Mijn bijrijdpaard gekregen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Cinnepin
Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-21 22:16

Ja snap ik, is ook genieten :) Dankjewel


Nikkie86
Berichten: 16
Geregistreerd: 13-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 22:39

Cinnepin schreef:
Klopt ik ken hem 7,5 jaar, dierenarts bezoekjes was ik bij, hoefsmid vaak ook, tandarts ook, dit omdat het al meer mijn pony was, maar niet officieel.
Ik ben de enige die hem in die 7,5 reed en dingen met hem deed. Dus ik weet veel van hem, en ik was niet verplicht hem aan te nemen, anders bleef hij gewoon mijn bijrijdpaard. Maar nu heb ik nergens meer toestemming voor nodig en kan volledig mijn eigen gang gaan. Ze gunden hem mij gewoon :)



Nou wat een toeval! Ik zat te denken om zelf dit topic te openen. Maarre, als eerst super leuk!!!!!!! Gefeliciteerd!!

Enne je somt hier nu echt mijn verhaal op. Vandaag heb ook ik mijn bijrijdpaard van de eigenaar gekregen. Er zijn dus nog meer gulle mensen op deze wereld.

Ze is 17, ik rijd haar al 5 jaar als zjnde mijn eigen paard. Altijd alles zelf geregeld hoefsmid e.d. Er is eigenlijk in die 5 jaar medisch niks met haar aan de hand geweest,nooit kreupel oid. Ook ik ben heeeeeel erg blij!! Toch een meisjesdroom die uitkomt. Als meisje zijnde mocht ik niet van mijn ouders. Te duur, te gevaarlijk, niet voor ons soort mensen etc. Toch zelf begonnen met lessen op een manege toen ik het geld ervoor had vanuit daar bij mijn bijrijdpaard gekomen en eigenlijk daar dus gebleven.

Juut
Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 22:52

Zowel Cinnepin als Nikki gefeliciteerd *\o/*

Ook ik heb jaren terug het paspoort van mijn verzorgpaard gekregen, na hem 15 jaar gereden te hebben. Hij was toen 18.

Prima proeftijd, terugkijkend vond ik het veel enger mijn huidige pony te kopen, na voor mijn gevoel een paar speed dates :')

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Dorine92
Berichten: 5327
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 22:54

Eretria schreef:
Wees gewoon blij voor haar! Echt waarom moet er altijd een nare opmerking gegooid worden.

Nee hoor, ts super leuk! Dat je nog heel lang van hem mag genieten, hij is prachtig. :)

Waarom is dat nou weer een nare opmerking? Dat is gewoon wat veel andere mensen ook zullen denken. Ik ook. En dat terwijl ik zelf ook meerdere keren perfect goede paarden gratis heb gekregen. Maar een rare opmerking is het niet, laat staan een nare opmerking. Het is gewoon een goedbedoelde en realistische opmerking, met er achteraan nog de felicitaties

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

Hiraeth
Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 23:11

Wat leuk nieuws en wat tof dat je jouw geluk met ons wil delen. Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor dankzij jouw enthousiasme!

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

Escada
Berichten: 3836
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 03:19

Wow dat is wel een droom zeg :D! Gefeliciteerd!

Volg ons! @purarazavalerio

katybug
Berichten: 458
Geregistreerd: 02-11-19

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 07:35

Oh wat gaaf! Gefeliciteerd meiden!

”I don’t go looking for trouble. Trouble usually finds me.” ~ Harry Potter

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 09:50

Wat heerlijk zeg, gefeliciteerd! En zeer herkenbaar: ik heb mijn verzorgpony 7 jaar geleden ook gekregen! Heb er nog 6 jaar veel plezier van gehad <3 (inmiddels ingeslapen).

Was ook echt de gun factor en niet ‘omdat ie in de weg liep/te die werd’.

Cinnepin
Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-21 10:06

Nikkie86 schreef:
Cinnepin schreef:
Klopt ik ken hem 7,5 jaar, dierenarts bezoekjes was ik bij, hoefsmid vaak ook, tandarts ook, dit omdat het al meer mijn pony was, maar niet officieel.
Ik ben de enige die hem in die 7,5 reed en dingen met hem deed. Dus ik weet veel van hem, en ik was niet verplicht hem aan te nemen, anders bleef hij gewoon mijn bijrijdpaard. Maar nu heb ik nergens meer toestemming voor nodig en kan volledig mijn eigen gang gaan. Ze gunden hem mij gewoon :)



Nou wat een toeval! Ik zat te denken om zelf dit topic te openen. Maarre, als eerst super leuk!!!!!!! Gefeliciteerd!!

Enne je somt hier nu echt mijn verhaal op. Vandaag heb ook ik mijn bijrijdpaard van de eigenaar gekregen. Er zijn dus nog meer gulle mensen op deze wereld.

Ze is 17, ik rijd haar al 5 jaar als zjnde mijn eigen paard. Altijd alles zelf geregeld hoefsmid e.d. Er is eigenlijk in die 5 jaar medisch niks met haar aan de hand geweest,nooit kreupel oid. Ook ik ben heeeeeel erg blij!! Toch een meisjesdroom die uitkomt. Als meisje zijnde mocht ik niet van mijn ouders. Te duur, te gevaarlijk, niet voor ons soort mensen etc. Toch zelf begonnen met lessen op een manege toen ik het geld ervoor had vanuit daar bij mijn bijrijdpaard gekomen en eigenlijk daar dus gebleven.


Ooh wauw! OOk gefeliciteerd!! Wat boffen wij he

Cinnepin
Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-21 10:07

Hiraeth schreef:
Wat leuk nieuws en wat tof dat je jouw geluk met ons wil delen. Ik zit hier met een glimlach van oor tot oor dankzij jouw enthousiasme!



dankjewel <3

Rose94
Berichten: 264
Geregistreerd: 12-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 10:18

Wat gaaf! Gefeliciteerd en lekker genieten samen!

Tries_en_Faf
Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:57

dat is gaaf, maar dan heb je hem gewoon verdiend! Ik heb dat ook weleens gedaan, paard gegeven aan bijrijders, ze hebben dan zo'n goede klik, dan gun je ze dat ook zo samen! Als oud eigenaar weet je dan ook gewoon dat hij goed terecht komt en dat is super!
veel plezier samen!

Caresse07
Berichten: 9390
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:08

Wat leuk, gefeliciteerd!

Ik heb de moeder van mijn huidige paard in het verleden ook kado gekregen, was zo blij met haar en nu met de dochter die ze me 14 jaar geleden heeft gegeven <3

Geniet er van!

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.

pien_2010
Berichten: 43070
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:18

Gaaf! Proficiat TS en ook Nikki, hopelijk blijven jullie nog lang bij elkaar. Een haflinger kan oud worden. Hoe oud is hij nu?

Wij hebben ooit een hond gratis gekregen. Hij was al wat ouder, maar daar hebben we nog heel erg lang plezier van gehad en was ieders grote vriend. Het was een kampioenshond en buiten de vereniging om hebben de mensen ons gekozen wetende dat we een gezinshond zochten , een vriend, en geen fok kanon.

Ook ik zit hier met een brede smile. Zo vreselijk gaaf!

Cinnepin
Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-21 17:37

Dankjullie voor de lieve reacties :)

sharonas1
Berichten: 25
Geregistreerd: 07-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 18:38

Super leuk zeg!

Cinnepin
Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-21 21:21

Ja nog steeds ben ik helemaal blij


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers