Onze allereerste wedstrijd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 21:03

Hi, leuk dat je kijkt! *\o/*

Ik had afgelopen zaterdag mijn allereerste wedstrijdje met Vigo!
Vigo is een 12 jarige fjordmix en we zijn al samen sinds hij een kleine baby is <3

We begonnen in zijn jonge jaartjes met wat vrijheidsdressuur, en na het inrijden hebben we ongeveer een jaartje dressuurmatig gereden. Dit beviel ons niet zo, en zijn toen overgestapt naar western. Na een paar jaar lekker rond hobbelen op die manier, zijn we eigenlijk toch weer terug gegaan naar het dressuren en hebben we hele fijne lessen op onze stal! We gaan echt lekker vooruit :j

Ik ben eigenijk nooit het type geweest voor wedstrijden en vond het altijd maar belachelijk dat mensen die stress ondergingen voor wat punten te behalen. Maar het kwam laatst ter sprake en ik had er toch ineens best wel zin in! Geen idee of ik het echt leuk ging vinden en of we dan verder zouden gaan, maar het leek me toch wel erg tof om eens te doen met die knappe pony van me! <3

Voor onze eerste B proefjes kregen we 195,5 en 200 punten, dus daar was ik super blij mee *D *D
Voor velen zal het allemaal niet zo veel voorstellen, maar ik vind het gewoon heel leuk om de foto's te delen van zaterdag. WANT HIJ WAS ZO KNAP! :j


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekkere blije koppies!
Afbeelding

Bedankt voor het kijken <3

Nessie

Berichten: 8576
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:06

Leuke foto’s, het ziet er vriendelijk voorgesteld uit :) Voor het nette kun je nog overwegen handschoenen aan te doen.

Duran123
Berichten: 1075
Geregistreerd: 02-05-19

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:12

Wat een leukerd! En jij straalt helemaal, zo mooi om te zien.
En wat een pracht debuut!

JoliekeDH

Berichten: 846
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:50

Jaaaa zo knap dat jullie het gewoon gedaan hebben *\o/*
Vind het op de foto's ook echt fijn eruit zien, zeker met tankje Vieg op andereen locatie.. volgens mij had hij er ook wel lol in. 8-)

Fillis
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:58

Wat een leuke combinatie! Ik zie een ruiter en een paard plezier hebben en enorm hun best doen :)

Weet je water nog meer in hem zit behalve fjord? Het is i.i.g. een goed uitgepakte kruising!

LuffB

Berichten: 1301
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 22:03

Wat een leuke combinatie zijn jullie!

vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 10:08

Bedankt voor de lieve berichten! <3


Fillis schreef:
Wat een leuke combinatie! Ik zie een ruiter en een paard plezier hebben en enorm hun best doen :)

Weet je water nog meer in hem zit behalve fjord? Het is i.i.g. een goed uitgepakte kruising!


Jazeker! We kennen zijn bonte mama juist (zij is ook een of andere kruising, donkerbruin bont), en eigenlijk is de vader een mysterie, maar moet wel een Fjord geweest zijn haha!

Dit is Vigo met zijn mama in 2011
Afbeelding

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 10:22

Wat doe jij jezelf tekort!! De punten die jij gereden hebt, dromen heel veel van!!

Het is een heel vriendelijk beeld en het plezier straalt er af!! Veel succes samen!

Nielojram

Berichten: 7798
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 18:57

Totaal geen rijtechnische tips, maar wel een outfit-tip O:)
Probeer een wit zadelvormig dekje te scoren, dat zal hem zoveel mooier staan, hij is kort in zijn lijf, en dan ook nog zo'n wit 'laken' op zijn rug.
Hij heeft zelf een veels te mooie kleur omdat ze te bedekken!

vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 19:12

Nielojram schreef:
Totaal geen rijtechnische tips, maar wel een outfit-tip O:)
Probeer een wit zadelvormig dekje te scoren, dat zal hem zoveel mooier staan, hij is kort in zijn lijf, en dan ook nog zo'n wit 'laken' op zijn rug.
Hij heeft zelf een veels te mooie kleur omdat ze te bedekken!



Ik snap je punt! Maar ik ben heel blij met mn (best wel dure) LeMieux dekje hahahah die ga ik niet inwisselen, zonde van het geld! Wie weet ooit als ik een nieuwe moet :j

vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 19:12

Lithya schreef:
Wat doe jij jezelf tekort!! De punten die jij gereden hebt, dromen heel veel van!!

Het is een heel vriendelijk beeld en het plezier straalt er af!! Veel succes samen!



Ah wat lief! *D *D *\o/* *\o/* *\o/*

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 07:37

Gefeliciteerd met de behaalde punten!

Vind het er heel goed uit zien!

En wat hij heeft hij lekker gespierde billen zeg :oo

3timesmom

Berichten: 1319
Geregistreerd: 10-02-07
Woonplaats: België

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 09:13

ziet er fijn uit hoor. Als je het welzijn van je paard voorop stelt kan het best om wedstrijden mee te pikken als je het leuk vind. En zo te zien zit dat wel goed. Lekker genieten van je knappe pony

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:09

De blijheid straalt er vanaf! Leuk om te zien dat jullie samen zoveel plezier hebben. Dat zijn prachtige punten voor de B!

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:41

Wat zijn jullie een leuk stel! Ziet er heel fijn en vriendelijk uit, ik heb verder ook geen tips, behalve lekker blijven genieten samen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:49

Wat een mooi resultaat :-)

Je kunt best wel heel trots zijn :-) Je haalt jezelf een beetje naar beneden door te zeggen 'voor velen zal het allemaal niet veel voorstellen', maar de punten die jij gereden hebt zijn echt heel goede punten. Veel mensen kunnen daar alleen maar van dromen :-) Gewoon trots zijn dus :D

vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-20 13:05

Apple schreef:
Wat een mooi resultaat :-)

Je kunt best wel heel trots zijn :-) Je haalt jezelf een beetje naar beneden door te zeggen 'voor velen zal het allemaal niet veel voorstellen', maar de punten die jij gereden hebt zijn echt heel goede punten. Veel mensen kunnen daar alleen maar van dromen :-) Gewoon trots zijn dus :D



Ik ben ook echt trots hoor!! Maar er zijn volgens mij zoveel mensen die hoger rijden, dat dit voor mijn gevoel dan niet bijzonder/interessant is voor die mensen en dat het het ‘gewoon’ een b proefje is (of ik zit er helemaal naast, kan ook). Maar ik ben zeker wel trots hoor :j :D

Earth

Berichten: 7904
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 13:09

De gemiddelde ruiter die voor het eerst start is al blij als ze rond de 180 punten rijden en een winstpunt scoren, dus ik denk dat je er wat scheef tegenaan kijkt ;) :P Met je debuut 200 punten rijden is echt heel knap! Dus lekker trots zijn :D

vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-20 13:49

Earth schreef:
De gemiddelde ruiter die voor het eerst start is al blij als ze rond de 180 punten rijden en een winstpunt scoren, dus ik denk dat je er wat scheef tegenaan kijkt ;) :P Met je debuut 200 punten rijden is echt heel knap! Dus lekker trots zijn :D



Oh serieus joh? :oo Daar was ik nog niet van op de hoogte! 8)7

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 17:26

En vergeet niet, hier op Bokt plaatsen mensen vooral foto's en resultaten van wedstrijden als het echt goed is gegaan :-)

Al die wedstrijdjes waarbij ze met een 178 en 179 net weer zonder punt naar huis gaan zijn de moeite van een topic niet waard.

Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 23:04

vigo_is_lief schreef:
Nielojram schreef:
Totaal geen rijtechnische tips, maar wel een outfit-tip O:)
Probeer een wit zadelvormig dekje te scoren, dat zal hem zoveel mooier staan, hij is kort in zijn lijf, en dan ook nog zo'n wit 'laken' op zijn rug.
Hij heeft zelf een veels te mooie kleur omdat ze te bedekken!



Ik snap je punt! Maar ik ben heel blij met mn (best wel dure) LeMieux dekje hahahah die ga ik niet inwisselen, zonde van het geld! Wie weet ooit als ik een nieuwe moet :j


Mag ik even inhaken, een zadelvormig dekje vind ik dan weer absoluut niet mooi. Wat je wel kan doen is komen of je het dekje net wat meer naar voren kan leggen. Dan lijkt je pony iets minder kort en klopt de verhouding wat beter. Verder super mooi!!!

juniper

Berichten: 1575
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: USA

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 05:18

Ik vind het er goed uitzien, en het valt me vooral op dat je zo'n mooie lichaamshouding hebt!

vigo_is_lief

Berichten: 1175
Geregistreerd: 23-12-10
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 15:49

juniper schreef:
Ik vind het er goed uitzien, en het valt me vooral op dat je zo'n mooie lichaamshouding hebt!


Oh dankje! Was me zelf nog nieteens opgevallen, ik neig nog welleens te veel naar voren te leunen :)

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:58

Van harte gefeliciteerd met je mooie punten!
Je rijdt je pony echt prachtig op lengte! Heel knap :j

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Re: Onze allereerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 15:45

wat een lekker spekkie! Zo te zien is hij niet eens zo klein.
Mooie punten! Leuk om naar te kijken