Koudbloedjes-overval!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
CoonArt
Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Koudbloedjes-overval!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-20 09:31

Al sinds een paar dagen staan er op mijn fietsroute in de wei 4 mooie koudbloedjes (2 tinkers en ik geloof 2 jonge belgische trekpaarden, kunnen ook van het brabantse soort zijn, maar ze lijken er wel op) Dus na een klein beetje gepeins in mezelf toch maar besloten om de dames/heren in het weiland wat aandacht te schenken.

Nou, dat had ik geweten!

Hoop kijken wie toch die rare knul is op dat gekke mensenapparaat (mijn fiets dus hahaha), ook flink snuffelen eraan, want oh je kan maar beter zeker weten dat dat gekke mensendingen niet kan bijten.

Wel opgevallen dat het echt 2 bij 2 is, twee bonte Tinkers en 2... Belgen? Brabanders? Anywho...

Ook een hoop gesnuffel aan MIJ (geur opnemen van mijn haar soms?) door één van de non-Tinkers, maar hij beet niet. Ook lijkt datzelfde paard beschermend te zijn tegenover de ander. Volgens mij is het een vader/dochter (zoon?)-situatie want de 'kleine' drentelt steeds achter hem aan (Hm ja, goeie observatie)

Maar wat een heerlijke gezellige boel, zo'n heerlijke overval haha, ik als kleine man tussen al die reuzen... Maar brááf zijn ze! <3


[ img ]
Kóm nou terú-huuuug! We willen aandacht!


[ img ]
Knibbelknauwtjes!

[ img ]
Het inwendige paard telt ook mee!

Have You Hugged Your Horse Today?


heartlandx
Berichten: 36
Geregistreerd: 05-10-20
Woonplaats: Oedelem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:54

Schattig!

Dreaming about a country life on ranch in the middle of nowhere.
"Two feet move your body,
Four feet move the soul."

With a cowgirl soul in a modern world.

balanceJarig
Moderator Kantine
Berichten: 18120
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Koudbloedjes-overval!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 21:43


We see things as we are, not as they are
- Anaïs Nin


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers