Poow en Jesse rijden met een hoop plezier verder.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jess_Ashlinn
Berichten: 357
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:17

Je mag wel gaan kijken naar een grote pony , Jesse word/ is wel erg groot voor Poow..



Jess_Ashlinn
Berichten: 357
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:30

Jolliegirl schreef:
Ach.. Hij komt er nog niet eens onderuit..
Dit kan nog makkelijk. Poow lijkt er absoluut geen last van te hebben!

Leuk hoor!!


Benen nog niet inderdaad, maar ik vind het bovenlijf te lang :)

Jess_Ashlinn
Berichten: 357
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 09:06

Muztang schreef:
Wat een onzin zeg. Hij past er prima op. Ik vind het zo jammer dat ‘het beeld’ -wat énorm subjectief is - zou moeten bepalen dat je te groot bent voor je pony. Pony kan het makkelijk aan, sterker nog, ze loopt fijner dan veel grote paarden, en hij kan nog lang niet meelopen.



Ja inderdaad, het gaat er toch om dat zowel ruiter als ook de pony er plezier in hebben en het leuk vinden om samen te werken. Dat vind ik belangrijker dan dat het een mooi perfect passend plaatje is. En zo te zien hebben Jesse en zijn pony nog genoeg plezier en zit hij haar zeker nog niet in de weg. Ik denk dat het ook een beetje een vertekend beeld is misschien op de foto's doordat het een wat stevigere pony is qua ras, en dan een wat dikkere korte nek hebben. Ik vind dit vaak ook met tinker, fjorden of haflingers lijken, terwijl deze rassen super sterk zijn en vaak makkelijk iemand kunnen dragen.


Tuurlijk is plezier belangrijk, maar ik vind hem zelf te lang voor de pony. Als een volwassen iemand op Bokt op een te klein paard zit, dan moet je iedereen eens horen piepen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Poow een hele leuke pony en het plezier met de kinderen straalt eraf, maar ik vind niet dat plezier boven te lang moet staan :).

Jess_Ashlinn
Berichten: 357
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: Poow en Jesse rijden met een hoop plezier verder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:13

En mennen is dan ook een leuke optie :).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: veerle_1001 en 6 bezoekers