Het Penny-ste verhaal wat er ooit was!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 18:29

Kymalin schreef:
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is wat de verkoper vond van dat haar oude eigenaar op de stoep stond? En heb je nog kunnen achterhalen hoe het haar verder is vergaan? Heeft ze het goed gehad?


Degene die haar te koop aanbood had haar pas een paar dagen, ze was ingeruild. Maar toen we het verhaal vertelden werd er wel even raar opgekeken :j Qua voer is ze niks tekort gekomen en ze is op een flink verzakte bovenlijn na vrolijk en gezond. Ze heeft met een aantal amazones ZZL gelopen en zou het laatste jaar recreatief gereden zijn, maar misschien is VERreden een beter woord. Het is goed te merken dat er een hoop ijzer in heeft gehangen waar goed aan getrokken is, zo rijd ik zelf niet, dus ik snap niet helemaal hoe iemand hiermee een proef rond kwam... maar ach, leuk knutselwerk!

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Het Penny-ste verhaal wat er ooit was!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:32

Dit is met recht een pennyverhaal <3

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 18:33

Nicje87 schreef:
Ik moet zeggen dat jouw boktnaam mij nog steeds bekend voor komt.
Ook ben ik erg benieuwd naar jouw Sam :D

In 2002/3/4 ben ik hier heel actief geweest en de nodige waarschuwingen gekregen 8-)

Gister heb ik een paar foto's van Sam op Rijden ITP gezet :D

Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:20

Missouri schreef:
Degene die haar te koop aanbood had haar pas een paar dagen, ze was ingeruild. Maar toen we het verhaal vertelden werd er wel even raar opgekeken :j Qua voer is ze niks tekort gekomen en ze is op een flink verzakte bovenlijn na vrolijk en gezond. Ze heeft met een aantal amazones ZZL gelopen en zou het laatste jaar recreatief gereden zijn, maar misschien is VERreden een beter woord. Het is goed te merken dat er een hoop ijzer in heeft gehangen waar goed aan getrokken is, zo rijd ik zelf niet, dus ik snap niet helemaal hoe iemand hiermee een proef rond kwam... maar ach, leuk knutselwerk!

Zo is het! Ben zelf ook niet zo van het trek en prikwerk maar ach gewoon lekker rustig aan weer wat met d'r gaan rond hobbelen dan komt het vast weer goed :j

Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:23

Missouri schreef:
In 2002/3/4 ben ik hier heel actief geweest en de nodige waarschuwingen gekregen 8-)

Gister heb ik een paar foto's van Sam op Rijden ITP gezet :D

Grappig.... jaar of 10 geleden was ik ook vrij actief op bokt en heb zelfs een paar x een ban gehad := .Toen jaren niet of nauwelijks meer op bokt gezeten en nu sinds een paar maanden ook weer wat actiever. Maar nu wel braver O:)

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Het Penny-ste verhaal wat er ooit was!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:21

wat een prachtig verhaal! heel veel succes en plezier met je twee paarden <3

Anoniem

Re: Het Penny-ste verhaal wat er ooit was!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:33

Wat een gaaf en mooi verhaal!

_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Re: Het Penny-ste verhaal wat er ooit was!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:48

Wat mooi dat ze weer bij jou terecht is gekomen! En fijn dat je zelf opgeknapt bent. Lekker genieten nu! :D

AlineC
Berichten: 121
Geregistreerd: 15-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:00

wauw, wat een bijzonder verhaal.
leuk dat je dit deelt!

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Re: Het Penny-ste verhaal wat er ooit was!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:25

Lief verhaal! Welkom thuis Silly!

Skyla
Berichten: 369
Geregistreerd: 22-08-17

Re: Het Penny-ste verhaal wat er ooit was!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 16:50

Wat een mooi verhaal.
Zo zie je maar dat het soms toch ook echt nog goed komt

PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:08

Ik zit dit jankend te lezen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:00

Heel erg mooi dat je haar terug hebt!

Al vind ik het wel een bijzonder verhaal eerlijk gezegd.. Een jaar al nadat je helemaal in de put zit en je paard moet verkopen koop je al weer een nieuw paard? :oo

Je hebt je paard verkocht aan een vriendin en wilt het niet opzoeken, wat ik kan begrijpen hoor. Maar als ze het paard verkoopt wil ze niet vertellen waarheen en had je dan geen kans om het paard terug te kopen? Omdat je z'n gemis voelde?

Ik ben daar wel benieuwd naar.. :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:04

AmoorM schreef:
Heel erg mooi dat je haar terug hebt!

Al vind ik het wel een bijzonder verhaal eerlijk gezegd.. Een jaar al nadat je helemaal in de put zit en je paard moet verkopen koop je al weer een nieuw paard? :oo


In een jaar kan toch veel gebeuren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:06

Cayenne schreef:
AmoorM schreef:
Heel erg mooi dat je haar terug hebt!

Al vind ik het wel een bijzonder verhaal eerlijk gezegd.. Een jaar al nadat je helemaal in de put zit en je paard moet verkopen koop je al weer een nieuw paard? :oo


In een jaar kan toch veel gebeuren?


Het kan inderdaad best wel, maar blijf het best bijzonder vinden..

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:14

Eigenlijk gewoon de moderne versie van Black Beauty. <3 Geweldig dat ze terug is bij je en moet je die blije oortjes zien. Heerlijk! Genieten van elkaar zou ik zeggen {:}

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:52

AmoorM schreef:
Heel erg mooi dat je haar terug hebt!

Al vind ik het wel een bijzonder verhaal eerlijk gezegd.. Een jaar al nadat je helemaal in de put zit en je paard moet verkopen koop je al weer een nieuw paard? :oo

Je hebt je paard verkocht aan een vriendin en wilt het niet opzoeken, wat ik kan begrijpen hoor. Maar als ze het paard verkoopt wil ze niet vertellen waarheen en had je dan geen kans om het paard terug te kopen? Omdat je z'n gemis voelde?

Ik ben daar wel benieuwd naar.. :o



Ik heb zo'n vijf jaar geleden mijn paard toen ook met enorm veel pijn weg gedaan omdat ik een hele zware depressie had. Ik kon toen twee maand alleen maar huilen en slapen. Toen ik uiteindelijk realiseerde wat voor een fout ik had gemaakt was het paard al zeer tevreden bij de nieuwe eigenaar. En dan ga je toch niet zeggen ja ik wil hem weer terug. Ik heb toen ook een nieuw paard gekocht.

Heb wel enorme spijt altijd gehouden, ook de reden dat ik mijn huidige paard aanhou tot die dood gaat. Verkopen kan ik echt niet :')

Mirthe94

Berichten: 112
Geregistreerd: 23-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 17:20

Wat geweldig :D
en nu genieten van je 2 kanjers :j