Weer 'n jaar en 1400km verder met AV Djunnah <3

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letizia
Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Weer 'n jaar en 1400km verder met AV Djunnah <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-17 15:53

Wellicht geen bijzonder overzicht, maar wel genoten. Het doel gesteld op 1200 recreatieve (maar geen slome)km's, dus 100km per maand. Eind augustus zaten we al aan de 1200, dus opgeschroeft naar 1500km. Helaas na de zomer werd de wei erg kaal ondanks veel extra bijvoer van onze kant ging Djuun invallen en eenmaal op stal weigerde ze het hooi wat gevoerd werd te eten. We kochten uiteindelijk zelf het ruwvoer en kilo's pulp er in gestopt. Jammer genoeg had ze al zo veel conditie ingeleverd dat fanatiek rijden er niet meer bij was. Gezien de komende veranderingen op stal, wat niet aansloot bij onze wensen, hebben we besloten begin december Djuun te verhuizen. Enorm tegen op gezien, maar ze doet het zo goed <3 Dus rustig aan weer conditie opbouwen.

Maar goed, veel meer dan 1400 km gaat het niet meer worden, vandaag deze mijlpaal gehaald en ontzettend trots op die luie Arabier :+:

Veel strand gezien dit jaar :)
[ img ]
[ img ]

Volledig overgegaan op bitloos, bevalt prima!
[ img ]
[ img ]

Eindelijk een eigen trailer, al veel opstap geweest en hopelijk volgend jaar nog meer leuke rij plekjes bezoeken!
[ img ]
[ img ]

Prachtig op de foto gezet door Larissa <3
[ img ]

En veel As seen trough horses ears foto :')
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ook lekker aan de wandel geweest, mooie manier om stap conditie (met name voor baas) weer terug op te bouwen :)
[ img ]
[ img ]

En foto van vandaag, niet meer dichtbij het strand, maar wel dichtbij het Veerse meer :)
[ img ]


Letizia
Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-17 14:37

Wat een super leuke reacties, bedankt!

Zag Djuun d'r oortjes ineens op de facebookpagina van bokt :D

@emilyslaluna, ja klopt, skyline van Vlissingen boulevard!

@scooby09: Djunnah is een Balasjow x Alexander :)

@Katyatje: halverwege het zomerseizoen zijn we volledig bloodvoets gegaan, mede omdat het toch regelmatig voorkwam dat ze 'n schoen verloor en steeds weer een speurtocht naar de verloren schoen wordt best irritant op den duur :+ maar nu de hoeven minder snel groeien merk ik dat ze aan de voorkant soms wat gevoelig is, dus binnenkort eens de smalle versie van scootboot proberen. Achter staat ze al veel langer "bloot", die lijken het beter te trekken. Verder zijn het wel hele fijne schoenen :)


Letizia
Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Weer 'n jaar en 1400km verder met AV Djunnah <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-17 14:13

Op de facebook pagina en uitgelicht en ik nog wel denken dat ik dit jaar een redelijk saai topic had gemaakt :+ Super leuk :)

Thanks wederom voor de leuke reacties!

Ik denk dat ik voor volgend jaar geen doel maak, maar wel zien waar het schip strand. Ik hoop nog eens lekker met d'r weg te kunnen voor 'n paar dagen en verder gewoon veel genieten :)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot en 2 bezoekers