Een halve zomer-competitie met Royal Samber!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ayasha
Blogger
Berichten: 57827
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-19 16:59

Thx Avalanche! We hebben iig al zat voorpret met de geselecteerden. _O-

Getup; Ik ben nog nooit in Wallonië geweest dus heb geen ide of het niveau vergelijkbaar is. Ik weet wel dat LRV ruiters die KR komen rijden veelal nooit lang blijven... := Eentje gaf letterlijk toe dat het bij de LRV gewoon makkelijker winnen was. := Hoeveel daar van waar is weet ik natuurlijk niet omdat ik zelf nog nooit LRV gereden heb.
Kwa aantallen wisselt het heel erg. Ik heb al met een stuk of 10 in de niveau 2 gezeten maar ook al met 18. Dat wisselt echt heel sterk van wedstrijd tot wedstrijd maar kwantiteit zegt niks over kwaliteit van de concurrentie he. :)
Zo heel veel normale paarden zie je bij ons niet. En die wat mee lopen, doen dat veelal niet vooraan... :o :=
Ik denk dat ik met Sam heel veel voordeel heb dat hij een hele leuke uitstraling heeft.. Hij compenseert voor zijn gangen met dat koppie van 'm. :+: En Sam heeft gewoon correcte basisgangen. Niks spectaculair maar wel met een fijn achterbeen. Mooi koppie, staart in de lucht en je komt al een heel eind als kleine man. :)) :+:

poetser: :+: Hij is ook gewoon echt mijn kerel... Der zit een handleiding bij waar je een 26 delige encyclopedie van kan maken als je wil maar hij is zo charmant.... :+: Hij heeft ook allerlei gekke gewoontes die gewoon helemaal niet paard-achtig zijn. _O- Daarmee compenseert ie voor al zijn issues denk ik. _O- En hij weet wie hij moet versieren om verwend te worden. :') Want hij is echt rót-verwend en ik weet het...... En toch blijf ik het doen. _O-

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers