Ellie en dressuur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Ellie en dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 12:08

Hallo,

Elaya is inmiddels al meer dan 2 en een half jaar in mijn bezit en we hebben zo onze ups en downs gehad en ook op dit moment gaat de dressuur niet helemaal zoals ik zou willen maar langzaam komen we er wel. Een stalgenoot is gisteren foto's wezen maken van mij en Elaya. Het ging niet echt super, ze is de laatste tijd erg sterk en met name rechtsom niet lekker te rijden.
Ik vind het jammer dat op de foto's te zien is dat ze sterk is en ik weet dat ik moet proberen om zelf los te laten maar dit is af en toe erg lastig. Ik krijg op dit moment 2 keer in de week dressuurles dus we zijn nog goed bezig met het oefenen hiervan.
Springen gaat ons wel goed af op het moment :D maargoed de dressuur hoort er ook bij ;)

Voor de mensen die Elaya niet kennen:
Elaya is een 7 jarige KWPN merrie, haar papa is Tangelo van de Zuuthoeve.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de foto hieronder was de enigste foto in galop, helaas viel ze hier een beetje uit elkaar...
Afbeelding

En dan ook nog even 2 springfoto's, mijn houding is niet geweldig maar ook krijg ik hier springles voor.
Afbeelding

Afbeelding

tumtummie
Berichten: 1486
Geregistreerd: 06-04-05

Re: Ellie en dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:38

Leuk paard heb je! Probeer er goed op te letten dat als hij rechts sterk is je hem niet ook naar rechts laat kijken. Probeer door veel voltes en wissel van kant je paard losser te maken. Veel succes nog samen!

N_Quirro

Berichten: 343
Geregistreerd: 27-05-11
Woonplaats: Achterhoek

Re: Ellie en dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 18:05

Super goed bezig *\o/* /3

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Ellie en dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 02:08

Ziet er goed uit Felien!

eldora1

Berichten: 1858
Geregistreerd: 06-04-11
Woonplaats: Kamerik

Re: Ellie en dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 08:37

Ellliiieee <3