6 jarige Welsh Cob C op dressuur wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-19 11:13

xxxphoebe schreef:
Misschien even fijntjes deze wedstrijduitslag mailen naar de besbetreffende clinicinstructeur?


Dat heeft ze ook zeker onder ogen gekregen. Ze zei dat in de c klasse L nog te doen is voor haar. Maar dat we niet al te veel meer moeten verwachten omdat ze te compact zou zijn. Fijn te zien dat er welsh vond zijn die het Z halen

Hoera Redd Velvet R.H.A. is geboren op 24 juni 2021.
Hengstveulen van Redd Bull x Veenstra’s Promise
Rond 1 juni 2023 verwachten wij een veulen van Brummerhoeve’s Redd H x Veenstra’s Promise


Dioxide
Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: 6 jarige Welsh Cob C op dressuur wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 11:22

Goed gereden meiske! En trek je vooral niks aan van het commentaar van 1 clinic, je hebt nu al heel mooi het tegendeel bewezen. Het is juist super knap om een paard wat zijn bouw iets minder mee heeft, goed aan het lopen te krijgen. Zonde dat ze daar tijdens de clinic niet op focussen in plaats van "doe 'm maar gewoon weg".

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Saul
Berichten: 9649
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 11:24

Huis tuin en keuken pony? >;)

Het is een prachtig dier! <3 Ik zou m achtermekaar willen hebben, hoeft geen eens een strikje om :D

Leuke combinatie met je dochter!
Daar zit echt wel potentie in hoor :j

Ineke2
Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 11:54

Knappe pony en super resultaat!

Ik snap zeker met een clinic niet dat je iemand met zulk commentaar naar huis laat gaan. Iedereen is toch trots op zijn of haar dier en je hoort met zo’n proefgerichte clinic behapbaar commentaar te krijgen van puntjes waar aan gewerkt kan worden zodat je je wedstrijd proefjes beter kunt rijden / oefenen.

Daarnaast juist ook positief iets meegeven zodat je met een goed gevoel aan de slag kunt met de puntjes waar aan gewerkt moet worden.

Is dit een jury die jureert namens de KNHS? Ik zou dan een klacht overwegen namelijk. De KNHS wil zeker de jeugd stimuleren want dat is immers de toekomst. Dan kunnen ze zulke uitlatingen missen als kiespijn.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-19 14:04

Ineke2 schreef:
Knappe pony en super resultaat!

Ik snap zeker met een clinic niet dat je iemand met zulk commentaar naar huis laat gaan. Iedereen is toch trots op zijn of haar dier en je hoort met zo’n proefgerichte clinic behapbaar commentaar te krijgen van puntjes waar aan gewerkt kan worden zodat je je wedstrijd proefjes beter kunt rijden / oefenen.

Daarnaast juist ook positief iets meegeven zodat je met een goed gevoel aan de slag kunt met de puntjes waar aan gewerkt moet worden.

Is dit een jury die jureert namens de KNHS? Ik zou dan een klacht overwegen namelijk. De KNHS wil zeker de jeugd stimuleren want dat is immers de toekomst. Dan kunnen ze zulke uitlatingen missen als kiespijn.


Ik heb het er wel over gehad om er iets mee te doen. Het vervelende is alleen dat we haar als jury in de hogere klasse echt wel tegen gaan komen. Mijn dochter heeft echt wel respect voor haar en haar dochter die echt hoog rijdt. Het blijft een persoonlijke mening die altijd blijft hangen. Maar al deze reacties vindt ze prachtig. Dankjewel x

Hoera Redd Velvet R.H.A. is geboren op 24 juni 2021.
Hengstveulen van Redd Bull x Veenstra’s Promise
Rond 1 juni 2023 verwachten wij een veulen van Brummerhoeve’s Redd H x Veenstra’s Promise

Agnes
Berichten: 2156
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Stiens (frl)

Re: 6 jarige Welsh Cob C op dressuur wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 14:12

Gewoon genieten van deze superresultaten! Het is en blijft een jurysport en de ene dik haal je zulke dikke punten en bij een zeikjury haal je geen winstpunt. Dat hoort erbij. Gewoon vooral lekker doorgaan, trots zijn op jullie zelf en genieten van het samen rijden! Ik vind het een supermooie pony, lijkt wel op de mijne.

Op Marktplaats, heb ik meer dan 500 advertenties actief. Zie link: http://www.marktplaats.nl/verkopers/12778728.html

kwita
Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 14:18

Dat is nu echt de reden dat ik allang geleden gestopt ben met wedstrijden....ik had ook altijd van die vriendinnetjes die te rond waren of te korte benen hadden. Heb je ook die resultaten gedeeld met die persoon die dat zei...?.Nou dan kunnen jullie wel dubbel genieten gewoon omdat het gaat.

( Maar wat een hork om dat zo tegen je dochter te zeggen!) _-:(

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

keresa
Berichten: 2011
Geregistreerd: 29-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:32

MarryAnneR schreef:
keresa schreef:
Is dit Carless Dazzle
Misschien


Hey wat leuk! Ken je haar?


ik heb je een pb gestuurd

ja ik kan haar

Keresa en pleunie en Lynn voor altijd in mijn hart
Mis jullie

BigOne
Berichten: 38191
Geregistreerd: 03-08-09

Re: 6 jarige Welsh Cob C op dressuur wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:59

Och met dit soort pony’s en een goede ruiter kun je ook makkelijk het Z2 halen hoor, lijkt me dat dat jurylid het wat hoog in der bol heeft.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Re: 6 jarige Welsh Cob C op dressuur wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-19 12:53

En vandaag zijn ze weer 2 x eerste met 194 en 198 punten

Hoera Redd Velvet R.H.A. is geboren op 24 juni 2021.
Hengstveulen van Redd Bull x Veenstra’s Promise
Rond 1 juni 2023 verwachten wij een veulen van Brummerhoeve’s Redd H x Veenstra’s Promise

hiphopje
Berichten: 2321
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: in de Maasduinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:55

MarryAnneR schreef:
En vandaag zijn ze weer 2 x eerste met 194 en 198 punten

*\o/*

And into the forest i go
To loose my mind and find my soul

Paardenfann4
Berichten: 1333
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 13:12

Wat geweldig! Ben benieuwd wat die jury er nu van zegt haha.

libert
Berichten: 46
Geregistreerd: 14-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 14:23

En zelfs al zou iemand een HTK pony hebben...ik bedoel niet deze hoor, want ook ik vind haar er best sjiek uitzien, wat is daar dan mis mee? Juist een mooie leerschool om een iets minder efficiënt gebouwde pony correct te laten lopen. Of moet het perse een kweekvijver voor de hogere sport zijn?
Het is je dochter gegund hoor!

Chapeau2002
Berichten: 897
Geregistreerd: 18-03-15
Woonplaats: Heemskerk

Re: 6 jarige Welsh Cob C op dressuur wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 15:08

Wat goed dat je dochter zich niet uit het veld laat slaan door zo'n nare opmerking +:)+ . Ze komen er saampjes vast wel. Het is een hele leuke combi, geniet ervan :j

Alles wat je aandacht geeft groeit..

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Re: 6 jarige Welsh Cob C op dressuur wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-19 16:43

We hebben er ook echt lol in. Vandaag ook weer tussen de super chique pony’s gereden, inclusief oortjes en Personal trainers, schreeuwende ouders. Leuke complimenten gehad op het protocol dat het vriendelijk gereden was en een leuke combinatie.

Hoera Redd Velvet R.H.A. is geboren op 24 juni 2021.
Hengstveulen van Redd Bull x Veenstra’s Promise
Rond 1 juni 2023 verwachten wij een veulen van Brummerhoeve’s Redd H x Veenstra’s Promise

keresa
Berichten: 2011
Geregistreerd: 29-11-04

Re: 6 jarige Welsh Cob C op dressuur wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 16:45

Goed gedaan jullie komen er wel

Welsh is top

Keresa en pleunie en Lynn voor altijd in mijn hart
Mis jullie

Dioxide
Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 17:20

Wat super goed dat ze vandaag weer 2x eerste is geworden! *\o/*

MarryAnneR schreef:
Ik heb het er wel over gehad om er iets mee te doen. Het vervelende is alleen dat we haar als jury in de hogere klasse echt wel tegen gaan komen. Mijn dochter heeft echt wel respect voor haar en haar dochter die echt hoog rijdt. Het blijft een persoonlijke mening die altijd blijft hangen. Maar al deze reacties vindt ze prachtig. Dankjewel x

Klinkt als een jurylid wat je dochter als concurrentie ziet voor haar eigen dochter en via deze weg haar wil demotiveren of tegen wil werken :x

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers