Gouden power merrrie Rêve D'or nog eens.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sintara
Berichten: 7380
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:40

Ik vind jullie echt verbeterd tov het vorige topic! De martingaal zit haar hier veel minder/niet in de weg dat zie je aan alles. Echt goed bezig :D

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB


Ayasha
Blogger
Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-20 21:45

Blackberry28 schreef:
Wat een leuk paard en het rijden ziet er al fijn uit! Ben benieuwd wat voor knap veulen je gaat krijgen uit deze combi! (heb zelf een merrie van Don Carino du Bois)

Ik ook. Wij ook eigenlijk. _O- Mijn man wil een hengst en ik een merrie. Ik hoop dat ze mijn kant kiest. _O- Ik vind hengsten leuk maar ze vragen gewoon meer maatregelen. :)


Marilu schreef:
Het is een prachtig, mooi paard en je zit er als gegoten op !

:+: vindt dit soort opmerkingen wel lief. Ik ben altijd jaloers op combinaties die voor elkaar gemaakt lijken te zijn nl. :+:


pillow schreef:
Wat een mooi dier. Welke afstamming heeft ze?

Vader is Ismir du Tilleul.
Moeder was een Erik x Facet.


Sintara schreef:
Ik vind jullie echt verbeterd tov het vorige topic! De martingaal zit haar hier veel minder/niet in de weg dat zie je aan alles. Echt goed bezig :D

:+: Dankje! Heb veel meegenomen uit het vorige topic. :j
Zoals hier genoemd ga ik de vork nog een ringetje hoger hangen en ik denk dat ik de martingaal al weer iets moet verstellen. Ze is aan rap tempo aan het uitzwaren nu. :D

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Re: Gouden power merrrie Rêve D'or nog eens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 15:08

Superknap paard! Van welk merk is jouw jas die je op de eerste twee foto's aan hebt?

That which yields is not always weak

Ayasha
Blogger
Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Gouden power merrrie Rêve D'or nog eens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-20 11:51

De jas is van equi-theme máár ik heb die jas al van 2005 of 2006. :D
Ik weet dus niet of ze dit model nog maken. :D

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

herous
Berichten: 392
Geregistreerd: 18-08-15

Re: Gouden power merrrie Rêve D'or nog eens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 14:31

Wat een beauty, het ziet er echt een power horse uit!

Ayasha
Blogger
Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Gouden power merrrie Rêve D'or nog eens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-20 01:17

Dat is ze ook echt. Ze is niet groot maar als je langs haar staat of op haar zit voelt ze wel gewoon als een groot paard. <3

Ze heeft zoveel kracht in elke pas die ze maakt en ook best wat temperament en het voelt in de meest positieve zin alsof je op een tornado zit die het goed met je voor heeft. (Bizarre vergelijking maar ze heeft iets ‘onvatbaar’ in haar zijn waardoor ze je echt een ongelooflijk gevoel kan geven..)

Op slechte dagen wist ik ook heel zeker dat als ze me stuk wilde, dat ik stuk ging. Dit is een paard waar je heel veel respect voor moet hebben en zolang je dat hebt, gaat ze door vuur voor je, want zodra je haar boos maakt en ze in ‘vecht modus’ gaat, deinst ze nergens meer voor terug. Dus dat moet je wel echt voorkomen...

Maar eenmaal je dat door hebt is het een fantastisch paard. Zondag na twee weken niks doen er op gegaan terwijl het flink waaide (echt ‘spokende wind’)
Gewoon opstappen en weg rijden. :+:

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers