Horseboarding Showteam zet wereldrecord op Duindigt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 14:08

oomens schreef:
Van harte gefeliciteerd! Het zag er behoorlijk spectaculair uit zondag. Ik had daar niet meegekregen dat jullie 'groene' boarder zo ongelukkig terechtgekomen was.

Mag ik vragen waarom jullie eigenlijk voor de grasbaan hebben gekozen voor de recordpoging? De drafbaan ernaast zag eruit of die nóg hogere snelheden zou toelaten, en hij leek van een afstand stukken minder hobbelig (iets wat met strak afgestelde boards ook prettig moet zijn).

Desalniettemin een mooie demonstratie (twee eigenlijk) van jullie sport. En wat misschien nog wel meer telt: jullie paarden leken zo netjes gereden. Best wel een fijn gezicht tussen sommige van de andere demonstraties.


Dankje! De boarders springen eigenlijk altijd weer op na een val, een stukje adrenaline en een beetje trots :j maar hij was dus echt heel hard op zijn gezicht/hoofd gevallen, dus duizelig, leek ons een slecht plan dan door te rijden.

Je laatste compliment doet me echt goed, denk dat ik dat het mooiste compliment vind om te horen!! Ik geef het door aan de rest!

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Horseboarding Showteam zet wereldrecord op Duindigt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:21

Een oud- Poelruiter hier, leuk om je zo te volgen! Ziet er vet spectaculair uit, zou het eigenlijk zelf wel eens willen doen maar weet niet zo goed hoe :')

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Horseboarding Showteam zet wereldrecord op Duindigt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 16:36

Wat een gigantische toffe sport is dit ook om te zien zeg! Genoten van de foto's! Ga zo door en gefeliciteerd met het record :)

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 16:37

Castilja schreef:
Een oud- Poelruiter hier, leuk om je zo te volgen! Ziet er vet spectaculair uit, zou het eigenlijk zelf wel eens willen doen maar weet niet zo goed hoe :')


Thanks!! Er zijn diverse organisaties die er trainingen in geven, maar je kan prima zelf beginnen hoor (pb maar)
Maarre, wel nieuwsgierig, wie ben je?

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 16:38

xDenies schreef:
Wat een gigantische toffe sport is dit ook om te zien zeg! Genoten van de foto's! Ga zo door en gefeliciteerd met het record :)


Dankjewel! Ja het is een super toffe sport!

trysteffy

Berichten: 3236
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Re: Horseboarding Showteam zet wereldrecord op Duindigt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:21

Ik heb jullie gezien in opmeer. Vond het echt super gaaf om te zien!

Die met die bles was er toch niet bij? En die palomino is dat de zelfde paard of weer een ander die ik zag?

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 18:48

Leuk!

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 20:59

trysteffy schreef:
Ik heb jullie gezien in opmeer. Vond het echt super gaaf om te zien!

Die met die bles was er toch niet bij? En die palomino is dat de zelfde paard of weer een ander die ik zag?


Nee klopt de palomino met de bles was er helaas niet bij! Hij liep een paar weken geleden niet helemaal rad, ze wilde geen risico nemen met haar paard.

We hadden afgelopen zondag geen palomino mee alleen een lichte vos, Lena, ook een quarter maar dan een merrie :)

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: Horseboarding Showteam zet wereldrecord op Duindigt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:42

Proficiat!!!!
Gaaf om te zien!

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 17:44

webster543 schreef:
Proficiat!!!!
Gaaf om te zien!


Thanks! Nog steeds blij!