Ruiter en fietser klaar..... rijden maar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie__
Berichten: 372
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:17

Wat heb je er een leuk topic van gemaakt! Zo te zien hadden jullie veel lol onderweg, alleen jammer van de uitglijder (hopelijk niks aan overgehouden). Moest stiekem even lachen om de paddestoelen foto, hoorde jullie inderdaad zeggen dat je die had gemaakt ivm met tijd over haha. Jammer dat dit op het laatst iets is vertraagd door de auto’s en daarom geen podiumplek. Maar als het maar leuk was! :D

Jorike Janna J.K. <3 B+10 — L1+0


Nathalie__
Berichten: 372
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 15:04

Citaat:
Hahaha ja we hadden "tijd" zat, waar stond jij op de route? Nee niks aan de uitglijder over gehouden, gelukkig! Het was zeker leuk!


Haha ik was degene die je nog aansprak dat ik jullie herkende van bokt. Jullie waren net gefinisht, wij moesten daarna nog starten voor de 10 km. Gelukkig zijn jullie nog heel :D

Jorike Janna J.K. <3 B+10 — L1+0


Nathalie__
Berichten: 372
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 08:33

Citaat:
Ahhhh dat was jij, ik was me idd nog aan het afvragen wie dat was, maar nu weet ik het! Voelde me een soort bekende bokker :D
Hoe ging het bij jullie?

Haha, jullie vallen regelmatig op, op bokt! Bij ons ging het boven verwachting goed. Deden de 10 km, met een niet al te goede conditie van paardlief. Ze vond het alleen zo leuk dat we alsnog een goede tijd hebben neergezet. Waren startnummer 58.

Jorike Janna J.K. <3 B+10 — L1+0

Nathalie__
Berichten: 372
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Damwâld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 13:25

Citaat:
Als het opvallen maar positief is :o
Leuk, paardlief had er dus zin in! Volgend jaar weer?

Haha jazeker vallen jullie positief op! Jullie doen leuke dingen en ik vind Prada een leuk paard!
Spoiler:
*en je anky Leopard dekje is mooi*
Ja ze vond het fantastisch, dus dat is altijd leuk. Volgend jaar zeker weer. :D

Jorike Janna J.K. <3 B+10 — L1+0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: akishino en 36 bezoekers