Ervaringen online Featherlight Academy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Zighenya
Berichten: 635
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Broek in Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 22:51

Topic is al een tijd niet actief, maar juist daarom vraag ik me af hoe de ervaring van TS is met haar abonnement? Of nog steeds niet daadwerkelijk lid geworden.

Ik ben sinds een week lid en ondanks ik ook erg moeilijk vind 'na te doen' wat in de filmpjes gebeurd en 3 dagen nodig heb voor wat Yvet in 10 minuten doet heb ik er toch al wel wat aan gehad.

Heb net een nieuwe 4 jarige, groene pony en wilde het beleren eens over een andere boeg gooien. Heb altijd veel bewondering gehad voor Natural Horsemanship, Horse Agility, TRT, etc maar nooit het geduld en vooral talent om echt door te zetten. Het is echt heel leuk om te zien dat ik nu in zo'n korte tijd in vergelijking met mijn andere pogingen zoveel bereik.

Ik vind het wel echt lastig dat ik nergens terecht kan met een vraag als mijn paard totaal anders reageert dan op de video. Het zal liggen aan mijn lichaamshouding maar wat doe ik fout? Zou het toch wel chique vinden als er voor dit geld in elk geval een ledenforum of iets zou zijn.

Wel ook gelijk even Warwick Schiller gegoogled, die staat in de favorieten voor als ik vast loop straks met Featherlight.

Everything seems impossible until it's done - Nelson Mandela


Sky_As
Berichten: 4662
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-22 11:52

Ja, ik ben inmiddels een maand of 2-3 lid denk ik. Op zich vind ik het nog altijd best interessant hoor! heb er ook nog geen spijt van. Maar ook ik merk wel dat het soms wat lastig is.
Mijn pony, reageerde namelijk heel slecht op de vlag. Daar schoot hij echt van in de verdediging. (hij is het type, niet bang van de duivel, en vind ik het wel spannend probeer ik het te vermoorden in plaats van dat ik er weg van ren).
En ik merk, dat je daar niet echt handvaten voor krijgt tijdens de online training.
Dus ik laat de vlag maar weg, en doe het met een zweep (niet raak slaan uiteraard, maar ik merk dat hij daar gewoon beter op reageert omdat hij daar niet bang van is, en daar niet van in de verdediging schiet maar er wel respect voor heeft).

Ik ben het wel met je eens dat het jammer is dat je geen vragen kan stellen. Qua dat is het platform van Jill (team by Jill) veel gebruiksvriendelijker. (daar ben ik ook nog steeds lid van, omdat die op rijtechnische gebied gewoon echt heel goed is)

Ik merk wel dat de dingen die ik met mijn pony op pak, hij wel reageert. Maar een hele brutale is wel echt andere koek als de vaak sensibele dieren die Yvette gebruikt. Die donkere (tinker?) probeert ook weg te rennen. De mijne probeerde echt de vlag te vermoorden.

toevoeging: Mijn pony was hengst en had best wel last van zijn hormonen (zeker tegenover andere paarden). Nu inmiddels dus gecastreerd, en hij wordt wel echt al milder. Maar ik merk dat Yvet toch vooral met ruinen en merries werkt, en dat is toch ook wel echt net even anders dan een hengst :o .....

https://www.mbcfotografie.nl
Memory by Cindy, paardenfotografie, dierenfotografie, portret- en zwangerschapsfotografie
Volg op Instagram Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

Earth
Berichten: 7733
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:35

Ik denk dat dat altijd het lastige blijft aan een abbonnement. En het gevaar ook, want je creëert situaties waarbij het soms van belang is hoe jij reageert op je paard. Als er dan niemand naarst de zijlijn staat, kan er miscommunicatie ontstaan en in het geval zoals jij omschrijft met die vlag, vind ik dat best wel een risicovolle situatie. Ten eerst kan het gevaarlijk worden, maar ten tweede kun je ook ongewenst gedrag aanleren, of anders gezegd, niet corrigeren. Dan doe je een stap terug ipv een stap voorwaarts.
Ik denk dat als je echt verder wilt met zo'n methode, dat je echt een lesmens naast je moet hebben die je direct kan helpen wanneer je ergens tegenaan loopt. Want dat is juist ook de hele clou, je lichaamstaal en hoe jij reactief kunt zijn op je paard en andersom.

Earth het reisbureau.

Sky_As
Berichten: 4662
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-22 12:42

Dat ben ik absoluut met je eens.
alleen het vinden van lesgevers (die ook weten waar ze mee bezig zijn) valt niet mee. Zeker op het moment dat je een bepaalde manier probeert te volgen. Daar komt dan natuurlijk ook bij dat je niet op iedere locatie zomaar een fijne cirkel hebt. en zo nog meer van dat soort dingen. Maar goed, met een beetje puzzelen komen we er wel. Castreren heeft bij ons al veel goeds gedaan.
Het is jammer dat de dagen bij haar zo verschrikkelijk duur zijn. 700-1200 euro voor een trainingsweekend, met alle respect, heb ik er niet zo maar voor over, dat kan ik niet verantwoorden tegenover mijn bankrekening om dat voor 2-3 lessen (want daar komt het dan zo'n beetje op neer) te betalen....

https://www.mbcfotografie.nl
Memory by Cindy, paardenfotografie, dierenfotografie, portret- en zwangerschapsfotografie
Volg op Instagram Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

plutolover
Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:55

ik ben ook nog zoekend naar een goed pladform over gedrag over paarden. Maar de featherligh sprak mij aan.. maar door dit topic wordt ik niet entausast. nu kan ik wel veel leren vanuit filmpjes enz maar beetje uitleg is wel fijn.

nu heb ik wel een vriendin die ook veel met jonge paarden werk ook met gedrags probelemen en zei gaat mij helpen. Ik ga dan vragen of ik het mag filmen om zo terug te kijken.

petra8
Berichten: 1128
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:01

Ik heb daarom gekozen voor TRT, omdat ik daar mijn vragen kon stellen en video's kon insturen bij de live Q en A's.

Blogs, boeken en cursussen over Communiceren met dieren, Chakra's bij dieren, Astrologie bij dieren, Paardenkarakters lezen en Bomen, planten en kruiden voor paarden https://www.paardennatuurlijk.com

fardoe
Berichten: 913
Geregistreerd: 10-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:04

Ik denk dat als je naast Yvet ook anderen volgt , zoals Warwick Schiller, waar heel veel filmpjes van te vinden zijn op YouTube, je toch wel een eind komt. Zeker als je de intentie en de energie begrijpt waar ze alle twee over spreken.
Verder vind ik Felicity Davies erg goed werk doen. Op haar instagram en volgens mij ook Facebook kun je wel vragen stellen. Ik heb zelf weleens filmpjes naar haar gestuurd omdat ik vast liep met mijn paard en zij heeft daar goed advies in gegeven.
Natuurlijk wil ze haar programma aan je verkopen, dat is ook haar goed recht , ze moet ook haar geld verdienen. Maar als je echt vastloopt is ze wel bereid om je gratis advies te geven.

Ratna Paardentrack in Frankrijk

plutolover
Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:11

ik begrijp hun intentie en energie zeker wel. Heb long time ago (16 jaar geleden) toen ik met mijn toen nog jonge haf van 7 in de knoei kwam kwa gedrag en dit nog helemaal niet zo 'populair' was. Mij geleerd was om hem maar in elkaar te meppn. want tja haflinger bla bla. En ik was 17. Mocht ook niet eens instructeurs van buiten af

Heb ik toen een boek van monty robberst gelezen en aan de hand daarvan een join up. Ik zal het vast niet 100% goed gedaan hebben (oja en video's bekeken) maar heeft mij toen erg geholpen met stanley.

nu is mijn jonge haf heel wat anders dan stanley haha, met z'n gesteiger en gebokt richting 'mij' zweep.. dus en nu past die methode niet meer zo bij mij.

vandaar ook hulp van iemand die meer ervaring heeft met jonge paarden dan ik. Het is ook de combi zijn gedrag omdat we net 5 weken op nieuwe stal staat en hij eigenlijk gewoon graag naar mijn andere paard wilt.. met combi puberen en nergens bang voor...

maar goed daar gaat dit topic niet over.

fardoe
Berichten: 913
Geregistreerd: 10-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:20

Mijn eerdere bericht is gericht aan Bonnieaw en Sky_as.
Leuk dat je reageert Plutolover, maar het was niet specifiek voor jou bedoelt .

Ratna Paardentrack in Frankrijk

plutolover
Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:40

fardoe schreef:
Mijn eerdere bericht is gericht aan Bonnieaw en Sky_as.
Leuk dat je reageert Plutolover, maar het was niet specifiek voor jou bedoelt .


sorry dat dacht ik even haha. oeps

Eileen_
Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 13:56

Wat leuk, een featherlight topic! Waarom heb ik dit niet al veel eerder aangestipt :+
Ik ben al sinds de eerste dag/ week lid, dus betaal een heel stuk minder dan als ik me nu zou aanmelden.
Vind de video's het allemaal zeker waard. Maar de trainingsdagen nog weer veel meer!
@Sky_as, ik snap dat je zegt dat het te duur is (het is ook echt behoorlijk wat geld), maar het is het wat mij betreft zó waard. In mijn ervaring staat het niet gelijk aan 2-3 lessen, maar aan een halfjaar tot jaar lessen. Wat ik in die 2 dagen heb geleerd en het verschil in die 2 dagen, zou ik zelf in een halfjaar tot jaar behaald hebben. En dat is niet omdat ik zelf weinig ervaring heb of geen goede instructie had. Want ik zit zelf al jaren in het horsemanship wereldje en heb ook verschillende paarden zo zadelmak gemaakt.
Ze weet gewoon precies wat je als combinatie nodig hebt en kan daar goed op inspelen.
Ik heb er zelfs overna gedacht te stoppen met lessen en dan 1 a 2 keer per jaar trainingsdagen te doen.
Verbaast me trouwens ook wel ergens in dit topic te lezen dat ze geen mensentrainer zou zijn. Dat is in mijn ervaring namelijk heeel anders :+

Matheno
Berichten: 7930
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Buitengebied Urk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 14:00

plutolover schreef:
ik ben ook nog zoekend naar een goed pladform over gedrag over paarden. Maar de featherligh sprak mij aan.. maar door dit topic wordt ik niet entausast. nu kan ik wel veel leren vanuit filmpjes enz maar beetje uitleg is wel fijn.

nu heb ik wel een vriendin die ook veel met jonge paarden werk ook met gedrags probelemen en zei gaat mij helpen. Ik ga dan vragen of ik het mag filmen om zo terug te kijken.


Daarom heb ik een abonnement bij Clinton Andersson. Hij filmt alles stap voor stap. Eerst met een ervaren paard hoe het eruit hoort te zien, dan met een onervaren paard en vervolgens nog allerlei scenario's die je zou kunnen tegenkomen in de training. Wat als je paard dit doet, wat als hij zo reageert, hoe zo etc.
Super leerzaam.

In principe doet Featherlight precies hetzelfde als hem, maar is Clinton Andersson wat meer nuchter en werkt hij niet met stembeloning maar alleen met pressure release.

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Sky_As
Berichten: 4662
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-22 14:18

Eileen_ schreef:
Wat leuk, een featherlight topic! Waarom heb ik dit niet al veel eerder aangestipt :+
Ik ben al sinds de eerste dag/ week lid, dus betaal een heel stuk minder dan als ik me nu zou aanmelden.
Vind de video's het allemaal zeker waard. Maar de trainingsdagen nog weer veel meer!
@Sky_as, ik snap dat je zegt dat het te duur is (het is ook echt behoorlijk wat geld), maar het is het wat mij betreft zó waard. In mijn ervaring staat het niet gelijk aan 2-3 lessen, maar aan een halfjaar tot jaar lessen. Wat ik in die 2 dagen heb geleerd en het verschil in die 2 dagen, zou ik zelf in een halfjaar tot jaar behaald hebben. En dat is niet omdat ik zelf weinig ervaring heb of geen goede instructie had. Want ik zit zelf al jaren in het horsemanship wereldje en heb ook verschillende paarden zo zadelmak gemaakt.
Ze weet gewoon precies wat je als combinatie nodig hebt en kan daar goed op inspelen.
Ik heb er zelfs overna gedacht te stoppen met lessen en dan 1 a 2 keer per jaar trainingsdagen te doen.
Verbaast me trouwens ook wel ergens in dit topic te lezen dat ze geen mensentrainer zou zijn. Dat is in mijn ervaring namelijk heeel anders :+


dat is wel goed om te horen. Ik zeg ook niet dat het te duur is, maar wel duur ;-) (mijn werkgever zegt altijd: Te duur is iets wat je graag wilt hebben maar niet kan betalen). Ze zit tenslotte vol, dus in dat opzicht is ze zeker niet te duur, want er zijn dus legio mensen die het er voor over hebben.

Ik zou het wel kunnen betalen, maar 600 euro voor 2 dagen is gewoon HEEL VEEL geld (voor mij dan in ieder geval), en ik weet gewoon niet of ik dat er voor over zou hebben. Nu zitten ze ook al vol, dus heb ik er sowieso niks aan.
Mocht iemand in Noord brabant nog een lesgever weten voor grondwerk. (Ik wil iemand die niet met voedselbeloning werkt).....of vrijheidsdressuur, dan hoor ik het ook graag.....al weet ik eigenlijk niet eens of externe lesgevers bij ons toegestaan zijn, dat misschien eerst maar eens vragen....

https://www.mbcfotografie.nl
Memory by Cindy, paardenfotografie, dierenfotografie, portret- en zwangerschapsfotografie
Volg op Instagram Barrie_de_pony
https://www.instagram.com/barrie_de_pony/?hl=nl

Zighenya
Berichten: 635
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Broek in Waterland

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 18:12

Ik ga inderdaad naast Featherlight ook de WS kijken. Vooral om wat zekerder te zijn van mezelf. Ik twijfel nu bij elke onverwachte reactie van de pony of ik het fout vraag of dat ze me niet begrijpt. Dat helpt niet zo met de training want als je een mentor wil zijn moet je wel weten wat je doet en dus zelfverzekerd in de roundpen staan.

En @Sky_As toevallig dat je dat zegt over het aanvallen, dat deed mijn pony dus gister ook! Ze ging prachtig zijwaarts om me heen, maar zag al dat ze haar oren meer naar achter droeg. Ik dacht nog dat dit wellicht gewoon vooraanzicht was van ontspannen oortjes (ben niet gewend ervoor recht te staan tijdens het werk), maar mijn gevoel was goed want toen ik haar corrigeerde toen ze te hard vooruit wilde beet ze vol in de plastic vlag. Ze was dus toch boos. Ondanks ze super liep die paar passen lijkt me dat toch niet de bedoeling.

Het is een hele attente/ijverige pony, maar een tikkeltje ongeduldig dus ik denk dat ze boos op de vlag wordt als ze niet snel genoeg begrijpt wat ik vraag. Ben vandaag maar weer met les 1 begonnen om even een stapje terug te doen.

Everything seems impossible until it's done - Nelson Mandela

Sadira
Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 20:15

Ik blijf de Featherlight Academy ontzettend leerzaam vinden....wanneer je zelf al een redelijke grondwerkbasis hebt en het gedrag van je paard goed kunt lezen en zelf genoeg kennis hebt om de punten aan te vullen waar zij minder over uitwijdt. Ik begrijp wel dat het mensen onzeker maakt omdat veel paarden anders reageren dan je verwacht. Bovendien is zij extreem kundig en reageert ze op heel veel subtiele signalen al gewoon heel correct zonder daarover uit te wijden met haar uitleg, maar dat zomaar kunnen reproduceren vereist heel veel ervaring.

Ik vind Warwick Schiller iets meer hufterproof daarin, die begint meer bij de absolute basis.

Overigens, aan een ieder die de filmpjes volgt en vastloopt door niet te weten hoe te reageren bij je specifieke paard; daarvoor raad ik het echt aan om een instructeur erbij te zoeken want niets geeft zoveel vertrouwen als gewoon iemand die je ter plekke vertelt hoe je het gedrag van je paard moet interpreteren :)

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

pol013
Berichten: 8961
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:28

Ik las hier iets over die 'vlag' die ze gebruikt en dat mens/paard dat erg heftig vonden.
Zo zie je maar dat ieder mens en dier anders zijn. Want ik heb er 1 die zich heel snel af kan sluiten bij te veel druk in stressvolle situaties en die doet het juist immens veel beter op een zweep met een poetsdoekje aan het einde bevestigd. (ja dat ziet er zo armoedig uit als je nu denkt)
Hij is echt niet bang van de zweep maar in stress situaties is ieder tikje er 1 te veel. En een wappertje met mijn poetsdoekje komt dan juist veel fijner door.

Daarbij heb ik yvette ook horen zeggen dat je zelf moet kijken wat fijner werkt. een zweepje, (een touw) of een 'vlag'.

Ik heb het ook wel eens geprobeerd met rijden. Dus een 'vlag' ipv een zweep. En dat werkt ook veel fijner. Alleen was dat veel te zwaar voor mijn pols. Dus geen goede oplossing voor die situatie,

mooney
Berichten: 7763
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 09:48

Sadira schreef:
Ik blijf de Featherlight Academy ontzettend leerzaam vinden....wanneer je zelf al een redelijke grondwerkbasis hebt en het gedrag van je paard goed kunt lezen en zelf genoeg kennis hebt om de punten aan te vullen waar zij minder over uitwijdt. Ik begrijp wel dat het mensen onzeker maakt omdat veel paarden anders reageren dan je verwacht. Bovendien is zij extreem kundig en reageert ze op heel veel subtiele signalen al gewoon heel correct zonder daarover uit te wijden met haar uitleg, maar dat zomaar kunnen reproduceren vereist heel veel ervaring.

Ik vind Warwick Schiller iets meer hufterproof daarin, die begint meer bij de absolute basis.

Overigens, aan een ieder die de filmpjes volgt en vastloopt door niet te weten hoe te reageren bij je specifieke paard; daarvoor raad ik het echt aan om een instructeur erbij te zoeken want niets geeft zoveel vertrouwen als gewoon iemand die je ter plekke vertelt hoe je het gedrag van je paard moet interpreteren :)

Hier kan ik me helemaal bij aansluiten :j



Zighenya
Berichten: 635
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Broek in Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 10:16

Sadira schreef:
Overigens, aan een ieder die de filmpjes volgt en vastloopt door niet te weten hoe te reageren bij je specifieke paard; daarvoor raad ik het echt aan om een instructeur erbij te zoeken want niets geeft zoveel vertrouwen als gewoon iemand die je ter plekke vertelt hoe je het gedrag van je paard moet interpreteren :)


Dit vind ik voor Natural Horsemanship echt niet makkelijk! Sowieso vind ik het lastig iemand te vinden die op hetzelfde niveau zit qua zweverigheid. Misschien niet de juiste woordkeuze maar ik bedoel ongeveer dit: Als je dat zou indelen van 1 (gaan met die banaan) naar 10 (ik haal mijn paard pas uit de stal als ze zelf naar me toe komt én neus in halster steekt) zit er enorm veel tussen 1 en 10. Iemand vinden die dan bij jou aansluit in de kleine selectie instructeurs op dit gebeid is (vind ik) niet makkelijk!

Daar komt dan nog bij dat er zo veel stromingen zijn en je daar ook nog een match in moet hebben. Ik heb nu bv gekozen voor Featherlight, maar de instructeurs die ik in de buurt kan vinden (en betaalbaar vind) hebben dan zelf net voor een andere stroming gekozen waardoor het alleen maar onduidelijker wordt om én de videos te kijken én instructies op te volgen.

Ik denk dat ik voorlopig eerst ga proberen hoe ver ik kom door stapjes terug te doen als we elkaar niet meer begrijpen en goed naar de mindset/humeur van de pony te kijken. Filmpjes 30x afspelen als het niet lukt en WS erbij te pakken.

Everything seems impossible until it's done - Nelson Mandela

manzano
Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:58

Ik zit ook een beetje te dubben waar ik me wil aanmelden. Hebben Featherlight en WS dezelfde "methode/werkwijze" zeg maar of zit daar nog veel verschil in?

fardoe
Berichten: 913
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:26

Ik vind dat er verschil tussen zit. Maar er zijn genoeg gratis video’s te bekijken van Warwick Schiller op YouTube. Dan krijg je al een idee

Ratna Paardentrack in Frankrijk

SIEMxFUNNY
Berichten: 5666
Geregistreerd: 14-09-06
Woonplaats: Alblasserdam

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:12

Ik volg beide. Zowel Feather light als WS. Zeker zit er verschil in. En toch ook veel overeenkomsten.
Paard dermate voorbereiden op de vragen die je stelt. Zoeken naar de “ja”.
Ik pik vooral principes eruit die ik zelf toepasbaar vindt voor de situatie. Het helpt mij met creatief denken, positief denken, fijne mindset creëren. De fijne mindset vind ik bij beide er erg uitspringen ook. Gericht op het paard een goed gevoel geven. Dat kus ik veelal in de horsemanship wereld

fardoe
Berichten: 913
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 23:34

Ik ben het met je eens SiemxFunny . Iedereen heeft ook zijn/haar eigen energie. Het is ook niet alles wat zij doen nadoen maar je eigen gevoel ontwikkelen

Ratna Paardentrack in Frankrijk

manzano
Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 09:23

Snap ik. Zal mijn instructeur dan wel even vragen welke ze aanraadt. Dat sluit aan bij FL namelijk, maar op basis van dit topic ben ik niet perse overtuigd over de kwaliteit van de filmpjes. Alleen wil ik niet van alles door elkaar gaan doen om het niet te ingewikkeld te maken.

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 16:11

Ik moet eerlijk zeggen dat die filmpjes op Facebook wel erg in m’n hoofd blijven zitten. Aan de mensen die lid zijn van feather light: loont het om lid te zijn en zo ja heb je dan aan een maandje oid genoeg of heb je langer nodig om er iets aan te hebben? In vergelijking met les is het natuurlijk niet duur, maar het gaat best om een hoop geld om uit te geven..

Jessix
Berichten: 16380
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Ervaringen online Featherlight Academy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 16:25

Ik ben 3 maanden lid geweest. Vond het leuk om haar bezig te zien. Maar na jaren lang NH vond ik het voor mezelf niet meer vernieuwend.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers