2017: een jaar vol vosjes!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

2017: een jaar vol vosjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-17 17:18

2017 was een mooi sportjaar waarin ik veel verschillende paarden gereden heb, tijd om eens een fototopic te maken!

Het jaar begon goed, Atomic slaagde in januari voor haar IBOP en werd daarmee Ster
[ img ]


In februari en maart trainde ik rustig door voor het zomerseizoen en pakten we wat kleine wedstrijden mee. Glory Day deed super haar best en liep heel wat prijzen bij elkaar in het L1 en L2
[ img ]


Atomic, die inmiddels drachtig was, ontwikkelde zich ook tot een fijn sportpaard...
[ img ]


...en superbraaf bospaard!
http://i241.photobucket.com/albums/ff26 ... 2293_1.jpg



In mei ging ik met Donnie aan de slag, zelf gefokt, 4 jaar oud, en net een week zadelmak
http://i241.photobucket.com/albums/ff26 ... 2228_1.jpg


Eind mei kochten we een drachtige UB40 merrie, Arizona, even smokkelen met een foto van een paar maanden later, want op dat moment was ze nog niet zo fotogeniek
[ img ]


Arizona paste mooi in het rijtje bij onze andere UB40 vos merrie, Fifth Avenue, die inmiddels ook drachtig gescand was!
[ img ]


18 juni werd ons superknappe hengstveulen geboren, Melbourne. Surprise surprise: een vos. Hier drie dagen oud <3
[ img ]


Ondertussen reed ik ook het getalenteerde eventingpaard Eclips, die ik uitbracht in het L2
[ img ]


In juli gingen we met Glory naar de Centrale keuring in de Mortel, ze slaagde in 2016 al voor de IBOP en had ook het Prok certificaat al op zak. Op de CK promoveerde ze tot Elite merrie <3
[ img ]


Twee weken later liep ze op de Brabantse Kampioenschappen in het L2. In een superfijne proef scoorden we 68,17%. Die score leek zeker goed genoeg voor een hoge klassering, maar helaas waren de verschillen erg klein en misten we op 0,33% de finale. Dat was wel even zuur, maar ik was heel blij met hoe ze gelopen had!
[ img ]


Ondertussen trainde ik door met Eclips, die in september zijn Z1-debuut winnend afsloot! Daar hield ons avontuur helaas op omdat hij verkocht werd.
[ img ]


Glory was in de training onderweg naar haar M2 debuut
[ img ]


Melbourne groeide uit tot een stoere, knappe hengst
[ img ]


Dit winterseizoen laat Glory hele mooie dingen zien in het M2, ik ben heel blij met haar vooruitgang. Ze heeft in een kleine anderhalf jaar tijd zo veel geleerd <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]



Het was een hele grote uitdaging om 15 foto's te kiezen uit een heel jaar, meer foto's en wat bewegend materiaal staan evt op insta, link in onderschrift :)

Op naar 2018! Met hopelijk een paar mooie, gezonde veulens en veel fijne ritjes. *\o/*

© de foto's zijn oa gemaakt door Picture Pure, Foto4u, Digishots en Iris van Meijl fotografie


x_Milou
Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: 2017: een jaar vol vosjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-17 17:36

Bedankt allebei :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers