Vliegenspray At Liberty

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HippoLogic
Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Vliegenspray At Liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-18 00:10

Het is Dressuur in Vrijheid of het hier goed staat weet ik niet.

Kyra is geboren in een natuurreservaat in Nederland. Nu woont ze al 6 jaar met mij in Vancouver, Canada.
Ik ben zo blij dat ik haar gelijk (met behulp van positieve bekrachtiging/positive reinforcement aka clickertraining) heb laten wennen aan allerlei sprays.

Het eerste wat ik wilde was haar open wond op haar been sprayen met desinfecterende spray want ik kon haar nog niet uit de stal halen (ze was echt Wild en overal bang van, dus geen optie) en met een emmer water in de weer was het ook niet. Een simpele spray en duimen maar (is gelukt de wond is geheeld en haar been is OK).

Later heb ik ook met vliegensprays en andere sprays geoefend en het is zo gemakkelijk om een paard te hebben waar "je even heen loopt om te sprayen" als ze in het land of een paddock staan.

Hier een video van vorige week! Kun je geloven dat dit witte paard hetzelfde dier is als die in de onderste video (toen we nog in Hoogezand stonden) :D



Hier een oudere video waar Kyra nog een jonge twenter is:

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


GaelleS
Berichten: 1976
Geregistreerd: 06-08-10

Re: Vliegenspray At Liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 11:41

Hey!

Mag ik die hebben Hippologic? haha :P Dan add ik ze gewoon zo in de afspeellijst. Echt zoveel paarden nog die bang zijn van een vliegenspray!!

HippoLogic
Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Vliegenspray At Liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-18 19:02

Ja ik PM je even :)

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers