Power Paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JosefienE
Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Power Paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-19 17:41

Vandaag hadden Josefien en ik afgesproken met vriendin Sandra en fries Beer. We wonen ver uit elkaar. Dus spreken we onderweg af en vanaf het afspreekpunt rijden we richting mijn huis, waarna Beer ons afzet en zelf terugrijd.
Josefien is 28 met artrose en daarom houden wij het alleen altijd bij stap ritjes en korte stukken draven met overgangen. Josefien mag zelf aangeven wanneer zij juist niet of wel harder wilt.

Daar gaan we
[ img ]

Wachten is niet erg als je kan eten
[ img ]

Na het ontmoetings neuzen konden we op pad. Het eerste rechte stuk wat Josefien zag wilde ze gelijk draven, maar ze moest nog even geduld hebben. Direct op het bospad mocht ze gaan. En wat ging ze hard! En ze bleef ook maar gaan! Het volgende bospad was draven niet genoeg en ging madam in galop, en alweer, zo soepel en lang. Na even te stappen, wilde ze weer voor een galopje gaan, maar toen merkte je dat lichaam en conditie het er niet mee eens waren en ging ze terug in draf en heb ik haar terug in stap gezet. Het laatste pad was smaller en vroeg ik of Sandra voorop kon met Beer voor het laatst, kleine stukje galop, Jos was het daar niet mee eens en was echt aan het drammen om te gaan. Heerlijk die energie en power!

Filmpje van de galop: https://youtu.be/IMdbmflj1iI
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dit is voor mij, en ik denk ook voor Josefien echt puur genieten. Het is heerlijk om haar zo enthousiast te zien en dat ze haar alles geeft omdat ze ook echt wilt. Ik vind het dan ook super dat Sandra en Beer zo'n eind voor ons rijden, Josefien leeft er echt van op. En daarom wilde ik mijn enthousiasme graag met jullie delen!

Bedankt voor het kijken!
[ img ]


JosefienE
Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 11:15


Lara_Silver
Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 11:19

Wat is ze leuk! Wat fijn dat je haar nog lekker mee op stap neemt op haar leeftijd. :)

deona
Berichten: 20
Geregistreerd: 30-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 12:48

Leuke foto's weer hoor

deona
Berichten: 20
Geregistreerd: 30-05-20

Re: Power Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 12:49

Zeker leuk omdat het zo'n oud paardje is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 2 bezoekers