Shining Star zijn 2e keer vrijspringen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lenka14
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-02-13

Shining Star zijn 2e keer vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-20 11:18

Shining Star is een 2 jarige ruin van Cornet Star X Bonnie Prince Charles.
Hij neemt voor zijn 2e keer een paar sprongetjes! :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Dit was het dan <3

Vaarwel mijn kleine meid!
Kalinka!
(23/05/'07 - 25/09/'13)


Earth
Berichten: 7887
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Shining Star zijn 2e keer vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 11:40

Eerder zou ik zeggen, leg er een balkje of klein hindernisje voor, maar hij heeft zoveel oog voor afstand, dat het bijna niet nodig is. Dat is een mooie kwaliteit!

Earth het reisbureau.

LoveBodin
Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 11:57

Earth schreef:
Eerder zou ik zeggen, leg er een balkje of klein hindernisje voor, maar hij heeft zoveel oog voor afstand, dat het bijna niet nodig is. Dat is een mooie kwaliteit!


Zou ik alsnog wel doen. Een lijntje leren ze veel van, ook leren focussen op meer dan één hindernis.
Maar hij doet het heel erg mooi hoor, zeker voor een tweede keer! Net tempo, niet al seen soort malloot er doorheen racen. Ik vind dit er mooi uit zien.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

lenka14
Berichten: 53
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-20 12:10

LoveBodin schreef:
Earth schreef:
Eerder zou ik zeggen, leg er een balkje of klein hindernisje voor, maar hij heeft zoveel oog voor afstand, dat het bijna niet nodig is. Dat is een mooie kwaliteit!


Zou ik alsnog wel doen. Een lijntje leren ze veel van, ook leren focussen op meer dan één hindernis.
Maar hij doet het heel erg mooi hoor, zeker voor een tweede keer! Net tempo, niet al seen soort malloot er doorheen racen. Ik vind dit er mooi uit zien.


Er ligt ook een galopbalkje voor hoor, maar je ziet het inderdaad amper liggen op het filmpje :o

Vaarwel mijn kleine meid!
Kalinka!
(23/05/'07 - 25/09/'13)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers