Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariekeS_
Berichten: 4704
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:25

Aranel schreef:
Wat een stoer paard zeg!! Ziet er heel mooi uit. Op een paar foto's lijkt het of hij de neiging heeft om wat te kantelen, stond dat toevallig ook op je protocol?
Juryverschillen heb je toch gauw hoor. Afgelopen weekend jureerde ik op de Friese kampioenschappen en mijn collega bij H zat bij 2 combinaties 20 punten lager dan ik. Sommige dingen zie je gewoon perfect bij C en minder bij H en andersom. En het ligt er ook maar net aan hoe zwaar een jury een foutje meerekent in het algehele cijfer. Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is hoor.


Dat heeft ze zelf ook al genoemd in de openingspost :)
TS: het valt mij op dat je op de foto's waar hij kantelt, je linkerhand een fractie lager hebt dan je rechterhand. Misschien dat hier ook nog wat aan te sleutelen valt?

Ik kan helaas het filmpje ook niet zien op FB, ben wel heel benieuwd!

Op basis van de foto's vind ik hem in ieder geval al weer heel veel vooruitgegaan tov van je vorige topic. Het is duidelijk te zien dat hij nu makkelijker de oprichting aanpakt en hij lijkt een stuk stabieler.
Knap hoe jullie steeds zo fijn doorsleutelen en extra fijn als dat beloond wordt met zo'n top resultaat +:)+


TROY (2019) & LAYS (2014)



MariekeS_
Berichten: 4704
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 22:48

Michelle77 schreef:
keshia schreef:
Ik moet dat dan toch eens nakijken en hier in de buurt de jury vertellen dan.. ik krijg ook steeds op mijn protocol terug dat ze moet zakken tot kniehoogte!

Heeeel veel juryleden Willen nog steeds tot kniehoogte zien.

Bovenstaande heb ik gekopieerd van de knhs site.


Op basis daarvan zou je zeggen dat commentaar in de trant van "neus meer eruit" passender was geweest. Op de foto loopt hij wel tussen boeg- en kniehoogte maar nog wel achter de loodlijn.


TROY (2019) & LAYS (2014)

MariekeS_
Berichten: 4704
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 23:05

Michelle77 schreef:
Dat vind ik inderdaad ook, volgens mij ook gepost hier. :D


:') oja.. grapje :evaw:


TROY (2019) & LAYS (2014)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers