie nu pas dat je een YT-kanaal hebt, gelijk even gespiekt en je bij m'n abonnementen gezet +:)+

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar


BriPi
Berichten: 459
Geregistreerd: 05-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 14:56

rider schreef:
Bedankt voor de enthousiaste reacties!

@ Berdien: topic over Arne volgt binnenkort! :D

BriPi schreef:
Ik ben helemaal vergeten te reageren, maar ik hou hier zo veel van, echt prachtig! Gaan jullie ook (wanneer heb 'veilig' en open is) naar fairs en festivals dat jullie deze kostuums hebben? Kan ik jullie ergens vinden (online of op evenementen)? Want dit is echt heel gaaf en ik kom het nog te weinig tegen.


Hoi! Ja, normaal gesproken doen we shows en demonstraties, daarnaast ook fotografie- en filmwerk. Events liggen nu helemaal stil helaas!

Verder organiseren we clinics en workshops in deze stijl van rijden. Je kunt ook een kijkje nemen op onze website: Stichting Historische Rijkunst


Heel gaaf, ik ga er zeker naar kijken en het in de gaten houden, bedankt!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 3 bezoekers